Bij mij doet alles het wel?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:18 schreef At_Fundum het volgende:
Meeste van je links doen het niet bij mij, Pfaf
wat een mooi koppie, ik ben verliefd...quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef PyTh het volgende:
Ik nomineer een relatief onbekende Australische voetbalster.
Amy Taylor
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:02 schreef Klonk het volgende:
Zal ik het open deurtje dan maar intrappen, ik nomineer:
Anna Kournikova
Case closed, verkiezing afgelopen
smaken verschillen ik vind van Almsich dus helemaal niets, met die tatoo'squote:
Geilllllllllllllllllllllll......quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
smaken verschillen ik vind van Almsich dus helemaal niets, met die tatoo's![]()
Iddquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef PyTh het volgende:
Ik nomineer een relatief onbekende Australische voetbalster.
Amy Taylor
[afbeelding]
Ik tel al 3 stemmen voor "onze" Amyquote:
ik wilde dezelfde foto's plaatsen, maar je was me al voor zie ik...quote:
Je kunt nog wel wat andere foto's van haar plaatsen natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:29 schreef fanneke het volgende:
[..]
ik wilde dezelfde foto's plaatsen, maar je was me al voor zie ik...
Serieus ja Bos?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik nomineer Justine Henin-Hardenne
[afbeelding]
Ja, ik vind Henin echt een mooie vrouw en zo te merken ben ik een van de weinigenquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Alle plaatjes doen het niet Bjoro.
En Bos, meen je dat serieus?
Ik heb ooit eens een topic over de Mathilda's gestart.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:02 schreef Klonk het volgende:
Zal ik het open deurtje dan maar intrappen, ik nomineer:
Anna Kournikova
[afbeelding]
Voor diegenen die de laatste paar jaren onder een steen hebben gezeten, een kant en klare link naar een topic in B&H: Anna Kournikova
Case closed, verkiezing afgelopen
Oke.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik vind Henin echt een mooie vrouw en zo te merken ben ik een van de weinigen
Maar ja wat PyTh zegt smaken verschillen
Goed bezig hoor pop!quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een topic over de Mathilda's gestart.
http://people.zeelandnet.nl/hhoegee/BridgetteStarr.htm Meer links.
Is ook niet mijn smaak.quote:
Lieve van Kesselquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:56 schreef Dos37 het volgende:
Lieve van Kessel mag er ook wel tussen
Nou waar wacht je nog op dan?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:56 schreef Dos37 het volgende:
Lieve van Kessel mag er ook wel tussen
Tja.....je moet er van houden denk ikquote:
Ah, is dat die ook model is?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:55 schreef At_Fundum het volgende:
De favoriet der denksportsters:
Pechstein kan je toch niet serieus menen eendje of wel?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:58 schreef rubbereend het volgende:
mijn persoonlijke favorieten Kluft, Endel en de Loor zijn al genoemd dan ook een aantal anderen:
Vanessa Atkinson
topic: Vanessa Atkinson (wereldkampioene!!!!!)
site: http://www.vanessaatkinson.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
Claudia Pechstein
[afbeelding]
Linn Githmark
foto's: http://members.home.nl/mullerremco/Curling/
[afbeelding]
[afbeelding]
nicolien sauerbreij
[afbeelding]
binnenkort meer nominaties
jawel pechtein heeft een leuk koppie tenminste wat liever aan aardiger gezicht dan Friesinger, die moet t van haar lichaam hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Pechstein kan je toch niet serieus menen eendje of wel?![]()
Succes alvast, heb je een jaartje?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:10 schreef pfaf het volgende:
Eind volgende week zal ik de genomineerde vrouwen tellen en zal ook meer bekend worden over het verdere verloop van het toernooi, wat afhankelijk zal zijn van het aantal genomineerden.
Deze?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef fanneke het volgende:
wil ook de nederlandse hockey international Ellen Hoog nomineren, maar kan geen fatsoenlijke foto vinden...
dank je voor de foto van Ellen Hoogquote:
Kun je deze ff weghalen, deze zijn allang niet meer actueel. Ik heb het plaatje bovenaan de pagina er even goed opgezet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hé, hij is student he.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Succes alvast, heb je een jaartje?
Dat zekerquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
En Ellen Hoog is oke!
Niet mee eens is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel pechtein heeft een leuk koppie tenminste wat liever aan aardiger gezicht dan Friesinger, die moet t van haar lichaam hebben
Het was erg koud zo te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |