abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25698291
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bullshit argument want ook jij weet dat nergens ter wereld de armen zo rijk en de rijken zo arm als in Nederland.
Dat weet ik helemaal niet. Is het erger dan in bijvoorbeeld Zweden? Ik heb geen flauw idee.

Dus toon het maar aan.
pi_25698296
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:17 schreef DeTinux het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat zal in een onderzoek van een instituut met 1500 economen, juristen, statistici en econometristen vast hebben meegenomen, denk je niet?
ja, probleem voor een heldere discussie is dat dat onderzoek in minstens een samenvatting niet in dit topic staat als bron vd TS....
pi_25698322
quote:
je wertk zelf toch niet en leefd op de kosten van je ouders?
Dan weet je meer dan mij. En aan je geweldige spellingskwaliteiten te zien heb je gelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25698335
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:21 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

ja, probleem voor een heldere discussie is dat dat onderzoek in minstens een samenvatting niet in dit topic staat als bron vd TS....
Tja. My point exactly.
pi_25698345
quote:
Is het erger dan in bijvoorbeeld Zweden? Ik heb geen flauw idee
Probeer het eens, on-topic reageren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25698350
Ach elsevier is vrij goed in cijfertjes creatief bij elkaar zoeken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Eindredactie Games donderdag 24 maart 2005 @ 00:24:27 #57
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_25698374
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan weet je meer dan mij. En aan je geweldige spellingskwaliteiten te zien heb je gelijk
door een zin met En te beginnen kan ik alleen maar zeggen: nuff said
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_25698386
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is 'meer dan ik'.

Tsk! Een kapitale fout maken in een post waarin je iemand anders om z'n spelling aanvalt...
pi_25698388
Ga eens een jaar op het niveau van bijstand leven.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25698399
Ik heb het desbetreffende artikel ook gelezen, Het ging om bijstandsuitkeringen naar koopkracht (wrs per persoon)
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  donderdag 24 maart 2005 @ 00:25:45 #61
117181 DeTinux
Tu quoque, Brute?
pi_25698401
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:16 schreef k_man het volgende:

[..]

Natuurlijk is het relevant. Je kunt wel zomaar een getal roepen, maar waar is het op gebaseerd? Zonder verklaring zegt een los getal niets.

Ik kan me wel gaan beklagen dat ik bijna de ene groenteboer vier appels voor bedrag x krijg en bij alle andere groenteboeren vijf. Is die eerste groenteboer dan een afzetter? Geen idee. Misschien verkoopt ie wel veel grotere appels.
Maar de gepresenteerde gegevens zijn comparatief, dus overal is er van dezelfde situatie uitgegaan. Dan maakt het niet uit of het om gezinnen gaat of om personen. Het is gewoon een vergelijking, en de elementen van die vergelijking zullen ze uit alle samenleving hetzelfde gekozen hebben, inherent aan het verschijnsel 'vergelijking'.
Oneerlijk is het snelst
pi_25698423
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Probeer het eens, on-topic reageren
Wat ik al de hele tijd doe en wat puur ontopic is, is jou vragen nou eens fatsoenlijk aan te tonen dat uitkeringsgerechtigden er in Nederland inderdaad significant beter aan toe zijn dan in andere Europese landen.
pi_25698444
Elsevier 5-3-2005
pi_25698467
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat ik al de hele tijd doe en wat puur ontopic is, is jou vragen nou eens fatsoenlijk aan te tonen dat uitkeringsgerechtigden er in Nederland inderdaad significant beter aan toe zijn dan in andere Europese landen.
Volgens jou zijn er toch helemaal geen uitkeringsgerechtigden? Wat lul je nou?
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_25698484
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:25 schreef DeTinux het volgende:

[..]

Maar de gepresenteerde gegevens zijn comparatief, dus overal is er van dezelfde situatie uitgegaan. Dan maakt het niet uit of het om gezinnen gaat of om personen. Het is gewoon een vergelijking, en de elementen van die vergelijking zullen ze uit alle samenleving hetzelfde gekozen hebben, inherent aan het verschijnsel 'vergelijking'.
Ik lees in de OP dat het gaat om bijstandsuitkeringen sec. Dus zonder rekening te houden met andere regelingen, zoals huursubsidie, kinderbijslag, verzeringskwesties, etc, etc. Lijkt mij dus een vergelijking van niks, maar wellicht is de OP niet correct.
  Eindredactie Games donderdag 24 maart 2005 @ 00:29:56 #66
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_25698494
maar wat wil ej nou van ons horen? dat het zo slecht gaat met nederland? moet ik maar weer je 92 punten erbij pakken hoe kut nederland wel niet is?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 24 maart 2005 @ 00:30:30 #67
117181 DeTinux
Tu quoque, Brute?
pi_25698516
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:21 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Zinloze discussie verder. Elsevier kan natuurlijk nooit de bron zijn, en het betreffende rapport kan ik niet vinden op oeso.org en ik heb al helemaal geen zin om het artikel te gaan lezen, dan kan ik me beter concentreren op mijn tentamens van volgende week.
Oneerlijk is het snelst
pi_25698523
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:28 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Volgens jou zijn er toch helemaal geen uitkeringsgerechtigden? Wat lul je nou?
Oh?

Verbaas me en geef aan waar ik dat gezegd heb.
pi_25698527
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:25 schreef DeTinux het volgende:

[..]

Nou geef dan maar eens een link naar dat onderzoek, zodat wij ook met eigen ogen kunnen zien of dit onderzoek wel zo comparatief is al jij dit voorsteld. Jij bent tenminste nog wel in staat om het juiste onderzoeksbureau aan te halen, dit in tegen stelling tot de TS
pi_25698533
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Kan dat dan? Als ze echt willen werken is er werk zat!

ja dit is sarcastisch bedoeld
Hier
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_25698556
Nog een depressieve werknemer nodig? Creatief, goed in talen..... Kan alleen niet tegen druk.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25698657
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Hier
De betekenis van 'sarcasme' is je klaarblijkelijk niet bekend.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2005 00:36:43 ]
pi_25698712
Bijstandsnormen per 01-01-2005 (WWB voorheen ABW uitkering - de laagste vorm van uitkering)

Alleenstaande tot 21 jaar: € 642,55 (maximum bedrag)
Alleenstaande 21-65 jaar: € 805,00 (maximum bedrag)
Alleenstaande, ouder dan 65 jaar: 867,00 (maximum bedrag)

Getrouwd tot 65 jaar: € 1150,00 (maximum bedrag)
Getrouwd, ouder dan 65 jaar: € 1217,00 (maximum bedrag)
Alleenstaande ouder (vader/moeder) tot 65 jaar: € 1035,00 (maximum bedrag)

*** Bedragen zijn exclusief evt. huursubsidie en kinderbijslag. ***

[ Bericht 1% gewijzigd door mineo39-76 op 24-03-2005 00:51:02 ]
pi_25698795
En bijzondere bijstand en AWBZ
pi_25698845
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En bijzondere bijstand en AWBZ
Ja, wat is daarmee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')