Ik gebruik zelf momenteel Linux. Een klein systeempje met Windows gebruik ik alleen nog voor boekhouding en telebankieren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind dit wel oké zo. Ik werk wel veel met Windows, maar dat is niet echt voor mijn lol ofzo.Wat voor OS heb jij dan?
Ik ben wel 24/7 ingelogd, maar ik zit nu niet achter de computer die ingelogd is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom staat je naam er wel dan? Hoe werkt dat?
Het lijkt er haast wel op dat ik er altijd ben ja.quote:Als ik je iets wil vertellen, doe ik het hier wel, hier ben je immers altijd.
vannacht nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:41 schreef Alicey het volgende:
Ik ben wel 24/7 ingelogd, maar ik zit nu niet achter de computer die ingelogd is.
Douchen!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bonen tellen?!
Mijn verbinding is een beetje brak de laatste tijd, op een of andere manier blijft het systeem dan hangen in de automatische reconnect.. Moet ik misschien maar eens een scriptje voor schrijven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
vannacht niet
[01:44] * AliceZzZz Quit (Ping timeout)
[02:58] * qu24 is now known as qu63|slaap
[07:30] * AliceZzZz has joined #WFL
Mag dat wel? Logs postenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:44 schreef qu63 het volgende:
[01:44] * AliceZzZz Quit (Ping timeout)
[02:58] * qu24 is now known as qu63|slaap
[07:30] * AliceZzZz has joined #WFL
Niet zonder meer. Wanneer er mogelijk gevoelige of persoonlijke dingen instaan niet. In die zin wijkt het hier ook niet af van de algemene Fok Policy.quote:
Ah, zoo. Zie je, ik zit niet op IRC - Dus mis ik de helft. Dat gebeurde laatst ook met Haushofer en livEliveD op zondag.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat sloeg op mij. Ik had op IRC gezegd dat ik ging douchen. Dat ga ik dus nu ook doen.
te laat ingeoplugd, niet iedere laptop vind dat fijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:51 schreef miss_sly het volgende:
IRC...dat is lang geleden. Is ook heel slecht voor mijn online-aanwezigheid. Dan blijf ik te lang hangen, dus ik begin er nog eventjes niet aan
Vraagje: als ik mijn laptop aanzet met een extra muis en toetsenbord om gemakkelijker te werken, en mijn toetsenbord doet het ineens niet meer (en de stekker zit er wel goed in) waar kan dat dan aan liggen?
Soms is het zo dat wanneer je de touchpad aanraakt, de externe HID's (tijdelijk) worden uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:51 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje: als ik mijn laptop aanzet met een extra muis en toetsenbord om gemakkelijker te werken, en mijn toetsenbord doet het ineens niet meer (en de stekker zit er wel goed in) waar kan dat dan aan liggen?
zoals ipadressen etcquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet zonder meer. Wanneer er mogelijk gevoelige of persoonlijke dingen instaan niet. In die zin wijkt het hier ook niet af van de algemene Fok Policy.
Ik doelde eigenlijk vooral op de inhoud van een conversatie. Veel mensen (waaronder ik) zeggen op IRC wel eens dingen die niet echt geheim zijn, maar die ook niet iedereen hoeft te weten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
zoals ipadressen etcDie zijn er ook netjes uitgehaald
dat ook jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk vooral op de inhoud van een conversatie. Veel mensen (waaronder ik) zeggen op IRC wel eens dingen die niet echt geheim zijn, maar die ook niet iedereen hoeft te weten.
Zo'n slinger komt nog best wel hard aan, geloof ik. En anders geef ik em nog een zetje.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, zoo. Zie je, ik zit niet op IRC - Dus mis ik de helft. Dat gebeurde laatst ook met Haushofer en livEliveD op zondag.
Meer heb je ook niet nodig in Windows.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:04 schreef miss_sly het volgende:
net voldoende voor ctr-alt-del, en dat is het dan.
Ik had toch al gezegd dat ik best een beetje masochistisch ben, maar dat het met een klein beetje bloeden wel genoeg is?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zo'n slinger komt nog best wel hard aan, geloof ik. En anders geef ik em nog een zetje.![]()
Nope, de lichtjes doen het dus ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meer heb je ook niet nodig in Windows.
Als je het toetsenbord eruit haalt en opnieuw er in doet, werkt het toetsenbord dan? Zie je de 3 LEDjes oplichten op het toetsenbord wanneer je dat doet?
Hmm.. Heb je al een ander toetsenbord geprobeerd?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nope, de lichtjes doen het dus ook niet.
Het is zo vreemd, want vorige week heeft ie het de hele dag gedaan.
Het was meer cynisch bedoeld.quote:En voor Windows heb je niet veel meer nodig, maar voor Multivers en het invoeren van mutaties is een toetsenbord toch wel handig
Hmm.. Er is vaak wel iets als een Fn Lock ofzo, of een mogelijkheid om te switchen tussen functie-toetsen en de gewone functies.. Ik heb daar zelf echter ook altijd problemen mee als dat gebeurt.quote:Het toetsenbord van mijn laptop is niet handig, maar bovenal is die ingesteld op het gebruik van de blauwe toetsen ipv de gewone en ik weet niet hoe ik dat eraf moet krijgen![]()
* miss_sly is (onder de verf) toch echt blontd
Dat heb je nou eenmaal op de rommelmarkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Magere prijs voor zo'm matige goeie grap...
Probleem opgelostquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:15 schreef miss_sly het volgende:
OK, ik denk dat het aan de kabel ligt, wat soms diet ie het en soms niet. Als ik hem nu netjes laat staan doet ie het een tijdje, en als ik hem verplaats kan ie er zomaar mee ophouden.
Nieuw toetsenbord aanschafen dus...
Geen idee, maar Duitsland is bezig met een Nederlandse invasie, dus leek mij wel gepast om ze terug te pakken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoezo Duitsland? Wat is daar te doen?
Eh... Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
Geen idee, maar Duitsland is bezig met een Nederlandse invasie, dus leek mij wel gepast om ze terug te pakken.
Ah, op die manier. Ik was al bang dat de Derde Wereldoorlog was uitgebroken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:27 schreef Alicey het volgende:
Duitsers die het paasweekeinde in Nederland doorbrengen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik was al bang dat de Derde Wereldoorlog was uitgebroken.
Je weet het maar nooit met die Schlagerfans.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
Bij een Derde Wereldoorlog zal Duitsland eerder onze bondgenoot zijn lijkt me.
Dat is ook wel weer zo, ergens zijn ze toch wel onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die Schlagerfans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |