abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25710290
Hallo

Ik zie dat er mooi-weer posters bij zijn gekomen

Riet, ga je dat ding op je bandit doen Het is toch voor de FJR van je pa bedoelt? En moet je nu eerst een nieuwe kabel kopen voordat je weer verder kan? Verder vroeg ik me eigenlijk opeens af wat je op het midden van je stuur had op je vorige Bandit? Ik zat erop te letten en in het midden is er een klein stukje donkerrood in tegenstelling tot de rest van de stuur die lichtrood is. Dus daar had je een ring omheen met iets erop ofzo

Vandaag weer een paar uurtjes gereden, maar was niet echt leuk. Ik moet routes zien uit te stippelen want vandaag heb ik vooral de saaie wegen genomen Blegh Dan is er niets leuks meer aan

Verder heb ik een beetje rondgekeken op motozoom.nl (handig, want de bestelnummers van Motozoom en Louis.de komen overeen dus dan hoef je niet in die baggertaal te zoeken ) en de volgende dingen lijken me wel leuk

Behuizing voor klokje (midden van het stuur - vandaar mijn vraag Riet ):

En een klokje dat erin kan :

Olietemperatuurmetertje lijkt me ook wel leuk

Voor hoeveel had jij die trouwens gekocht Riet

En een gear indicator lijkt me ook wel handig/leuk Maar die is niet te koop bij motozoom / louis.de, iemand van Motor-forum heeft het zelf gemaakt:

Maar die moet ik zelf zien te maken ofzo Kwa electronica lukt het me wel denk ik, het nadeel is echter dat je ook iets bij het schakelblok ofzo moet aanpassen en daar zit de

Tot zover mijn post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')