Wel eens zelf in de bijstand gezeten buiten jouw eigen schuld om?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik pleit dan ook voor een bevriezing(politiek correct) van de bijstanduitkering in de jaren 2005 en 2006 en dan kan een verdere verlaging of bevriezing op het programa komen voor de komende verkiezingen.
Kan dat dan? Als ze echt willen werken is er werk zat!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:43 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wel eens zelf in de bijstand gezeten buiten jouw eigen schuld om?
Lijkt mij niet voor een alleenstaande, of wel?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:42 schreef k_man het volgende:
1200 euro voor wat? Een alleenstaande? Een gezin? Wat?
Gelukkig ben ik geen parasiet en een klaploperquote:Wel eens zelf in de bijstand gezeten buiten jouw eigen schuld om?
Lijkt me te gaan om een gezin maar dat geldt ook voor de andere EU landen die mee genomen zijn de in de vergelijking.quote:Lijkt mij niet voor een alleenstaande, of wel?
Nee voor een alleenstaande is in de orde van 700 euro.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:45 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Lijkt mij niet voor een alleenstaande, of wel?
Zoja, dan vind ik dat behoorlijk veel geld waar je geen flikker voor hoeft te doen
Ik bedoel maar...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen parasiet en een klaploper
Kom gerust nog eens terug als je het artikel echt gelezen hebt en weet waarover het gaat.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me te gaan om een gezin
Hmm je taalgebruik doet anders vermoeden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen parasiet en een klaploper
Waar is die 1200 euro nou op gebaseerd? Een gezin? Papa, mama, 1,3 kindje?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
gedaan. En nu?
Je zou zijn zin zelfs kunnen lezen als "gelukkig ben ik geen parasiet, maar wel een klaploper."quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:53 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Hmm je taalgebruik doet anders vermoeden.
Schaf de algemeen bindendheid van de CAO's af en er is werk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Kan dat dan? Als ze echt willen werken is er werk zat!
ja dit is sarcastisch bedoeld
Lekker artikel dan. Getallen presenteren zonder enige onderbouwing.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stond er niet bij
Schaf dan ook meteen het minimumloon af en verlaag de uitkeringen drastisch en er is meer werk en minder uitkeringstrekkersquote:Schaf de algemeen bindendheid van de CAO's af en er is werk.
Motiveer svp.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Schaf de algemeen bindendheid van de CAO's af en er is werk.
Ik laat me graag door je overtuigen. Als je vindt dat de uitkeringen hier te hoog zijn heb je vast de feiten al present.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoek op www.oeso.org en U zult vinden K_man
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik gegeven
Bron: Elsevier 5-3-2005
OESO
In plaats van de bron in twijfel te trekken kun je ook on-topic reageren en uitleggen waar het op gebasseerd is dat de bijstanduitkering in Nederland 50% hoger is dan in het 2e beste land terwijl dat die een hogerpreispeil hebben dan Nederland.
Waren de argumenten op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |