abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25910556
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 13:13 schreef Troeta het volgende:

[..]

Vreemd, is de achterkant niet weggevallen? want daar staan al die artikelen bij mij. Vraag het eens na op school.

En met het andere ben je goed bezig dan! Succes ermee.
Nee, de achterkant is niet weggevallen, dit is echt alles wat in het stagecontract staat bij ons op school

Thnx
pi_26056478
Nou, ik ben meer over de kinderen te weten gekomen na overleg met hun school

Tegen ons zeiden ze dat ze 3 zusjes waren, maar het zijn 2 zusjes en 1 nichtje. Ze wonen op een woonwagenkamp in een grote woonwagen. De vader van de zusjes is alcoholist en daardoor zijn er vaak echtelijke ruzies. Dit kan dus verklaren waarom de kinderen in elkaar duiken als iemand zijn /haar stem verheft. De vader is nu opgenomen in een afkickkliniek, en de kinderen krijgen extra begeleiding

En dit was dus 1 van de dingen waar ik dus aan dacht, aan alcoholisme/echtelijke ruzies en ik bleek dus gelijk te hebben en ik ben blij dat we dus met school overlegd hebben en ze nu begeleiding krijgen
  donderdag 7 april 2005 @ 20:55:48 #153
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26056512
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 7 april 2005 @ 20:58:50 #154
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26056580
ik zal nu wel weer lopen te bitchen maar kan je niet beter de tekst beetje aanpassen met iets als dat het probleem duidelijk is en je bevindingen correct waren en er aan gewerkt wordt i.p.v. in details te vertellen hoe de situatie in elkaar zat

wel fijn voor de kids dat er aan gewerkt wordt
pi_26061110
Fijn voor die kinderen dat er nu iets gebeurt, en hopelijk helpt die afkickkliniek afdoende.
pi_26073752
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:54 schreef Sylvana het volgende:
Nou, ik ben meer over de kinderen te weten gekomen na overleg met hun school

Tegen ons zeiden ze dat ze 3 zusjes waren, maar het zijn 2 zusjes en 1 nichtje. Ze wonen op een woonwagenkamp in een grote woonwagen. De vader van de zusjes is alcoholist en daardoor zijn er vaak echtelijke ruzies. Dit kan dus verklaren waarom de kinderen in elkaar duiken als iemand zijn /haar stem verheft. De vader is nu opgenomen in een afkickkliniek, en de kinderen krijgen extra begeleiding

En dit was dus 1 van de dingen waar ik dus aan dacht, aan alcoholisme/echtelijke ruzies en ik bleek dus gelijk te hebben en ik ben blij dat we dus met school overlegd hebben en ze nu begeleiding krijgen
Opgenomen in een afkickkliniek? Whaha laat me niet lachen zeg. Net alsof die man zich ineens spontaan laat opnemen na zo'n observeeractie van o.a. jou.
Ik geloof geen snars van dat verhaal van je en wat zou je er van vinden als ik eens langs kwam op je stageplek om te vertellen dat je graag aan orgies meedoet??
Echt te walgelijk hoe jij indiscreet je bent.
Ik heb altijd gelijk.
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:41:55 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_26074047
Sylvana, ik denk dat je blij mag zijn dat er nog niemand met dit uitgeprinte topic naar je stage is gestapt.

Overigens geloof ik van je verhaal geen snars eigenlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!fossiel vrijdag 8 april 2005 @ 20:50:48 #158
2628 Karin
pi_26081930
Goed, er wordt wat mee gedaan. Denk dat het Sylvana ondertussen ook wel duidelijk is hoe er hier over gedacht wordt. Slotje lijkt mij wel op zijn plaats nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')