Dat heb je nou eenmaal op de rommelmarkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Magere prijs voor zo'm matige goeie grap...
Probleem opgelostquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:15 schreef miss_sly het volgende:
OK, ik denk dat het aan de kabel ligt, wat soms diet ie het en soms niet. Als ik hem nu netjes laat staan doet ie het een tijdje, en als ik hem verplaats kan ie er zomaar mee ophouden.
Nieuw toetsenbord aanschafen dus...
Geen idee, maar Duitsland is bezig met een Nederlandse invasie, dus leek mij wel gepast om ze terug te pakken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoezo Duitsland? Wat is daar te doen?
Eh... Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
Geen idee, maar Duitsland is bezig met een Nederlandse invasie, dus leek mij wel gepast om ze terug te pakken.
Ah, op die manier. Ik was al bang dat de Derde Wereldoorlog was uitgebroken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:27 schreef Alicey het volgende:
Duitsers die het paasweekeinde in Nederland doorbrengen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik was al bang dat de Derde Wereldoorlog was uitgebroken.
Je weet het maar nooit met die Schlagerfans.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
Bij een Derde Wereldoorlog zal Duitsland eerder onze bondgenoot zijn lijkt me.
Dat is ook wel weer zo, ergens zijn ze toch wel onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die Schlagerfans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |