Nee, de achterkant is niet weggevallen, dit is echt alles wat in het stagecontract staat bij ons op schoolquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:13 schreef Troeta het volgende:
[..]
Vreemd, is de achterkant niet weggevallen? want daar staan al die artikelen bij mij. Vraag het eens na op school.
En met het andere ben je goed bezig dan! Succes ermee.
Opgenomen in een afkickkliniek? Whaha laat me niet lachen zeg. Net alsof die man zich ineens spontaan laat opnemen na zo'n observeeractie van o.a. jou.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:54 schreef Sylvana het volgende:
Nou, ik ben meer over de kinderen te weten gekomen na overleg met hun school
Tegen ons zeiden ze dat ze 3 zusjes waren, maar het zijn 2 zusjes en 1 nichtje. Ze wonen op een woonwagenkamp in een grote woonwagen. De vader van de zusjes is alcoholist en daardoor zijn er vaak echtelijke ruzies. Dit kan dus verklaren waarom de kinderen in elkaar duiken als iemand zijn /haar stem verheft. De vader is nu opgenomen in een afkickkliniek, en de kinderen krijgen extra begeleiding
En dit was dus 1 van de dingen waar ik dus aan dacht, aan alcoholisme/echtelijke ruzies en ik bleek dus gelijk te hebben en ik ben blij dat we dus met school overlegd hebben en ze nu begeleiding krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |