Duh, hij is een dramaqueen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hetero-mannen in het algemeen.
Hoewel, onder nichten zitten ook raving bitches..:{
AMD64, ben je ook nog een nicht?
Tot nu toe wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:53 schreef Xennia het volgende:
Ben jij in het algemeen een hetero-man?
ok , wie is het nou?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
wanneer word je geopereerd?? 10% overlevingskans??
quote:
Kom, niet zo chagrijnig!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Pas als alle aanwezige klonen hun polsen hebben doorgesneden dus doe maar gauw je bekkie houden
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:55 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Kom, niet zo chagrijnig!
Hup, die dikke reet omhoog en SPRINGEN!
SPRINGEN!
HET IS FEEST GODVERDOMME!
SCHOENEN UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:19 schreef DeLeider het volgende:
amd? wtf doe jij hier, ksssst beat it men
Ik denk ik quote dit alvast voordat hij weer gaat zeggen dat hij doodgaat.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:57 schreef Joana het volgende:
[..]
[..]
Ik denk ik quote dit alvast voordat hij weer gaat zeggen dat hij doodgaat.
Zuid-Amerika lijkt me wel wat, maar jij bent zeker weer een hetero-man zonder geld? Dat heb ik nou altijd. Maar ja, life is a bitchquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.
Waar wil je heen bitch?
Ik zie er hier wel meer die om aandacht schreeuwenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:37 schreef Joana het volgende:
Hey man AMD-tje wil aandacht.
Alle pathologische leugenaars willen dat.
[xennia] Het heeft te maken met het feit dat hij zichzelf haat en uit zelfhaat komen al deze leugens uit voort.[/xennia]
Ik spring niet voor kutklonen met een IQ < 80quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:55 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Kom, niet zo chagrijnig!
Hup, die dikke reet omhoog en SPRINGEN!
SPRINGEN!
HET IS FEEST GODVERDOMME!
SCHOENEN UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
Wat een kut-analysequote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie er hier wel meer die om aandacht schreeuwen
Aandacht vragen door foto's van iemand te plaatsen, en dus even (zal wel kort zijn) populair is, is ook een vorm van negatieve aandacht vragen...Zelfhaat? Of zelfverheerlijking
Oke, DP, maak jij anders even een lijstje van je kutklonen, we raken het overzicht een beetje kwijt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:56 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]!
Ik ben toch zeker geen kutnewbie!!!!
Dat is wel zo, maar TS is er niet meer. En de leugens van AMD zijn nog niet verklaard. Hij vind het zelf wel grappig. Kijk maar:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie er hier wel meer die om aandacht schreeuwen
Aandacht vragen door foto's van iemand te plaatsen, en dus even (zal wel kort zijn) populair is, is ook een vorm van negatieve aandacht vragen...Zelfhaat? Of zelfverheerlijking
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:19 schreef DeLeider het volgende:
amd? wtf doe jij hier, ksssst beat it men
Dat zegt een weldenkend mens toch niet als hij dat een paar weken geleden als ernst heeft voorgeschoteld.quote:
Mijn IQ is net zo hoog als jouw schoenmaat. Bigfoot!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik spring niet voor kutklonen met een IQ < 80
Ga dan wegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:01 schreef stoepjong het volgende:
Vindt het jammer dat ik dit topique gelezen heb.!
Kom ik ook weer terug,op degene die over de rug van een ander zelf populair wil zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:40 schreef Joana het volgende:
Let's see.
Checklist voor dwangmatige leugenaars:
• Een ziekelijke neiging om te liegen
• Oppervlakkige charme
• Snel intredende verveling
• Gedragsproblemen in de kinderjaren en jeugd
• Sterke overtuigingskracht
• Uiterlijke schijn van oprechtheid
• Tegenstrijdige uitspraken
• Manipulatief gedrag
• Gebrek aan realistische lange-termijn-planning
• Impulsief gedrag
• Geen medeleven / geen invoelingsvermogen
• Onverantwoordelijk gedrag
37quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:02 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Mijn IQ is net zo hoog als jouw schoenmaat. Bigfoot!
de grootste schoenmaat is 66 ofzo toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:02 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Mijn IQ is net zo hoog als jouw schoenmaat. Bigfoot!
En nu kappen met dat gezeik. Iedereen om mij heen is gek, behalve ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |