Ik kom jou ook overal tegen, stalker!quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:24 schreef Sjakie01 het volgende:
Lekker ongenuanceerd bezig Tobbes.
Toen Nilis zijn hoogtijdagen bij PSV had was hij al in de 30. Grote clubs geven niet zomaar bakken geld uit voor een speler die (wellicht) maar een paar jaar meegaat. En hij was hij nogal blessuregevoelig.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven dat hij een goede voetballer was, maar groot, neen. After all, hij voetbalde bij PSV, niet bij Manchester of Arsenal, of Barcelona of Real Madrid for that matter. En zoals we weten, de Nederlandse Dwergen Divisie is niet echt van wereldklasse te noemen (no offence)
hehequote:Op donderdag 24 maart 2005 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kom jou ook overal tegen, stalker!
Ga jij eens ergens anders spelen als je er niks van snapt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mjah, ik vond hem wel een sympathieke gast. Beter dan die moffen die nu bij PiSVee spelen![]()
Sjakie is ook crimineelquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kom jou ook overal tegen, stalker!
Je kan het ook zo zien; Toen Nillis nog bij het nationale elftal voetbalde had belgie nog een kleine rol van betekenis. Alhoewel dat ook niet helemaal alleen aan hem lag.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Nilis was een briljante speler die perfect bij PSV paste. Dat het in het buitenland en bij de Rode Duivels niet gelukt is is jammer. Maar dit doet voor mij niets af aan de speler Nilis.
Ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:50 schreef komrad het volgende:
Ik herinner me ook nog een wedstrijd waar hij samen met van nistelrooij (nilis weer als aangever) ajax oprolde
Inderdaad. Nilis was gewoon geweldig. Hoort zeker thuis in de top 10 beste PSV-ers ooit.quote:
En de Engelse is wel van wereldklasse?quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
hij voetbalde bij PSV, niet bij Manchester of Arsenal,
Ik ook niet, stond op dat moment recht achter de goal en werd helemaal gek toenquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
geweldige speler met een fantastische teckniek
die hakbal vergeet ik nooit meer
Volgens mij kwam hij toen net terug van een blessure en liet zo weer zien dat de oude Nilis terug was.quote:die hakbal vergeet ik nooit meer
Kan ik me voorstellen. Kon het zelf niet heel goed zien (zat toen hoek west/noord, maar dat was natuurlijk hét doelpunt wat je het eerste zal herinneren bij de naam Nilis.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ook niet, stond op dat moment recht achter de goal en werd helemaal gek toen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |