Je komt juist steeds meer in de goede richting..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:57 schreef unhappy het volgende:
Nee, ze is hier echt op tegen, maar is te lief voor d'r vriendin.
Maar ik wijk zelf af van het onderwerp.
Dat zou voor mij genoeg zijn: trap onder de kont en laat haar maar metr andere mensen lekker spelletjes spelen... Kansloos toch? Ik zou het opgeven, men dit is toch niet normaal! 6 maanden geen sex!! en dan wel sexy tegen anderen zijn... too hell with it!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:01 schreef unhappy het volgende:
[..]
snap ik, maar het is wat kamphys zegt...ze is zo sexy. En naar mensen buiten doet ze nog wel sexy. Iedere vent raakt opgewonden van haar en iedere vent zou haar wel willen. Ik heb het gevoel dat er meer sexuele spanning is tussen haar en anderen, dan tussen mij. Ze zegt dat dat spel is en leuk voor de aandacht, maar als we dan thuis zijn is het weer voorbij en koud. Ik ben nooit jaloers geweest, maar voel dat nu meer en meer.
Euhm... tsja.... Na verloop van tijd weet je gewoon dat het, er als je zin hebt, niet van komt. Het enige wat ik je kan zeggen is: Fixeer je niet op sex, ga dr niet strelen met idee dat je daarna sex met haar hebt. Masseer haar gewoon zonder het meteen met sex te associeren. Mocht het er dan een keer wel van komen, dan is het voor jullie allebei een soort van verassing en dus vele malen leuker. Die keren zijn juist belangrijk, want misschien ontdekt ze dan dat ze toch wel van seksuele spanning houdt. Fixeer ook niet je hele relatie op sex. Ga met haar ergens uit eten, ga naar de bioscoop, ga naar een concert, ga naar een festival, ga een dagje naar het strand wandelen. Laat zien dat je om haar geeft en niet om sex met haar. Ik hoop mijn advies een beetje helpt! Suc6 ermee!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:18 schreef unhappy het volgende:
maniack28; hoe ging jij hier mee om dan? ik woon samen en raak constant opgewonden van die prachtige sexy meid. ik kan dit niet zomaar van me afzetten en zij loopt me voorbij alsof ik haar broer ben.
Uitstellen van je boodschap aan haar heeft weinig zin. Als ze er niet over wil praten, moet ze maar ergens anders gaan logeren. Kortom: confronteer haar en "dwing" haar te praten over jullie sex-problemen. Je zal de confrontatie aan moeten gaan, niks anders zal je helpen; je hebt al zes maanden zitten wachten en dat is al veel langer dan genoeg. Alvast een waarschuwing: Als ze het er echt niet over hebben wil, dan zul je de consequenties snel ontdekken: ze zal bij je vertrekken. Veel succes.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:46 schreef unhappy het volgende:
ik geef toe, ik laat haar erg vrij, maar heb haar wel verteld dat ze de eerste is die mij het gevoel leert kennen. Nou heb ik deze week per ongeluk (ik was op zoek naar mijn eigen sms) smsjes van haar gezien met collega's (1 waarvan ik weet dat hij gek is op haar) en die zijn speels, maar wel sexueel getint. Zij zegt dat het niks is en ik geloof haar (kost moeite).
Maar nu ben ik de boosdoener en vertrouw ik haar niet.
Dus, ja ik ben jaloers en nee dat werkt niet.
Ik duw haar alleen maar verder.
Zelfs m'n pa en stiefmoeder, beide 46, ketsen d'r zo'n 4 á 5 keer in de week zo hevig op los dat ik ze hier een verdieping hoger hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:50 schreef SHE het volgende:Ik weet het niet hoor, maar vrouwen van rond de 30 zijn doorgaans nog erg sexueel actief...
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:05 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zelfs m'n pa en stiefmoeder, beide 46, ketsen d'r zo'n 4 á 5 keer in de week zo hevig op los dat ik ze hier een verdieping hoger hoor.![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Veel vrouwen strikken een man met een lekker lichaam en veel sex.
Zodra hij niet meer zonder haar kan kapt ze met alles en wordt ze dik en gezapig.
De buit is binnen; het stichten van een gezin kan beginnen en voor je het weet zit je in een ongelukkige huwelijk.
Gelukkig zijn er nog leuke meiden die wel een avontuurtje met een gebonden man willen (mits je er een beetje ok uitziet). Zo niet, dan is optie 2 de hoeren.
Hij heeft het paasweekend gewoon zijn vriendin op zijn lip gehad en dus niet kunnen reageren, denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:08 schreef Xlarge het volgende:
TS heeft al een paar dagen niets meer laten horen , ik ben wel benieuwd of er al ontwikkelingen zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |