Eerst ongevraagd geld van je rekening afschrijven en nu gewoon open & bloot een Fallus neerzetten alsof we helemaal achterlijk zijn over de mogelijke betekenissen hiervan:
Ophef over Wagenings 'fallusmonument' 23-03-'05 Hij is glanzend rood, komt omhoog en daalt weer, wordt omringd door eeuwig brandend vuur en heeft ook nog de vorm van een fallus. Genoeg redenen om in Wageningen voor grote opwinding te zorgen.
Het hete hangijzer is een monument dat voor Hotel De Wereld komt te staan om het einde van de Tweede Wereldoorlog te markeren. Bovendien is het een eerbetoon aan prins Bernhard.
Groeien
De obelisk is een creatie van de Friese kunstenaar Roebers. Met behulp van zonnepanelen komt het object langzaam omhoog en kan het tot tien meter groeien als de zon harder gaat schijnen. In het donker krimpt hij weer, maar meet dan toch nog een slordige vijf meter veertig.
![]()
De uitschuifbare zuil van koper is al voor van alles uitgemaakt: 'penis', 'vibrator', 'gewoon lelijk' en 'seksistisch'. Ook de bijnamen die het kunstwerk al heeft liegen er niet om, zoals 'Uitschuifbare Pik' en 'Zijne Koninklijke Hoogheid'.
Hotel De Wereld heeft grote bezwaren tegen het monument. "Mensen komen nu al bij ons klagen", aldus patron-cuisinier Roelofsen.
Lantaarnpaal
Het Wageningse gemeentebestuur zit niet zo met de kritiek. "Zoals vaker bij kunst vinden mensen iets mooi of lelijk of in dit geval manlijk. Dan kun je ook wat zeggen over elke lantaarnpaal."
Kunstenaar Roebers denkt dat mensen gewoon niet goed tegen veranderingen kunnen. "Dit is mijn zeventigste kunstobject en elke keer ontstaat er commotie. Nu zien de mensen alleen nog tekeningen, maar als ze het monument op ware grootte zien, ziet het er heel anders uit. Dan lijkt het absoluut niet op een penis. De beweging die erin zit, stelt vrijheid voor."
De vlam op het gedenkteken wordt op 5 mei aangestoken ter gelegenheid van de zestigste jubileumherdenking van de ondertekening van de capitulatie in Hotel De Wereld. Daar ondertekenden de Duitsers in aanwezigheid van prins Bernhard in mei 1945 de capitulatie.
Bron:
http://www.nos.nl/nieuws/(...)usvanwageningen.html_____________________________________________________________________
vanochtend, toen ik op het punt stond naar m'n werk te rennen, kwam ik dit nieuwsbericht tegen op NOS. Ikzelf was enigzins geshockeerd omdat, door de vele boeken en nieuws&analyse-websites die ik de afgelopen 2 jaar heb gelezen, we nu immers weten wat voor symboliek er achter dit monument schuil gaat.
Door te weinig tijd heb ik het heel summier kunnen toelichten:
Op dit moment geloof ik met heel mijn hart & wezen dat we in een versnelling zit vwb bewustzijnsverheffingen (van de groenteboer tot aan de CEO). Veel mensen lijken ook bezig te zijn met het spirituele (ik baseer mijn constatering op het aantal topics c.q. reacties in THRUTH). Zelfs kwalitatief slechte spirituele boeken maar tegelijkertijd goed verkopend zoals "Het heilig bloed & de heilige graal" zetten aan tot het geloof, de weet en het begrip in spirituele symboliek.
Het ‘geloof’ toets je (door bijv. te vragen: “waarom gebruiken de allermachtigsten van deze planeet deze symboliek? ”)
De ‘weet’ toets je door de geschiedenis na te lezen op dergelijke gebruiken (door bijv.
Occult History of Third Reich te kijken)
Het ‘begrip’ toets je door het gebruik & de hedendaagse werking in ogenschouw te nemen.
Als dan ik vanuit dit oogpunt&begrip naar de nieuwswaarde van dit bericht kijk:
1. Hij is glanzend rood, komt omhoog en daalt weer,
wordt omringd door eeuwig brandend vuur en heeft ook nog de vorm van een
fallus2. Met behulp van zonnepanelen komt het object langzaam omhoog en kan het tot 10 meter groeien als de
zon harder gaat schijnen. In het donker krimpt hij weer, maar meet dan toch nog een slordige 5.40m
3. De vlam op het gedenkteken wordt op 5-05-05 aangestoken ter gelegenheid van de 60-ste jubileumherdenking van de ondertekening van de capitulatie in Hotel De Wereld. Daar ondertekenden de Duitsers in aanwezigheid van prins Bernhard in mei 1945 de capitulatie.
en daar tegenover de feiten zet die ons in allerlei vorm worden aangeboden(*) en de implicaties die hieruit voortvloeien:
dit is geen Tv-spelletje waarbij een aantal zgn. onwaarheden de wereld ingesmeten wordt, om vervolgens te bekijken wie er wel of wie er niet intrapt; net zoals de mogelijke Chemtrails; vlgns mij zou een Nova-uitzending over dergelijke onderwerpen top-kijkcijfers kunnen halen.
Hoe lang nog
(*) Als -Spirituele Symboliek- totaal geen grond zou slaan, zou er ook niet zoveel om te doen zijn middels boeken, DVD’s, Historie en
hedendaagse visuele acknowledgement [ Bericht 6% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 25-03-2005 19:15:08 ]