abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25700840
Eerst ongevraagd geld van je rekening afschrijven en nu gewoon open & bloot een Fallus neerzetten alsof we helemaal achterlijk zijn over de mogelijke betekenissen hiervan:

Ophef over Wagenings 'fallusmonument' 23-03-'05

Hij is glanzend rood, komt omhoog en daalt weer, wordt omringd door eeuwig brandend vuur en heeft ook nog de vorm van een fallus. Genoeg redenen om in Wageningen voor grote opwinding te zorgen.

Het hete hangijzer is een monument dat voor Hotel De Wereld komt te staan om het einde van de Tweede Wereldoorlog te markeren. Bovendien is het een eerbetoon aan prins Bernhard.

Groeien
De obelisk is een creatie van de Friese kunstenaar Roebers. Met behulp van zonnepanelen komt het object langzaam omhoog en kan het tot tien meter groeien als de zon harder gaat schijnen. In het donker krimpt hij weer, maar meet dan toch nog een slordige vijf meter veertig.

De uitschuifbare zuil van koper is al voor van alles uitgemaakt: 'penis', 'vibrator', 'gewoon lelijk' en 'seksistisch'. Ook de bijnamen die het kunstwerk al heeft liegen er niet om, zoals 'Uitschuifbare Pik' en 'Zijne Koninklijke Hoogheid'.

Hotel De Wereld heeft grote bezwaren tegen het monument. "Mensen komen nu al bij ons klagen", aldus patron-cuisinier Roelofsen.

Lantaarnpaal
Het Wageningse gemeentebestuur zit niet zo met de kritiek. "Zoals vaker bij kunst vinden mensen iets mooi of lelijk of in dit geval manlijk. Dan kun je ook wat zeggen over elke lantaarnpaal."

Kunstenaar Roebers denkt dat mensen gewoon niet goed tegen veranderingen kunnen. "Dit is mijn zeventigste kunstobject en elke keer ontstaat er commotie. Nu zien de mensen alleen nog tekeningen, maar als ze het monument op ware grootte zien, ziet het er heel anders uit. Dan lijkt het absoluut niet op een penis. De beweging die erin zit, stelt vrijheid voor."

De vlam op het gedenkteken wordt op 5 mei aangestoken ter gelegenheid van de zestigste jubileumherdenking van de ondertekening van de capitulatie in Hotel De Wereld. Daar ondertekenden de Duitsers in aanwezigheid van prins Bernhard in mei 1945 de capitulatie.

Bron: http://www.nos.nl/nieuws/(...)usvanwageningen.html

vanochtend, toen ik op het punt stond naar m'n werk te rennen, kwam ik dit nieuwsbericht tegen op NOS. Ikzelf was enigzins geshockeerd omdat, door de vele boeken en nieuws&analyse-websites die ik de afgelopen 2 jaar heb gelezen, we nu immers weten wat voor symboliek er achter dit monument schuil gaat.

Door te weinig tijd heb ik het heel summier kunnen toelichten:

Op dit moment geloof ik met heel mijn hart & wezen dat we in een versnelling zit vwb bewustzijnsverheffingen (van de groenteboer tot aan de CEO). Veel mensen lijken ook bezig te zijn met het spirituele (ik baseer mijn constatering op het aantal topics c.q. reacties in THRUTH). Zelfs kwalitatief slechte spirituele boeken maar tegelijkertijd goed verkopend zoals "Het heilig bloed & de heilige graal" zetten aan tot het geloof, de weet en het begrip in spirituele symboliek.

Het ‘geloof’ toets je (door bijv. te vragen: “waarom gebruiken de allermachtigsten van deze planeet deze symboliek? ”)
De ‘weet’ toets je door de geschiedenis na te lezen op dergelijke gebruiken (door bijv. Occult History of Third Reich te kijken)
Het ‘begrip’ toets je door het gebruik & de hedendaagse werking in ogenschouw te nemen.

Als dan ik vanuit dit oogpunt&begrip naar de nieuwswaarde van dit bericht kijk:
1. Hij is glanzend rood, komt omhoog en daalt weer, wordt omringd door eeuwig brandend vuur en heeft ook nog de vorm van een fallus
2. Met behulp van zonnepanelen komt het object langzaam omhoog en kan het tot 10 meter groeien als de zon harder gaat schijnen. In het donker krimpt hij weer, maar meet dan toch nog een slordige 5.40m
3. De vlam op het gedenkteken wordt op 5-05-05 aangestoken ter gelegenheid van de 60-ste jubileumherdenking van de ondertekening van de capitulatie in Hotel De Wereld. Daar ondertekenden de Duitsers in aanwezigheid van prins Bernhard in mei 1945 de capitulatie.

en daar tegenover de feiten zet die ons in allerlei vorm worden aangeboden(*) en de implicaties die hieruit voortvloeien:

dit is geen Tv-spelletje waarbij een aantal zgn. onwaarheden de wereld ingesmeten wordt, om vervolgens te bekijken wie er wel of wie er niet intrapt; net zoals de mogelijke Chemtrails; vlgns mij zou een Nova-uitzending over dergelijke onderwerpen top-kijkcijfers kunnen halen.

Hoe lang nog

(*) Als -Spirituele Symboliek- totaal geen grond zou slaan, zou er ook niet zoveel om te doen zijn middels boeken, DVD’s, Historie en hedendaagse visuele acknowledgement

[ Bericht 6% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 25-03-2005 19:15:08 ]
pi_25702991
Intentie van dit topic is totaal onduidelijk. Als je dat per mail aan mij of MUUS kan verduidelijken kan het weer open - waarna je het ook aan de andere lezers kan verduidelijken. For now echter slotje.

-- en weer open, na uiteg in FB --

[ Bericht 24% gewijzigd door iteejer op 25-03-2005 13:09:02 ]
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:14:29 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_25730537
Misschien moet Dan Brown er maar eens induiken.
The Roebers Code.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_25730633
Er waren mensen die zich stoorden aan het feit dat de prins met een fallus in associatie werd gebracht........met zoveel buitenechtelijke relaties en kinderen kun je geen beter monument neerzetten.
Refuse/Resist/Innerself
pi_25731389
Ik vind een fallus als symbool voor de gewezen prins best goed gekozen, het schijnt een behoorlijk potent mannetje geweest te zijn, tenslotte.

Bovendien, wat is er eigenlijk mis met een dergelijk symbool? "Zijne Koninklijke Hoogheid" is in mijn ogen dan ook een prima naam voor het kunstwerk.

Als het seksistisch wordt gevonden, dan zou er als compensatie ook best een symbool voor de vrouwelijke vruchtbaarheid neergezet kunnen worden.

Het is lente! Dus het is ook nog de juiste tijd van het jaar.

Ik heb trouwens nog nooit een fallus als symbool in de Vrijmetselarij gezien. Die link snap ik dus eigenlijk niet. Het enige wat er nog iets mee te maken zou kunnen hebben is dat in sommige loges idd. een ritueel voor de lente-evening wordt gevierd. In de Vrijmetselarij zit wel een stuk lichtsymboliek, maar dat is geen geheim. Al vanaf het begin wordt er zomer- en winter St. Jan gevierd.
pi_25731522
De Roy over het verleden van Bernhard: zie deel 5: http://www.rtl.nl/(/actue(...)andorp/2004/1103.xml
Jezus was een alien :-))) http://www.bibleufo.com
  vrijdag 25 maart 2005 @ 15:30:41 #7
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25733859
Grappig dat men eerst nooit geloofde in het bestaan van de foto waar aswin (in SS tenu) samen met bernhard voor een ingeslagen ruit tijdens krsitalnacht staan !

zal na deze verklaringen/brieven wel anders worden !

mijn opa zat in de oorlogsmisdadigers dienst na de oorlog en heeft altijd al verklaard dat bernhard een nazi was ! (heeft de bewuste foto thuis aan mijn oma laten zien...waar deze foto zich nu bevind is onbekent...zal wel vernietigd zijn samen met andere bewijstukken )
pi_25734267
Zie eerder geplaatste link; in deze uitzending wort ook nog eens keihard bewezen dat er bijna geen onafhankelijke pers bestaat (en natuurlijk niet alleen in Nederland).
Jezus was een alien :-))) http://www.bibleufo.com
pi_25740261
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:52 schreef T2012 het volgende:
De Roy over het verleden van Bernhard: zie deel 5: http://www.rtl.nl/(/actue(...)andorp/2004/1103.xml
Damn! wist ik allemaal niet, nooit bijgehouden wat daar nou gebeurde. Da's het voordeel van een paar jaar wachten, totdat het gebundeld op TV of in een boek verschijnt
pi_25744969
op de Dam staat ook een gigantisch fallus-symbool, ter nagedachtenis van oorlogsslachtoffers...waarom dat nodig zou zijn weet ik ook niet (de fallus, niet het herdenken van de oorlogsslachtoffers)
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_25755578
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 22:29 schreef NgInE het volgende:
op de Dam staat ook een gigantisch fallus-symbool, ter nagedachtenis van oorlogsslachtoffers...waarom dat nodig zou zijn weet ik ook niet (de fallus, niet het herdenken van de oorlogsslachtoffers)
mja, nu je het zegt: volgens mij komt dat symbool in Nederland zowiezo veel voor...op de meest gekke plaatsen
  zaterdag 26 maart 2005 @ 20:01:16 #12
92998 MarkSegunda
All you need is around you
pi_25764673
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:17 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

mja, nu je het zegt: volgens mij komt dat symbool in Nederland zowiezo veel voor...op de meest gekke plaatsen
Fallus Als je dan toch wil hypen, is het niet gewoon een prachtig 'bewijs' van de theorie dat Bernard een Mason was. Dit is toch precies een menhir, een obelisk , toch.
Hoofdstuk over Air in Angels & Deamons, moet ik meer zeggen...? Verbind ze eens op een kaart ...
Duh !
  zaterdag 26 maart 2005 @ 20:05:59 #13
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_25764803
Bernhard was een spuitgast.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_25767438
Ik geef die Edwin het voordeel van de twijfel. Begin me nu ook te beseffen dat deze man gigantisch is zwart gemaakt door de media, wat mij mening over hem ook mede gevormd heeft.
maakt niet uit
  zondag 27 maart 2005 @ 10:43:18 #15
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_25775709
En waarom hebben de fok! ops mijn reply dan weer verwijderd ? eikelig gedoe steeds

Bernhards lidmaatschap van zowel nazi partijen en vervolgens ( joodse ) vrijmetselarij en bilderberg duid maar op een ding. hij ging gewoon mee met de machtstromingen, wie het meeste macht had daar was bernhard spontaan dikke vrienden mee..

Maar of hij nou bij adolf hitler of bij henry kissinger op de koffie ging , "you can know a man by the company he keeps" zal ik maar zeggen..

persoonlijk vind ik het feit dat iemand zo geobsedeerd is van zijn tokus dat hij die gaat vereren een uiting van een infantiele op sexuele frustratie gebaseerde mentale degeneratie.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  vrijdag 1 april 2005 @ 02:11:44 #16
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25897583
Fallus symbolen :

daarna kwamen wij in de temple van maria magdelena gebouwd ddor napoleon waar maria zwanger op het altaar staat ! (fotos AUB van de zijkant nemen als je daar het moment voor hebt ! )

van voren is het niet te zien...en denk daarna wat napoleon nastreefde !
pi_25919972
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:45 schreef Casual het volgende:
Ik geef die Edwin het voordeel van de twijfel. Begin me nu ook te beseffen dat deze man gigantisch is zwart gemaakt door de media, wat mij mening over hem ook mede gevormd heeft.
"I know what you mean"

en dat vin ik nou zo juist het ergste eraan. Kijk wat de media met onze denkbeelden kan doen, ze laten zelfs de meest intelligente * wakkere burgers geloven dat die man een 2e op de lijst was na Saddam
pi_25920058
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 02:11 schreef merlin693 het volgende:
Fallus symbolen :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

daarna kwamen wij in de temple van maria magdelena gebouwd ddor napoleon waar maria zwanger op het altaar staat ! (fotos AUB van de zijkant nemen als je daar het moment voor hebt ! )

van voren is het niet te zien...en denk daarna wat napoleon nastreefde !
heej zie ik nou die 2 falussen op 1 lij-lijn liggen?
pi_25922538
tussen 2 punten kan je altijd een rechte lijnn trekken
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  zaterdag 2 april 2005 @ 01:43:52 #20
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25923594
heheheh cool ! ik ga nu het wiel uitvinden !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')