quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:13 schreef Migwi het volgende:
Vanavond waarschijnlijk van Guild wisselen.....
De eerste keer kost 1g, dus dat is nog wel te overleven. En een hoop mensen hebben in eerste instantie maar snel wat geklikt, zonder uit te zoeken wat het allemaal in hield. Je moet niet om de haverklap gaan veranderen, want dan wordt het wel duur.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:24 schreef Burakin het volgende:
mmm ik zie iedereen posten over wat aanklooien en later je talent nog eens herarrangeren.
Ben ik nu heel erg als ik dat meteen aan het begin al heb gedaan? Spel geinstalleerd en eerst eens een uurtje of 4 zitten puzzelen op wat ik wilde
Talent points zitten bij mijn druid in balance. Ik ben nu level 38 en ik crit met mijn starfire boven de 500.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:51 schreef Ancient het volgende:
Ik dacht zo, die onderhoud is een mooie tijd om meteen maar het spel her te instaleren, mis ik geen game tijd en heb ik hopelijk toch mijn combatlog weer terug, want zonder combatlog is het spel soms echt irritant![]()
Ik heb ook net mijn talents opnieuw gedaan (ben nu lvl 35) en ik doe nu twee keer zoveel damage ongeveer, of zo'n 100 meer damage (eerst critte ik voor 200, nu 300) en ik heb nu ook aimed shotnog meer damage erbij
Waar dan? Op de WoW site kan ik niks vinden of kijk in nou niet goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:27 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen die nu nutteloos zitten te wachten, je kan ook al de patch van 60MB downloaden
Probeer is in te loggen bij het spelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:34 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Waar dan? Op de WoW site kan ik niks vinden of kijk in nou niet goed![]()
Handige url voor wat testwerk:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:29 schreef Georges het volgende:
Dat is wel handig, die talent points herverdelen. Ik heb tot nu toe maar gedaan wat me leuk leek.
Kan ik mooi een beetje inlezen wat handig is voor de hunter tijdens het onderhoud.
Is die survival tree wel interessant eigenlijk? Het lijkt me dat je daar een halve warrior mee wordt, is niet zo effectief denk ik.
Go Marksmanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:29 schreef Georges het volgende:
Is die survival tree wel interessant eigenlijk? Het lijkt me dat je daar een halve warrior mee wordt, is niet zo effectief denk ik.
quote:
Je hebt geen extra balkjes. Ik heb ze ieg niet kunnen vinden na de USA patch.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:17 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik ben nu marksman gegaan, met ook wat punten in aspect of the hawk (voor de bonus)
heb trouwens cosmos er ook gelijk afgeknalt omdat we volgens mij nu extra balkjes kijgen
btw... hoe moet je de screenshots hernamen voordat je ze kan uploaden?
Whahaha meestal ga ik er met bearform opzittenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:22 schreef Bacow het volgende:
Moedig vooral iedereen aan gnomes te killen.
jazekers, je wordt gewoon volledig gereset en mag al je punten herverdelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:35 schreef Rodie83 het volgende:
Als trouwens je talents unlearned mag je dan AL je punten opnieuw verdelen?
Beter!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:43 schreef Chevalric het volgende:
[..]
jazekers, je wordt gewoon volledig gereset en mag al je punten herverdelen.
Volgens de patch notes moeten ze erin zitten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Je hebt geen extra balkjes. Ik heb ze ieg niet kunnen vinden na de USA patch.
Andere mensen kunnen nu je pet niet meer resurrecten zonder res sickness te krijgenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:56 schreef Georges het volgende:
Hunters hebben er niks bijgekregen in de patch.
En jij gelooft datquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:14 schreef Ancient het volgende:
Servers nogsteeds down? het zou toch om 11.00 al goed zijn?![]()
quote:The server maintenance will be extended. We apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and understanding in this matter.
Ik zit een beetje te kijken daar en zie dat ik met mijn warrior op Arms eigenlijk redelijk verkeerd zit.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:50 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Handige url voor wat testwerk:
http://wowvault.ign.com/View.php?view=Talents.View
Ze hebben daar ook opgeslagen templates, maar die zijn zo goed als allemaal voor lvl 60 chars, maar dan kun je ergens naar toe werken
Aanval is de beste verdediging he?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:34 schreef mvt het volgende:
Eigenlijk wel leuk : defensive talents -> MEER agro creëeren
Dat hoor ik nu al een maand als ik vraag wanneer ze mijn leatherworking skill eens fixen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:31 schreef Rahl het volgende:
We apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and understanding in this matter.
Waarom zwaai je nooit terugquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:28 schreef Absinth het volgende:
Kan mijn character ook in het lijstje?
Absinth, lvl41 UD Mage, Bloodscalp![]()
Recca? Waar ben je mij tegengekomen? BB? Daar zie ik regelmatig mensen lopen van Fok.quote:
LOLquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:54 schreef Max_Dark het volgende:
Mr. Jlo dus JIJ bent Achillias.
En PBateman, "Als ik nou een leveltje hoger ben" ja en als ik level 60 ben maak ik je ook in..zo blijf je bezig. 60 vs 60 leg ik elke Warlock wel om hoor. Vooral omdat ik met talents nog eens 10% resist Fear heb. Felhunter fear ik trouwens, in 8 seconden ben ik wel klaar met je
en gij bentquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:54 schreef Max_Dark het volgende:
En PBateman, "Als ik nou een leveltje hoger ben" ja en als ik level 60 ben maak ik je ook in..zo blijf je bezig. 60 vs 60 leg ik elke Warlock wel om hoor. Vooral omdat ik met talents nog eens 10% resist Fear heb. Felhunter fear ik trouwens, in 8 seconden ben ik wel klaar met je
toch altijd leuk hoe er altijd bepaalde classes zijn die denken dat ze veel sterker zijn dan een andere.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:54 schreef Max_Dark het volgende:
Waarom altijd xr? Val een keer Ogri binnen ofzo, of durven jullie alliance pussie dat niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
en gij bent![]()
BTW vanavond wordt de grootste raid in geschiedenis van Bloodscalp georganiseerd.
Tif Double Dutch En The Lowlanders (waar ik bij zit) gaan om 8:00 heel crossroad overnemen zo 200 man en allemaal dutchies![]()
hiet gaat het om een typisch gevalletje van de tweede optiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:02 schreef mooiegek het volgende:
toch altijd leuk hoe er altijd bepaalde classes zijn die denken dat ze veel sterker zijn dan een andere.(of gewoon spelers met zelfoverschatting)
Prepare for lag.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
en gij bent![]()
BTW vanavond wordt de grootste raid in geschiedenis van Bloodscalp georganiseerd.
Tif Double Dutch En The Lowlanders (waar ik bij zit) gaan om 8:00 heel crossroad overnemen zo 200 man en allemaal dutchies![]()
Is dat op jullie server ook al zo? Bij ons is dat ook het enige dat ze ooit aanvallen, Crossroads. Nou ja, naast natuurlijk Tarren Mill, alhoewel ze daar altijd gewoon buiten staan te wachten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef Absinth het volgende:
Waarom altijd xr? Val een keer Ogri binnen ofzo, of durven jullie alliance pussie dat niet?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:11 schreef Ferdii het volgende:
ik heb dus 2 mensen op me KoS lijstje staan nu
was gister dus beetje aan het grinden in ungoro crater. een zwaar gevecht met 2 mobs van mij lvl, had ik ze net dood en 10% life en 10% mana over ofzow komen er dus 2 NE voorbij baggeren. ze kijken ff, dus ik kijk hun namen, zijn het cydane en sylwith. toen dacht ik dus al: shit nu ga ik dood
en jahoor ze stappen af en renne op me af
jammer dat jullie weer zow snel verder gingen, was een guildy heel dicht bij mij body en had jullie graag ff afgemaakt
volgende keer zijn ullie dood![]()
dat vindt ik nou ook, crossroads is al zovaak geraid, das net astranaar voor horde. Neem eens een nieuw doelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef Absinth het volgende:
[..]
Waarom altijd xr? Val een keer Ogri binnen ofzo, of durven jullie alliance pussie dat niet?
Ik twee guilds en vier mensenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:11 schreef Ferdii het volgende:
Tsk, de Daddar wannabequote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:13 schreef mvt het volgende:
Op Bloodscalp komt Kaasje nog weleens langs, bijvoorbeeld om de bank van IF uit te moorden.
Wat was ie ookalweer? UD Rogue ofzo.
hun zijn ook altijd samen hequote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:11 schreef Ferdii het volgende:
was gister dus beetje aan het grinden in ungoro crater. een zwaar gevecht met 2 mobs van mij lvl, had ik ze net dood en 10% life en 10% mana over ofzow komen er dus 2 NE voorbij baggeren. ze kijken ff, dus ik kijk hun namen, zijn het cydane en sylwith. toen dacht ik dus al: shit nu ga ik dood
jammer dat jullie weer zow snel verder gingen, was een guildy heel dicht bij mij body en had jullie graag ff afgemaakt
Astranaar is zo bugged als maar kan, die guards daar spawnen om de seconde geloof ik...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:15 schreef Ancient het volgende:
[..]
dat vindt ik nou ook, crossroads is al zovaak geraid, das net astranaar voor horde. Neem eens een nieuw doel
ik ga eens kijken of mijn social life nog bestaat, ik ben het zat met wachten op de server
Moet ook wel. Je zal maar een alliance town hebben dat geen compleet bolwerk isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Astranaar is zo bugged als maar kan, die guards daar spawnen om de seconde geloof ik...
Heeey!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef Absinth het volgende:
[..]
aan dit soort reacties in riads krijg ik echt een hekelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Astranaar is zo bugged als maar kan, die guards daar spawnen om de seconde geloof ik...
Gisteren nog in Badlands, stond je een beetje die shamans/andere beestjes af te maken. Werd gewoon genegeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:54 schreef Absinth het volgende:
[..]
Recca? Waar ben je mij tegengekomen? BB? Daar zie ik regelmatig mensen lopen van Fok.
Zal zwaaien de volgende keer
En je wou beweren dat Ogrimmar of Crossroads dat niet zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
migwy reageer hier es opquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:11 schreef Ferdii het volgende:
Door de vooringang?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:19 schreef Migwi het volgende:
Wij zijn met 14 man binnengedrongen in Ogrimmar ja.
/prayquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:11 schreef Ferdii het volgende:
Geinig filmpje, al ontgaat me een beetje wat de bedoeling was.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:08 schreef Absinth het volgende:
Zoals Ravenblood Stormwind binnen viel, dat is pas leuk
Ik ga xr niet eens verdedigen
http://www.ravenblood.nl/movies/stormwind.zip
die elite gaurd was er wel, ik ben die leive tauren die in het begin van het filmpje (over de brug heen) voorop liepquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:26 schreef Georges het volgende:
[..]
Geinig filmpje, al ontgaat me een beetje wat de bedoeling was.
Ik zag die elite guard op paard van Stormwind trouwens niet, waar was die gebleven?
Veel guards trouwens, lol.
In Crossroads spawnen iig niet ineens 10 keer zoveel guards als dat er staan, in Astranaar wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:20 schreef Migwi het volgende:
[..]
En je wou beweren dat Ogrimmar of Crossroads dat niet zijn?
Think again...
En je guildie was zeker ook hoger lvl dan ons?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:25 schreef Ferdii het volgende:
xearathos, lvl 54 shaman ben ik
enne ik doe dus geen /pray of /beg om te overleven
laat me liever mollen en pak je terug, helaas waren jullie al uit zich. had nog ff rondgezocht samen met guildy maar niemand te vidnen meer![]()
Niet?!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In Crossroads spawnen iig niet ineens 10 keer zoveel guards als dat er staan, in Astranaar wel.
Het is zelfs bevestigd als bug, en ik ga gelijk ff die post zoeken op wow-europe....
ah silvermoon, ik zit op bloodscalp maar een maat van me zit ook op je server...zal vast wel de naam Terence gebruiken .....doe em de groeten van ene RebeL :pquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:25 schreef 4nima het volgende:
i want to play!!! stomme serv0rsik ben trouwens : humiliation, human warlock, realm: silvermoon, level 14 (net paar daagjes opnieuw begonnen)
Ja sorry mate, maar we waren redelijk pissed offquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:25 schreef Ferdii het volgende:
xearathos, lvl 54 shaman ben ik
enne ik doe dus geen /pray of /beg om te overleven
laat me liever mollen en pak je terug, helaas waren jullie al uit zich. had nog ff rondgezocht samen met guildy maar niemand te vidnen meer![]()
Ik heb het zelf nooit gezien in XR in ieder geval, en Astranaar wordt op onze server al niet eens meer geraid door die guard spawnage.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:36 schreef Migwi het volgende:
[..]
Niet?!
Goh, dan hadden wij zeker een heel zeldzame bug die nog niet gereport is![]()
Want er kwamen opeens serieus veel meer guards dan dat er normaal zijn.
Hoe kom je erbij dat een Warlock alleen maar Shadow magic heeft ???quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:38 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ja sorry mate, maar we waren redelijk pissed off. Moesten een run door Mauradon EN door Sunken Temple afzeggen doordat de instance servers eruit lagen. Op dat moment was alle Horde even KoS
. Forgive and forget?
En dat spelers die zichzelf overschatten...ik denk dat een Priest met +85 Shadow resistance een redelijke kans maakt tegen een class die alleen maar Shadow spells cast :|. Net als dat alle UD rogues kunnen braggen dat ze priests af kunnen maken.
Nope, over de brug in het westenquote:
raid eens darkshire in duskwood, daar heb je nog veel meer gaurd spawn dan in astranaar, astranaar kan je als lvl 5x solo slopen :xquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit gezien in XR in ieder geval, en Astranaar wordt op onze server al niet eens meer geraid door die guard spawnage.
Race en class?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:39 schreef Ferdii het volgende:
guard spawn is dus GEEN bug :|
dat komt gewoon doordat je npc's aanvalt die niet pvp enabled zijn (ze vallen dus alleen aan als jij ze aanvalt) die npc's roepen dna extra guards op, vooral in darkshire kan het heel druk worden dan
enne migwi, die guildy was lvl 48 (of 49 weet niet meer precies) had dus nog een leuke battle geweest dan
UD heeft ook wel coole jokes(en de beste dance)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:36 schreef fokaduck het volgende:
[..]
ah silvermoon, ik zit op bloodscalp maar een maat van me zit ook op je server...zal vast wel de naam Terence gebruiken .....doe em de groeten van ene RebeL :p
als iemand de torrent wil hebben voor de huidige patch ...lemme know (ik "haasten" met patch downloaden ...is die fucking server nog niet in de lucht)
ps.: gnomes zijn de beste dancers, beste lachers/etc....dwarves hebben de beste jokes....:p
(heb alle rassen gespeeld in closed beta/beta/release)
Wat nog meer dan? Behalve pets he?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat een Warlock alleen maar Shadow magic heeft ???
Vandaar dat een raid van 75+ man (inclusief een stuk of 5 lvl 60 spelers) mislukte op Astranaar...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
raid eens darkshire in duskwood, daar heb je nog veel meer gaurd spawn dan in astranaar, astranaar kan je als lvl 5x solo slopen :x
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:17 schreef Goozze het volgende:
Hey PBateman1978
Gaan we nog es een keer een duelletje houden dan :>
Kunnen we wel bij de neutrale AH doen, daar hebben ze een mooie kooi om in te vechten, hehe
( en zeg es tegen je vriendjes daarzo dat ze moeten ophouden een weerloze priest aan te vallen als ie meer dan 10 lvls lager dan hun is)
ook hunter, maar wel een hunter met zeeer toffe itemsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
Race en class?
Want het ruikt nu naar overwinning voor ons
Ik heb het nu niet eens over latere spells, als lvl 31 zijnde :quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:45 schreef Goozze het volgende:
[..]
, krijg je al knikkende knieën ofzo omdat je niet antwoord
![]()
lvl 50 NE Priest + lvl 52 NE Hunterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ook hunter, maar wel een hunter met zeeer toffe items![]()
![]()
weet alleen neit meer watvoor class max_dark wasmaare weet zker dat we gewonnen hadden
![]()
h
hehe, wie niet.......quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Sorry hoor dat ik over je reply heen lees...
Ik wil best met je duellen, maar voorlopig nog niet, wil eerst lvl 40 worden.
Als we het toch over lvl 60 hebben :quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:51 schreef Max_Dark het volgende:
Da's 4 damaging fire spells, waarvan ik Immolate dispell. Maargoed, er zijn idd ook wat andere dingen dan Shadow. Toch denk ik dat 60 priest vs 60 warlock in het voordeel vd. Priest uitvalt vanwege die Shadow protection, dat sluit wel de helft van je spells af. En is Fear niet shadow?
volgens mij niet, volgens mij is Fear gewoon Fear. Niet shadow of arcane ofzo, daarom zijn er ook potions en spells die je tegen Fear beschermen zoals Fear Warden ( wat hou ik van die spellquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:51 schreef Max_Dark het volgende:
Da's 4 damaging fire spells, waarvan ik Immolate dispell. Maargoed, er zijn idd ook wat andere dingen dan Shadow. Toch denk ik dat 60 priest vs 60 warlock in het voordeel vd. Priest uitvalt vanwege die Shadow protection, dat sluit wel de helft van je spells af. En is Fear niet shadow?
hehe ja ok toegegeven ...in een quest voor alliance, uit Menethil Harbor moet je een boat bevrijden van undead sailors enzo ...kans dat je ook tijdelijk undead wordt ...maat van me ging dansen ....ik lag in een deuk ...ook wel eens met undead gedanst op pvp servert....:p (mijn main is een dwarf hunter)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:43 schreef Absinth het volgende:
[..]
UD heeft ook wel coole jokes(en de beste dance)
Im dead, and im pissed![]()
/roflquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:57 schreef fokaduck het volgende:
[..]
las ook een keer: is it ethically allowed to club druids in seal form ?
:p
quote:
Ging jij niet werken?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij warlocks zijn sterker dan menigeen denkt, probleem is alleen dat we nogal situatie-afhankelijk zijn, ik kan me bv. goed voorbereiden voor een gevecht tegen een priest, maar als dan ineens een warrior bv. komt ben ik de lul.
True, rogues die me niet backstabben die trap ik helemaal lens. Maar zodra ze stealthed de eerste hit bij mij krijgen lig ik al gauw op me rug op weg naar de Spirit Healer.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij warlocks zijn sterker dan menigeen denkt, probleem is alleen dat we nogal situatie-afhankelijk zijn, ik kan me bv. goed voorbereiden voor een gevecht tegen een priest, maar als dan ineens een warrior bv. komt ben ik de lul.
mjah waar....maar gister...ik was als lvl 41 dwarf hunter aan het grinden bij aerie peak....zie ik een horde (race ff vergeten) warlock, l44 een soort rondvliegende griffon afmaken ....tja ...ik /cry op corpse van griffon ....hij valt me aan de gek !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De Succubus, absoluut mijn favo pet ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:06 schreef fokaduck het volgende:
[..]
mjah waar....maar gister...ik was als lvl 41 dwarf hunter aan het grinden bij aerie peak....zie ik een horde (race ff vergeten) warlock, l44 een soort rondvliegende griffon afmaken ....tja ...ik /cry op corpse van griffon ....hij valt me aan de gek !(ik denk okeeee ben ik dood
) ....ff later..../cry op zijn corpse
)
hij speelde het wel erg slecht (hij fearde mij, mijn pet kon ik nog commanderen en zette die op hem....toen knallen maar...)
hij had so'n kinky pet ...die plets...auuwwww dinge ....kicken pets trouwens
Hi Thio!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:05 schreef Chevalric het volgende:
Gatveredamme al 14:00 en nog geen servers. Ik ben ook eens eindelijk een dagie vrij. Bah en we zouden nog wel Scarlet monestary gaan doen vanmiddag.![]()
Groetjes van Thiona
Idd, zo had ik gisteren iemand die mijn Succubus voor een nacht wou huren voor 1g :p.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De Succubus, absoluut mijn favo pet ja.
/kiss, /hug, /love
Altijd ook leuk als ik ergens in een stad ben met haar en ff afk ga, kom je terug staan er allerlei Tauren en Orcs met haar te dansen haha.
en oh ja, ik zou gaan werken![]()
een paladin hoort juist niet in de perfecte groep. perfecte groep imo: mage, priest, warlock, warrior en rogue.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
True, rogues die me niet backstabben die trap ik helemaal lens. Maar zodra ze stealthed de eerste hit bij mij krijgen lig ik al gauw op me rug op weg naar de Spirit Healer.
Ben ook groot fan van Warlocks, die Soulstone, Summoning, pets en damage-dealing vind ik super om te hebben. Helaas kan ik er bijna nooit mee groupen (niet 1 van de main classes; Pally, Warrior, Mage, Priest). Hunters worden dan meestal nog wel meegenomen maar velen zien Warlock als een in de soep gedraaide Mage.
Come to think of it, ik speel echt NOOIT samen met Druids :/
op l46 of 48 krijg je nog soulfire. een 700-800 hp castquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet eens over latere spells, als lvl 31 zijnde :
Immolate, Searing Pain, Curse of Tongues, Hellfire, Rain of Fire, Fear..
hehehehe, humorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:12 schreef Slomy het volgende:
[..]
Idd, zo had ik gisteren iemand die mijn Succubus voor een nacht wou huren voor 1g :p.
Serieus, onderschat de firespells van een warlock niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:51 schreef Max_Dark het volgende:
Warrior, Shaman, Druid, Priest, Mage.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:12 schreef mooiegek het volgende:
een paladin hoort juist niet in de perfecte groep. perfecte groep imo: mage, priest, warlock, warrior en rogue.
vind het opzich wel terecht dat ie leaved, als je als enige hoog lvl bent (of bijna als enige) en daardoor met bijna niemand kan groupen heeft een guild ook geen zin. had ik ook in mijn eerste guild was ik lvl 35 ofzow en de rest zat rond de 25. ben toen ook geleaved en tijdje later ravenblood gejoinedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:32 schreef Burakin het volgende:
Hey Migwi,
Waarom doe je ons verlaten. Houd je soms niet meer van ons :-( ?
Grijns
Hey Bur, my fellow Dragonslayerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:32 schreef Burakin het volgende:
Hey Migwi,
Waarom doe je ons verlaten. Houd je soms niet meer van ons :-( ?
Grijns
/nodquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:43 schreef Max_Dark het volgende:
'Tuurlijk wel, ik ga niet alles afgeven aan de nieuwe guild. Expect a steady flow of looted plants.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:48 schreef Migwi het volgende:
Let wel lieve mensen: Als Sil en ik onze NE Rogues eenmaal gestart hebben wordt het Fokkers Guild waarschijnlijk KoS
/roflquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:52 schreef Burakin het volgende:
Hey Sil,
Ik houdt natuurlijk contact met jou en Cyn.
Naar wie ga ik anders voor een mooie nieuwe tas of drakenjacht
(en slap ge-oh natuurlijk)
Grijns
Balen voor de mensen die vrij zijn...quote:Update 14:40
We're experiencing some database problems, and currently expect the downtime to last for another 2 hours.
Dat zeker. Elke...dinsdagavond ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:56 schreef Migwi het volgende:
[..]
/rofl
En elke week moeten we een keertje naar de Arena gaan imo
Wachten, net als wijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:56 schreef Killjoy het volgende:
*zucht* wilde graag verder met mijn artisan leatherworking, moet nog pali spells kopen (ben net lvl 36) en mijn questbook zit vol. Wat moet ik nu
Nou ja, dan gaan we maar ff wat anders doenquote:Update 14:40
We're experiencing some database problems, and currently expect the downtime to last for another 2 hours.
Vind je? Ik vind mijn dansje nogal saai. Alleen dat door de knieën gaan heeft wel iets, verder vind ik 't maar pauper. Net als onze jokes. /boredquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:01 schreef Laptoptekoop het volgende:
Nog ff over het dansen, misschien danst een male undead leuk, maar een female NE danst natuurlijk het best.
dat waren we toch al bij CaC?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:48 schreef Migwi het volgende:
Let wel lieve mensen: Als Sil en ik onze NE Rogues eenmaal gestart hebben wordt het Fokkers Guild waarschijnlijk KoS
dan heb ik meteen nog een verzoekje aan jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:03 schreef Migwi het volgende:
HEY, misschien is mijn leatherworking straks wel gefixt!!
I doubt it though
En mocht 't gefixt zijn, wat wenst de Warrior dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:07 schreef mvt het volgende:
[..]
dan heb ik meteen nog een verzoekje aan je
Ze hebben dus nix geleerd van de USA update. Die had dezelfde problemenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:58 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nou ja, dan gaan we maar ff wat anders doen![]()
Van 5 minuten terug!quote:The maintenance of the World of Warcraft realms are now over, and all realms are up and running again. We apologise for the extended downtime and any inconvenience this may have caused.
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:23 schreef Jefkie het volgende:
Moet ik nu blij zijn dat ik vandaag school had, aangezien WoW nogsteeds down is.
Green leather armourquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
En mocht 't gefixt zijn, wat wenst de Warrior dan?
Green leather Armour? Armour Kits?
Yep, die rulet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:15 schreef Goozze het volgende:
De beste is nog altijd van de dwergen:
'' Oooh I'm just a social drinker, every time someone says I'll have a drink I say : '' social I ''
Op Teranas, waar ik zit, hebben de Alliance Orgrimmar al eens overgenomen.... Ik wilde naar t ah om wat zooi te verkopen, alle auctioneers dood, naar de bank, alle bankers door, een grote berg dode grunts tussen de bank en het ah. Alleen toen ze voor Thrall gingen werden ze flink gekicktquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef Absinth het volgende:
[..]
Doet jou plugin set het met de laatste update?quote:
Kijk eens bij de interface settings van WoW. Er zitten nu standaard extra bars en een quest tracker in het spel. Iemand ook opgevallen dat de graphics stukken beter zijn geworden?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:18 schreef S3rp3nt het volgende:
geen plugins deden het bij mij:S ik heb ze nodig om te spelen, iig mijn extra bars:S
weet iemand niet waar ik een al geupdate versie vandaan haal?
Eerste wat ik deed was die dus uitzettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:16 schreef Absinth het volgende:
Je hebt nu ook van die tekst ballonnetjes als je lult, wel grappig
Verder wil ik mn extra bars weer terug, die van Blizz zuigen
Ballonnetjes nog niet gezien, maar de interface opties vind ik juist prima !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:16 schreef Absinth het volgende:
Je hebt nu ook van die tekst ballonnetjes als je lult, wel grappig
Verder wil ik mn extra bars weer terug, die van Blizz zuigen
En dat erwijl druids eigenlijk altijd gewild zijn vanwege hun veelzijdigheidquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
True, rogues die me niet backstabben die trap ik helemaal lens. Maar zodra ze stealthed de eerste hit bij mij krijgen lig ik al gauw op me rug op weg naar de Spirit Healer.
Ben ook groot fan van Warlocks, die Soulstone, Summoning, pets en damage-dealing vind ik super om te hebben. Helaas kan ik er bijna nooit mee groupen (niet 1 van de main classes; Pally, Warrior, Mage, Priest). Hunters worden dan meestal nog wel meegenomen maar velen zien Warlock als een in de soep gedraaide Mage.
Come to think of it, ik speel echt NOOIT samen met Druids :/
Je moet je interface mapje leeghalen, dan kun je in WoW bij interface options alles instellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:40 schreef Georges het volgende:
Ik vind de graphics er zeker op vooruit gegaan. Het is allemaal wat sfeervoller, en de lichteffecten zijn mooier.
Jammer alleen dat cosmos het niet meer goed doet. Hoop dat ze snel met een update komen.
Die extra bars werken bij mij niet, misschien omdat cosmos erop staat al heb ik die uitgeschakeld.
GRRRR....quote:Beste klant,
Onlangs heeft u de ‘World Of Warcraft, Pre-Paid Game Card
(60 Dagen)’ bij ons besteld.
Onze leveranciers hebben echter laten weten dat dit artikel
een vertraging heeft opgelopen. Verwacht wordt dat u uw
bestelling eind volgende week (2 april) zult ontvangen. Onze
excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Cosmos alpha versie werkt inmiddels wel prima.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet je interface mapje leeghalen, dan kun je in WoW bij interface options alles instellen.
Dat dacht ik dus ook maar alles is nu net iets meer blurred lijkt hetwel woordoor er veel meer sfeer inzit.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:01 schreef Lexie het volgende:
Is er echt ook grafisch iets veranderd?Ik dacht dat ik het me maar inbeeldde.
mijn FPS is ieder geval een stuk hoger nuquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:02 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar alles is nu net iets meer blurred lijkt hetwel woordoor er veel meer sfeer inzit.
FSAA en Full Screen Glow werken nu samen. Bovendien is Full Screen Glow nu per default aan in plaats van uit, en er zijn wat onderwater-effecten toegevoegd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:01 schreef Lexie het volgende:
Waar staat die nieuwe episode dan, ik zie alleen de aankondiging?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:47 schreef engessa het volgende:
Sil! Cyn! Verraaiers! Ik ben een paar dagen aan het werk en jullie gaan weg uit de guild
Check trouwens www.purepwnage.com voor een nieuwe aflevering van deze leuke serie met een flink WoW tintje. Vooral het nummer wat gebruikt word in deze aflevering is hilarisch!
Zenekakar?? Daar ben ik nog mee doorgegaan tot 4uur, ben als 14 priest nog ff te zwak om in mijn eentje 5 lvl 16 troggs tegelijk te killen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:01 schreef Lexie het volgende:
Net nog even gequest met een kereltje van 11 die doorging tot 6, de jeugd van tegenwoordig.
Log in, en speelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:37 schreef DigiJasper het volgende:
Goh, en iemand die nog een winkel weet die wél de Time Cards heeft / snel weer op voorraad? wil weer spelen
jullie konden gewoon met 100+ man ofzow niet eens de crossraods pakkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Raid van gister avond was een groot succes alleen blizzard laat weer zien dat hun servers daar niet tot in staat zijn (om het goed te kunnen draaien)
Elke actie wat je deed kwam met 30 seconden vertraging in het beeld.
das wel jammer
[[url=http://img212.exs.cx/img212/1121/groteraid4od.jpg]afbeelding][/URL]
Nou, eerlijk gezegd vond ik 't nogal lame om mij aan te vallen als ik met mobs bezig ben.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:51 schreef Ferdii het volgende:
migwi waren leuke gevechten in western plague lands
ik pakte je de eerste keer, toen wou je mij ganken toen ik bezig was met mob, dat mislukte helaas voor je![]()
toen molde je mij oten ik maar heel weinig hp over had door gevecht met mob en daarna corpse campte je mevooral laatste keer was grappig, jij shoadowmeld naast me corpse w8ten helaas had ik je in ghost al lang gezien en spawnde naast je
had alleen te weinig mana om te winnen
Huh? Kan dat dan? Volgens mij kan gewoon iedereen tegelijkertijd met NPCs pratenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik heb slachtoffer van racisme! Toen ik in de Darkshire Townhall in wou waren er een hele zooi night elves die in een soort ludieke actie de NPC's aan de praat hielden. Nu kon ik niet als mens zo'n NPC te spreken krijgen om een quest af te maken.Ik hoop dat alle nacht elven gaan liggen en doodgaan.
Whehe, you guys got lucky the first time. Ik wilde net een freezing trap neerplaatsen en flare gebruiken mdat ik 't niet vertrouwde. Net te laatquote:Op zondag 27 maart 2005 12:38 schreef Ferdii het volgende:
anders kom je cyndane steeds vaker tegen, gisternacht weer op het meer in winterspring
was samen met een lvl 59 rogue daar aan het grinden, kom cyndane eraan met een mageen der waren als 3 mensen ebzig grinden daar, dus toen meosten ze maar dood
rogue stealth achter hun 2, ik beetje uitlokken met taunt enz en rogue ambushed mage toen erop gesprogen en waren dood binnen paar sec
helaas werd ik terug gepakt toen rogue was gan slapen![]()
hm oke zal je wel is grijpen als ik je ziequote:Op zondag 27 maart 2005 15:24 schreef Ferdii het volgende:
ingame naam is xearathos, ben nu lvl 56 tauren shaman
was dus reincarnate, hebben ze in nieuwe patch gefixt zodat het geen ressurection sickness meer gaf, errug handig nuquote:Op zondag 27 maart 2005 19:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
Whehe, you guys got lucky the first time. Ik wilde net een freezing trap neerplaatsen en flare gebruiken mdat ik 't niet vertrouwde. Net te laat
Daarna was je wel 't haasje zeg, maar wtf was dat, ik kill je, sta je opeens weer half levend op![]()
Gelukkig bemoeide de mage zich er toen wel mee
Kan je he beste instance grinden. Gewoon met elke groep die je mar kan vinden Scarlet Monastary in, bijvoorbeeld. Dat levert relatief snel centen op, niet alleen van de geslayde mobs, maar ook van de items die je relatief vaak vind.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:31 schreef Ancient het volgende:
Ik ben nu lv, 37 en ik probeer geld te verdienen, maar dat gaat niet fantastisch. Ik heb nu zo'n 30 g dus ik moet nog 60 g voor een mount![]()
Ik weet hoe je je voelt. Ik ben nu lvl 37 en heb pas een schamele 24g, 15g kwijtgeraakt aan bank, ik dacht dat die extra bag slots 10s per stuk waren dus ik nietsvermoeiend doorklikken tot bleek dat de 2 bags erna samen 15g warenquote:Op maandag 28 maart 2005 11:31 schreef Ancient het volgende:
Ik ben nu lv, 37 en ik probeer geld te verdienen, maar dat gaat niet fantastisch. Ik heb nu zo'n 30 g dus ik moet nog 60 g voor een mount![]()
Jaquote:Op maandag 28 maart 2005 14:47 schreef borisz het volgende:
nog een newbie vraagje
wat is een mount? een eigen berg ofzo?
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:47 schreef borisz het volgende:
nog een newbie vraagje
OMFG idd ja, ik log gewoon in! WTF WTF WTF! Hoelang had dit uberhaupt al gekund, al dat gewacht voor niets? How HOW?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:37 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Log in, en speel
Bij mij is die login in ieder geval bugged ofzo, en ik kan dus gewoon inloggen met een frozen account. Doe dit nu al een tijdje, en er zijn er nog een stuk meer die dat doen. Blizzard heeft er nog niks over gezegt
Sinds woensdag avond alquote:Op maandag 28 maart 2005 16:57 schreef Zoab het volgende:
[..]
OMFG idd ja, ik log gewoon in! WTF WTF WTF! Hoelang had dit uberhaupt al gekund, al dat gewacht voor niets? How HOW?![]()
(is nogal frustrerend als blijkt dat je er zomaar opkan) .. misschien dat ik er zo weer afgekickt wordt... maar dan nog... dit is echt mega weird!
NEEEEEEE, en dan te bedenken dat ik de afgelopen dagen zelfs oude spellen uit de kast hebt gepakt omdat ik geen beter hadquote:Op maandag 28 maart 2005 17:36 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Sinds woensdag avond al
De week ervoor was het ook al, maar toen was het een stuk korter (niet eens een dag). Maar nog, Blizzard:voor je login bugs
Ik vind 'm wel origineelquote:Op maandag 28 maart 2005 14:47 schreef borisz het volgende:
nog een newbie vraagje
Die wil ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:28 schreef Chevalric het volgende:
Doe mij dan toch maar m'n bottenbijtertje...
http://thotbott.com/?i=5821
lvl 37 Paladin (nog ongeveer 20k tot aan 38)
Prachtigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:28 schreef Chevalric het volgende:
Doe mij dan toch maar m'n bottenbijtertje...
http://thotbott.com/?i=5821
lvl 37 Paladin (nog ongeveer 20k tot aan 38)
Kies herbalism/alchemy! En kijk welke items in het AH te goedkoop worden aangeboden! Zeker sochtends heb je dat vaak, even 5min inloggen om dingen goedkoop op te kopen!quote:Op maandag 28 maart 2005 11:31 schreef Ancient het volgende:
quote:This tale starts in Stranglethorn Vale. I was merrily killing of some Basilisks for a quest, when I suddenly found myself unable to charge into, or hit, one of the creatures. The game was telling me that I wasn't close enough, or whatever. I figured the mob was bugged, or I was out of sync - it happens occasionally.
I looked around, didn't see any other Basilisks and figured that I couldn't really be arsed killing them anyway, so hopped onto my mount, and went north to hunt some Geologists at the Venture Co. Base Camp. When I arrived there, there was not a single mob in sight. I was a bit bestranged by this, but for some reason no alarm bells went off - as the chat channel was still happily scrolling along with tales of wonder and joy of my fellow Goons. I figured that perhaps someone else had just cleared out this area, so I rode around somewhat, and suddenly found myself on a path upwards.
A path that had earlier contained two level ?? guards that made me decide that I should really be moving along now. It was empty now.
I curiously approached, and discerned an instance portal.
An instance? Here in Stranglethorn Vale? But there isn't... oh hay! This must be the big Troll City that I've heard rumours about and such. Oh well, let's check it out, it probably won't work anyway.
It does :cool:
On my trusty mount, I have just run into Zul'Gurub. I'll let the rest of the images speak for themselves, it's very pretty at any rate. And looks pretty big.
In the above screenshots, on the right pillar, you can see some texture oddity. They might still be working on that, I did experience some flickering textures as I was riding through, with discoloration as above.
In the second shot you can see how great and high the trees look. Also, this structure looks like some sort of throne - perhaps we can expect the first miniboss there. For now, however, my Troll heritage allows me to peruse it
Looking out over what is now my domain!
Two closer shots of the island you can see in the background of the picture above, where I'm lording over all of Zul'Gurub.
Yup, definitely Troll architecture! At this point, it seems the game finally caught up with me, as I suddenly got attacked... by the Basilisk I had been attempting to fight at the start of this tale. Since I couldn't hit back or do anything, I knew my time was limited. I switched to Defensive Stance, donned my shield and even guzzled a potion to extend my stay for as long as possible. I managed to find one more path upstairs.
Which is where I finally died. My corpse was located down in Stranglethorn where I first encountered the Basilisk, and knowing that I was now fully back in sync with the server, the guardians would again be at Zul'Gurub and the Instance Portal wouldn't work.
So, there you have it, a glance of the upcoming instance, which looks absolutely amazing - these screenshots don't do it justice at all. And disclaimer in case Blizzard or whomever reads this: I didn't use any illegitimate tactics or whatever to get here. It was a random, but very long, out-of-sync, during which I also coincidentally found myself on the path into Zul'Gurub.
(I just wanted my Basilisk quest out of the way)
Die krijg je voor de "In The Name of Light" quest in Scarlet Monestary, maar ik raad je aan om er nog wat leveltjes mee te wachtenquote:
Even voor de duidelijkheid, je hebt een instance ontdekt die nog in ontwikkeling is?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:53 schreef Leshy het volgende:
Crosspost die ik ook op een paar andere forums heb geplaatst en niet helemaal overnieuw ga schrijven
[..]
ik denk het wel.. net zoals je in old ionforge kunt komen.. (doodgaan in de forge, in het lava, naar de throne room lopen, rechts door een grote (gesloten) deur gaan, resurrecten en je zit in old ironforgequote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:53 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, je hebt een instance ontdekt die nog in ontwikkeling is?
Ontdekt is een groot woord, hij was al wel een tijdje bekend; de laatste patch heeft zelfs als specifieke note "Players can no longer enter Zul'Gurub through Duskwood" oid. Ik had er echter nog weinig van gezien - geen screens in elk geval, dus tjaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:53 schreef Chevalric het volgende:
Even voor de duidelijkheid, je hebt een instance ontdekt die nog in ontwikkeling is?
Mja, ik heb Cosmos er maar afgemieterd en moet zeggen dat ik het eigenlijk niet echt mis, zeker omdat Blizzard nu zelf een Quest Minion en extra Action Bars heeft. Een paar nieuwe losse mods geinstalleerd voor een klok, Quick Loot en weapon switch macro's, en het draait een stuk beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:26 schreef Rahl het volgende:
Achteraf bleek het aan cosmos te liggen
Ik wil alleen een buff timer, de rest heb ik niet nodig. Ik had het in een ticket gezet en kreeg na een halfuur al antwoordquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:34 schreef Leshy het volgende:
[..]
Mja, ik heb Cosmos er maar afgemieterd en moet zeggen dat ik het eigenlijk niet echt mis, zeker omdat Blizzard nu zelf een Quest Minion en extra Action Bars heeft. Een paar nieuwe losse mods geinstalleerd voor een klok, Quick Loot en weapon switch macro's, en het draait een stuk beter.
Pff zo'n mini-diablo is beneden mijn stand.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:46 schreef Chevalric het volgende:
Op het General forum van WoW-europe.com staan wat shots van een guild dat Lord Kazzak gekilld heeft: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=104248&p=1&tmp=1#post104248
Vooral de loot is gaaf
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/ringloot.jpg
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/staffloot.jpg
Leuke staff voor m'n druid als-ie level 60 is
Wanneer gaan jullie 'm slachten, Cyn/Sil?
wat een slachtveldquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:46 schreef Chevalric het volgende:
Op het General forum van WoW-europe.com staan wat shots van een guild dat Lord Kazzak gekilld heeft: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=104248&p=1&tmp=1#post104248
Vooral de loot is gaaf
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/ringloot.jpg
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/staffloot.jpg
Leuke staff voor m'n druid als-ie level 60 is
Wanneer gaan jullie 'm slachten, Cyn/Sil?
idd, not worth our timequote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:48 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Pff zo'n mini-diablo is beneden mijn stand.
Heb je de patch al eens opnieuw gedownload? Lijkt erop dat een file niet goed is overgekomen bij de download...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Heb een beejte vervelend probleem: ik heb de laatste patch gedownloaded maar als ik op finish druk en hij begint de patch zeg maar klaar te maken stopt ie op 2048/4899 met de volgende error:
This application has encountered a critical error:
The file data is corrupt
Program: C:\Program Files\World of Warcraft\BNUpdate.exe
File: C:\Program Files\World of Warcraft\Data\patch.MPQ
Wat moet ik doen om dit op te lossen? Op de Techincal support site van Blizzard staat hier wel iets over maar niet wat werkt.
B.v.d.
Same here, maar ik heb er bij lange na niet genoeg geld voorquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:03 schreef Killjoy het volgende:
Yay gisteravond lvl 39 gehaald, mijn mount komt dichterbij
Ik heb geen geld nodig, Paladin, gratis mountquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Same here, maar ik heb er bij lange na niet genoeg geld voor
Nou ja, ik heb al bijna 10 levels lang mijn travel form, dus echt haast heb ik niet met mn mount eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:59 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Ik heb geen geld nodig, Paladin, gratis mount
quote:Two-Day Time Extension
29/03/2005
During the past two weeks, we experienced extended downtime during regular maintenance hours. Part of it was because of the patch released last Friday, which contained many new features, content, and improvements to World of Warcraft. However, it also contained a few bugs which caused interruptions in play time for some users. These bugs were quickly identified, and most of them have already been hotfixed. We plan on implementing fixes for the remaining bugs during this week's scheduled maintenance.
Therefore, all World of Warcraft players in Europe will receive a two-day time extension. We are continuously working hard to provide the best play experience possible, and we realize that extended, unscheduled downtime is frustrating. The two-day extension will be added to players' accounts later this week. We apologize for any inconvenience, and we once again wish you all good luck in your adventures in Azeroth!
Pas YAY voor Blizzard als de server-lag is opgelost.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:27 schreef Killjoy het volgende:
Kijk zo moet een bedrijf idd werken, YAY voor Blizzard
En de 50 andere bugs die de nieuwe patch erin heeft gegooid.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pas YAY voor Blizzard als de server-lag is opgelost.
Het is ook een spel wat zich uitermate goed leent om besproken te worden. Zo kwam ik laatst in de bus twee onbekenden mensen tegen die het over WoW hadden. Ik lekker meelullen dusquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:44 schreef Killjoy het volgende:
Ik ben tot nog toe ERG tevreden over het spel, weinig tot geen last van lag, disconnects of crashes.
Bijna iedereen die ik ken speelt het ook en ik heb gemerkt dat de laatste paar keer dat we uit eten zijn gegaan dat we dan tactieken, auction house gebeuren, etc etc van het spel bespreken.
Nog nooit heeft zo'n spel mij (en velen met mij) zo geboeid. Heerlijk gewoon
Mijn ervaring is dat het alleen maar vetter wordt naarmate je hoger wordt in level. Vijanden worden bruter, instances worden bruter, enzovoorts. ECht heel erg de moeite waardquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:30 schreef Blinker het volgende:
Ik heb de beta gespeeld van WoW en ik vond het een errrrrg vet spel
Nu vraag ik me af wat de ervaringen zijn van de spelers die het nu al wat langer spelen.
Valt het tegen of word het later nog beter, vertel vertel!
Het erge is dus ook dat zoveeeel mensen het spelen. Ook mensen die normaal nooit een game of RPG aanrakenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:47 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Het is ook een spel wat zich uitermate goed leent om besproken te worden. Zo kwam ik laatst in de bus twee onbekenden mensen tegen die het over WoW hadden. Ik lekker meelullen dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |