quote:
Je krijgt van mij een kusjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:44 schreef JMB het volgende:
[..]ik wil een kadootje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een kusje![]()
Wat wil je nog meer hebben?
Nou...........Ik moet nog dou....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:47 schreef JMB het volgende:
[..]niks meer, ik ben nu weer een tevreden, klein, stinkend jongetje
of had je nog meer verassingen
je bedoelt douchenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:50 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou...........Ik moet nog dou....
Nano,beheers je!Je hebt al iemand!![]()
Ok,maar je houdt echt je mond hè,want ik ga al te veel vreemd!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:51 schreef JMB het volgende:
[..]
je bedoelt douchenik wil jouw rug wel eens lekker inzepen
ik zal niks doorvertellen
tuurlijk hou ik mijn mond als ik die mooie rug van jouw mag inzepenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Ok,maar je houdt echt je mond hè,want ik ga al te veel vreemd!![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:53 schreef JMB het volgende:
[..]
tuurlijk hou ik mijn mond als ik die mooie rug van jouw mag inzepen
Eh ja hallo, PeRi leest zelfs Boudewijn Büch ja.quote:
ej! je stinkt niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eh ja hallo, PeRi leest zelfs Boudewijn Büch ja.
Hihi
Oh nee ze lachtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hihi
als jij gaat huilen troost ik je welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:55 schreef Nano het volgende:
[..]
Aaah!
Nou gaat Skaai vast heel hard huilen![]()
Mijn lokken geuren naar Andrélon, mijn hals naar DKNY en mijn oksels naar Sanex.quote:
go girlquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn lokken ruiken naar Andrélon, mijn hals naar DKNY en mijn oksels naar Sanex.
Ik ben er klaar voor!.
ik kan wel lief zijn, ben alleen tegen sommigen mensen een nurkse plurkquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Heel pagina 1 volgelult door een onbekende clown en twee nieuwelingen
Ik heb er spijt van dat ik het heb teruggelezenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
en terecht. ik praat poep. sproeipoep!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb er spijt van dat ik het heb teruggelezen
Ik zag de users en toen klikte ik op pagina 2quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar alls goed met Christine?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je de verneukte eerste pagina zagquote:
Heb je de 6e pagina van het vorige topic dan al gezien?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je de verneukte eerste pagina zag
quote:
Waarom deed jij er aan mee dan ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je de 6e pagina van het vorige topic dan al gezien?
Tsssssquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:19 schreef BVO het volgende:
Och, ik vind het gebagger nu wel mee vallen hoor..
Alsof jouw psts van een zo'n hoog niveau zijn ELM..
.
Dat ik kan discussiëren betekend nog niet dat niet lekker onbehouden kan lopen spammen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom deed jij er aan mee dan ?
Gister na die josh stone discussie had ik je hoger ingeschat...
Naja whatever maar echt 4 keer ofzo achter elkaar posten en in stapjes gaan vertellen dat je gaat douchenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat ik kan discussiëren betekend nog niet dat niet lekker onbehouden kan lopen spammen.
Ik ben niet 24/7 serieus.
Ik heb ff tijd nodig om dit te verwerkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hihi
Dat jij me gaat vertellen dat het debiel is of niet normaal is in jouw ogen, weerhoud mij er echt niet van om ermee te stoppen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Naja whatever maar echt 4 keer ofzo achter elkaar posten en in stapjes gaan vertellen dat je gaat douchen![]()
Hij is niet tevreden met mijn postgedrag, ofzoquote:
Keep the bagger comingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat jij me gaat vertellen dat het debiel is of niet normaal is in jouw ogen, weerhoud mij er echt niet van om ermee te stoppen hoor.
Nope, ik mag vanmiddag gaan werken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |