abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25734679
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:57 schreef unhappy het volgende:
Nee, ze is hier echt op tegen, maar is te lief voor d'r vriendin.
Maar ik wijk zelf af van het onderwerp.
Je komt juist steeds meer in de goede richting..

Volgens mij is het een prima idee om haar te laten vermoeden dat JIJ vreemdgaat, of in ieder geval aan het rondkijken bent. Misschien vindt ze het dan weer nodig om haar best voor je te doen..
Big dick.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 16:04:35 #152
117701 unhappy
om zonder reden
pi_25734681
Ik vrees dat je gelijk hebt an24

Vroeger komt nooit meer terug, nu zijn allebei de opties kut en wie weet wat de toekomst breng.

Ok moi
  vrijdag 25 maart 2005 @ 16:13:36 #153
117701 unhappy
om zonder reden
pi_25734908
ze komt thuis, thanx ya all
pi_25735153
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:01 schreef unhappy het volgende:

[..]

snap ik, maar het is wat kamphys zegt...ze is zo sexy. En naar mensen buiten doet ze nog wel sexy. Iedere vent raakt opgewonden van haar en iedere vent zou haar wel willen. Ik heb het gevoel dat er meer sexuele spanning is tussen haar en anderen, dan tussen mij. Ze zegt dat dat spel is en leuk voor de aandacht, maar als we dan thuis zijn is het weer voorbij en koud. Ik ben nooit jaloers geweest, maar voel dat nu meer en meer.
Dat zou voor mij genoeg zijn: trap onder de kont en laat haar maar metr andere mensen lekker spelletjes spelen... Kansloos toch? Ik zou het opgeven, men dit is toch niet normaal! 6 maanden geen sex!! en dan wel sexy tegen anderen zijn... too hell with it!
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
pi_25735844
Dit wordt meer een onderwerp voor R&P lijkt het.
Is ze op bepaalde materiele vlakken afhankelijk van je ?
Volgens mij is ze verliefd op/ rotzooit ze met een ander.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  vrijdag 25 maart 2005 @ 18:12:21 #156
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_25737539
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:18 schreef unhappy het volgende:
maniack28; hoe ging jij hier mee om dan? ik woon samen en raak constant opgewonden van die prachtige sexy meid. ik kan dit niet zomaar van me afzetten en zij loopt me voorbij alsof ik haar broer ben.
Euhm... tsja.... Na verloop van tijd weet je gewoon dat het, er als je zin hebt, niet van komt. Het enige wat ik je kan zeggen is: Fixeer je niet op sex, ga dr niet strelen met idee dat je daarna sex met haar hebt. Masseer haar gewoon zonder het meteen met sex te associeren. Mocht het er dan een keer wel van komen, dan is het voor jullie allebei een soort van verassing en dus vele malen leuker. Die keren zijn juist belangrijk, want misschien ontdekt ze dan dat ze toch wel van seksuele spanning houdt. Fixeer ook niet je hele relatie op sex. Ga met haar ergens uit eten, ga naar de bioscoop, ga naar een concert, ga naar een festival, ga een dagje naar het strand wandelen. Laat zien dat je om haar geeft en niet om sex met haar. Ik hoop mijn advies een beetje helpt! Suc6 ermee!!!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 18:20:58 #157
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_25737734
Nu ik de rest gelezen heb, lijkt het me dat het probleem hem niet alleen in sex zit. Kijk, als ze naar buiten toe wel sexy doet enzo, dan zit er toch iets niet goed. Misschien heeft zij iedere keer de kick nodig van iemand anders. Weet je hoeveel vriendjes ze versleten heeft?

Ik heb ook rotte periodes gehad (we zijn nu 3,5 jaar samen), maar het kwam altijd wel goed. Ik zou me niet kunnen voorstellen om zonder mn vriendin te leven. Soms dan doet de natuur een beetje vreemd en zorgt ervoor dat ik nog iemand anders leuk vind, maar ik zou daar niet aan kunnen toegeven, daarvoor hou ik veel te veel van mijn vriendin.

Maar ik zou het niet meer alleen in de hoek van sex zoeken, meer in het algemeen. Er klopt idd echt iets niet als ze zo sexverslaafd enzo was en nu opeens niet meer. Mijn vriendin is nooit heel erg sexverslaafd geweest. Ze houdt meer van knuffelen. Fine with me Als we het af en toe maar doen Maar ik kan me niet voorstellen dat jou vriendin opeens niet meer van sex houdt enzo.... Ik zou eens proberen te vragen of ze echt wel van jou houdt, want alles komt van jouw kant en niet van haar kant als ik het zo lees.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_25757529
Ik herken het verhaal van je vriendin.. En ik zal je ook eerlijk zeggen dat het juist alles te maken had met de relatie zelf.

Ook bij mij was er een groot leeftijdsverschil, iets wat mij later tot kotsen bracht (ja, excuse my honesty). Op een dag ging bij mij de klik om; what the fuck ben ik in godsnaam aan het doen? Ik was op zoek naar iets, dat ik eigenlijk al gevonden, maar dan bij iemand anders. Nu was mijn situatie toch iets anders, ik was halsoverkop in de volgende relatie geduikelt, terwijl mijn oude relatie achteraf gezien toch de beste was. Toen ik dat eenmaal had begrepen was de seksdrive voor mij bij mijn toenmalige compleet gedaald tot min 10. Ik had het nooit een half jaar uitgehouden bij die ander, dus wat dat betreft geeft dat misschien aan dat je vriendin toch wat meer om je geeft dan ik voor die ander deed. Maar de bottomline van mijn verhaal is wel dat voor mij de relatie helemaal niets meer voorstelde. Ik wilde zo snel mogelijk weg en heb dat ook gedaan.

Ik denk dus dat je vriendin absoluut niet blij is met jullie relatie, waar dat door komt weet alleen zij. Omdat jij er waarschijnlijk wel wat mee te maken hebt, zal ze het ook niet zo snel aan jou vertellen. Probeer bij haar omgeving (vriendinnen) eens een balletje op te laten gaan, maar wel subtiel.
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  maandag 28 maart 2005 @ 14:53:53 #159
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_25806125
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:46 schreef unhappy het volgende:
ik geef toe, ik laat haar erg vrij, maar heb haar wel verteld dat ze de eerste is die mij het gevoel leert kennen. Nou heb ik deze week per ongeluk (ik was op zoek naar mijn eigen sms) smsjes van haar gezien met collega's (1 waarvan ik weet dat hij gek is op haar) en die zijn speels, maar wel sexueel getint. Zij zegt dat het niks is en ik geloof haar (kost moeite).
Maar nu ben ik de boosdoener en vertrouw ik haar niet.
Dus, ja ik ben jaloers en nee dat werkt niet.
Ik duw haar alleen maar verder.
Uitstellen van je boodschap aan haar heeft weinig zin. Als ze er niet over wil praten, moet ze maar ergens anders gaan logeren. Kortom: confronteer haar en "dwing" haar te praten over jullie sex-problemen. Je zal de confrontatie aan moeten gaan, niks anders zal je helpen; je hebt al zes maanden zitten wachten en dat is al veel langer dan genoeg. Alvast een waarschuwing: Als ze het er echt niet over hebben wil, dan zul je de consequenties snel ontdekken: ze zal bij je vertrekken. Veel succes.
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_25815761
Sex is niet belangrijk, volgens een hoop moraalridders in dit topic. Nou, zit maar eens een tijdje zonder. Als ik m'n vriendin een weekendje niet zie dan wordt ik al gek dus ik kan me voorstellen hoe rot TS zich voelt. 6 maanden, tjezus.

Maar dat zuo op zich niet zo'n probleem moeten zijn. Ik zie een groter probleem in hoe TS zijn vriendin zich algemeen gedraagt. Wel 'sexy doen' naar anderen, pikante sms`jes sturen naar een collega die op d'r geilt en niet fatsoenlijk d'r over willen praten? Ik denk sowieso dat ze behoorlijk aandachtsgeil is.

Ik hou van m'n vriendin. Niet alleen omdat het seksleven geweldig is, maar ook omdat ik altijd over alles met haar kan praten, wat zij ook bij mij heeft. Ook 'kleffen' hoort hierbij vind ik. Van de diepzinnige gesprekken tot de geweldige sex, dat vind ik allemaal geweldig aan m'n viendin en de relatie die ik met haar heb, daarom is ze m'n vriendin. Als ze me dat beide echter niet meer zou geven, wat zou dan het nut voor mij zijn om haar als vriendin te hebben?

TS, persoonlijk vind ik dat een relatie vooral opgebouwd moet worden op vertrouwen en openheid tegen elkaar, en zelfs dat gunt ze je nog niet.

Ik denk dat je momenteel gewoon stapelgek op d'r bent omdat ze, zoals je zelf meerdere malen hebt gezegd, sexy is. Het is ook een enorme kick om een geile vriendin te hebben. Maar het is zoals je ziet ook niet alles. Ze is misschien behoorlijk sexy, maar wat is ze momenteel nog meer voor je? Ik bedoel maar, je kan niet eens meer fatsoenlijk met d'r praten, laat staan intimiteit met haar hebben.

Ik denk dat het uiteindelijk voor je eigen bestwil is dat je een andere vriendin gaat zoeken. Misschien is je huidige vriendin dan wel een lekker wijf, maar het is ook niet alles en je bent d'r sowieso ongelukkig mee.
pi_25816048
misschien is ze omgeslagen omdat het allemaal teveel is..
jullie altijd bij elkaar... altijd samen.. geen eigen leven meer maar alles samen

wellicht is het te benauwend voor haar.. laat haar wat losser laat haar opzoek naar iets voor haarzelf
dag
  maandag 28 maart 2005 @ 21:50:42 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25816356
even redenerend vanuit mijn vrouw zijn, als ik geen zin heb in sex met mijn partner, dan heeft dat 3 mogelijke redenen:

1. Ik bloed hevig
2. Ik ga vreemd
3. Ik vind de sex zo lafjes , dat ik hem overweeg in te ruilen voor een exemplaar wat wel een beetje lekker wegneukt

Ik weet het niet hoor, maar vrouwen van rond de 30 zijn doorgaans nog erg sexueel actief...
pi_25816763
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:50 schreef SHE het volgende:Ik weet het niet hoor, maar vrouwen van rond de 30 zijn doorgaans nog erg sexueel actief...
Zelfs m'n pa en stiefmoeder, beide 46, ketsen d'r zo'n 4 á 5 keer in de week zo hevig op los dat ik ze hier een verdieping hoger hoor.
  maandag 28 maart 2005 @ 22:09:48 #164
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25816878
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:05 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Zelfs m'n pa en stiefmoeder, beide 46, ketsen d'r zo'n 4 á 5 keer in de week zo hevig op los dat ik ze hier een verdieping hoger hoor.

Anyway, je hebt ook jonge vrouwen die geestelijke issues hebben en daardoor niet kunnen sexen, maar als je gewoon een gezonde vrouw bent, is het niet gezond dat je geen sex wil met je partner. Dan ga je gewoon OF vreemd, of ze gaat je dumpen
  maandag 28 maart 2005 @ 23:14:12 #165
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_25818637
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 12:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Veel vrouwen strikken een man met een lekker lichaam en veel sex.
Zodra hij niet meer zonder haar kan kapt ze met alles en wordt ze dik en gezapig.
De buit is binnen; het stichten van een gezin kan beginnen en voor je het weet zit je in een ongelukkige huwelijk.
Gelukkig zijn er nog leuke meiden die wel een avontuurtje met een gebonden man willen (mits je er een beetje ok uitziet). Zo niet, dan is optie 2 de hoeren.
... Jij hebt het goed begrepen...

Maar TS: laat me raden... je hebt de cruciale fout gemaakt om samen te gaan wonen?
Tja, dan vraag je er zelf om, he...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_25824288
volgens mij is en blijft ze vreemdgaan!!
pi_25824729
TS heeft al een paar dagen niets meer laten horen , ik ben wel benieuwd of er al ontwikkelingen zijn...
pi_25824888
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 10:08 schreef Xlarge het volgende:
TS heeft al een paar dagen niets meer laten horen , ik ben wel benieuwd of er al ontwikkelingen zijn...
Hij heeft het paasweekend gewoon zijn vriendin op zijn lip gehad en dus niet kunnen reageren, denk ik.

Maar @Unhappy: Jij wandelt ook echt als een labrador achter je meisje aan hè. Je vriendin heeft je zo zwaar in haar greep dat je gewoon niet interessant meer bent voor haar. Daarom vindt ze je waarschijnlijk ook niet aantrekkelijk meer en heeft ze dus geen behoefte meer om met je te seksen. En richt ze haar aandacht volledig op anderen.

Als jij zegt dat je zeker weet dat ze nog niet vreemd gaat, wil ik dat best geloven. Maar wees gewaarschuwd; die stap kan voor haar bepaald geen Giant Leap for Mankind meer zijn.
pi_25826157
vooral niet als ze dr beste vriendin een handje helpt om vreemd te gaan ...
pi_25827022
Waar is TS gebleven?
pi_25872554
Je kan het wel raden denk, over en uit
pi_25873114
Het feit om steeds afgewezen te worden lijkt me al zeer pijnlijk. Daarbij krijg je er ook maar geen hoogte van wat er in haar omgaat (blijkbaar).

Je wilt haar niet kwijt; laat dan eens blijken wat je wilt, voelt, denkt en hoe je de toekomst ziet. Zoals het nu gaat zet niet echt zoden aan de dijk, he?
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_25874459
TS is GONEEEEEEEEEEEEEE, slotje!
pi_25910625
Ja dit hebben we reeds eerder gezien, heel intensief contact op de Foksite en dan in ene keer totale rodiostilte, met soms na lange tijd een reactie.

Meestal in de trant van: Helaas het is voorbij
pi_25926060
Dus TS: wakeup!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')