Daar ben jij nog al fan van hèquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:37 schreef Frey het volgende:
Maar niemand heeft Sylvia kunnen vervangen![]()
Hilde de Mildt![]()
Ik heb haar exit gemistquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:39 schreef babette21 het volgende:
nee hij is getrouwd en met Laila naar Marrokko vertrokken...
zij vertrok wat later, naar Amerika [?] volgens mij, om Antropologie te gaan studeren
waarom weet ik dit nog?!?!??
Hedwig nam in tranen afscheid van Charlie in Scala, Harmsen en Rik stonden te kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb haar exit gemist
En die van Jessica en Julian
En die van Hedwig...
Hedwig had mijn broer niet voor me opgenomen.
Jessica en Julian was ik op vakantie..
Kim weet ik niet meer
Ik wil het allemaal weer zienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hedwig nam in tranen afscheid van Charlie in Scala, Harmsen en Rik stonden te kijken.
Jessica en Julian reden samen op een motor naar Israel..
Kim nam afscheid in huize Alberts, ze ging weg om te studeren.![]()
Ik ook. Vooral Hedwig en Charlie, najah eigenlijk alles.quote:
Dan kunnen ze toto 2010 doorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral Hedwig en Charlie, najah eigenlijk alles.![]()
Mischien wordt GTST overigens vanaf seizoen 1 herhaald op zondagmiddag..
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Orginial het volgende:
Stelling De jongeren weer terug naar school net als in die tijd met Kim-Che-Hedwig en ophouden met dat gedoe over al die bedrijfjes.
Jij bent zeker zo`n breezer die vanaf 2001 kijkt? Want als je de tijd met de jongeren op school kent, kies je zeker voor deze stelling.quote:
Wat nou breezer, ik ben 5 jaar ouder dan jijquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo`n breezer die vanaf 2001 kijkt? Want als je de tijd met de jongeren op school kent, kies je zeker voor deze stelling.![]()
Van der horst is toch die dikke van night suitequote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Christine van de Horst was net in 'Laat ze maar lachen' met een fragment uit GTST. Ze speelde een hoerig type met piercings. Marieke zat ook in de Heavy Heaven.
Ja, een halve vent.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van der horst is toch die dikke van night suite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |