tering meen je nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:44 schreef hogedrugsspuit het volgende:
Met 1 fles begint het.
Mijn vader zat op een gegeven moment op 2 dozen (12 flessen dus) per dag.
Maar die scheet toen ook zijn hele huis onder..
Stond erbij en ik er naarquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:44 schreef hogedrugsspuit het volgende:
Met 1 fles begint het.
Mijn vader zat op een gegeven moment op 2 dozen (12 flessen dus) per dag.
Maar die scheet toen ook zijn hele huis onder..
Vandaar dat mijn vader naar frankrijk is vertrokken, valt het niet zo opquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ach, in Frankrijk drinken ze door de dag heen makkelijk een fles p.p.
En 1 fles per dag, in combinatie met deze opvattingen, begint het langzaam maar zeker fout te gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:53 schreef Shivo het volgende:
Ach, het zal wel teveel zijn naar de letter van de wet, maar wat is drankmisbruik? Als zij zich er prettig bij voelt dan loopt het allemaal wel los. Tenzij ze een gevaar voor zichzelf of anderen gaat vormen, dan wordt het anders. Je kunt het in ieder geval een keer met haar bespreken als je je er zorgen over maakt, dat kan nooit kwaad.
Ik heb het er weleens over gehad, maar ze zegt dan dat ze gaat minderen........ Maar ik zie dan gewoon dat ze stiekem drinkt en net doet alsof ze iets anders uit de koelkast paktquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:53 schreef Shivo het volgende:
Ach, het zal wel teveel zijn naar de letter van de wet, maar wat is drankmisbruik? Als zij zich er prettig bij voelt dan loopt het allemaal wel los. Tenzij ze een gevaar voor zichzelf of anderen gaat vormen, dan wordt het anders. Je kunt het in ieder geval een keer met haar bespreken als je je er zorgen over maakt, dat kan nooit kwaad.
Nee, is ook nog niks aan de hand, maar mijn ma begint vaak al om twee uur in de middag, en het zijn ook vaak van die momenten als het druk is dat het lijkt alsof ze ff een shotje nodig heeft, dan drinkt ze snel ff een glas weg en dan gaat ze weer aan het werk......quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:56 schreef Tjeezer het volgende:
1 fles valt mee.. als je rekent; mn ma bgon rond een uur of 5 met koken, glaasje drbij.. naja halverwege het koken,glaasje drbij... na het eten, glaasje drbij.. 8 uur nieuws, glaasje drbij.. mooie film op tv?, glaasje drbij.. na de film nog ff gezellig met mn pa praten, glaasje drbij.. nou dan is die fles wel leeg geloof ik... en doe je geen rare dingen dacht ik dus niks aan de hand man!!
Thx, zal kijken of ik er wat aan heb.....quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:46 schreef poemojn het volgende:
The_M, ik vind dat erg veel. Als je moeder er niet zonder denkt te kunnen is dat inderdaad alcoholmisbruik. Sterkte. Misschien kun je hier iets mee: http://www.drankjewel.nl/.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |