Wil je nu populair over komen of ???? Je kunt hem ook gewoon op msn aanspreken hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga toch Paultje Beekmans maar eens een mailtje sturen.
Nee hoor... wat is er uberhaupt populair aan.. En ik heb Paul trouwens niet meer op msn.. Ik vind dat je je als supporter niet teveel met de spelers moet bemoeien.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:46 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Wil je nu populair over komen of ???? Je kunt hem ook gewoon op msn aanspreken hoor.
Moest jij ook nog kaartje van Utrecht uit , in redelijke staat, hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
evt alvast bedankt en van GJ weet ik,hij heeft mij destijds,lees 10 jaar terug,bijna zijn gehele kaartjesverzameling gegeven
quote:[31/03/2005] De Graafschap heeft serieuze interesse in Joep van den Ouweland. De 21-jarige middenvelder staat nu nog onder contract bij Feyenoord waar hij zijn wedstrijden speelt in het beloftenelftal. De speler heeft een aflopend contract, Feyenoord wil graag door maar Van den Ouweland wil meer aan spelen toekomen. De Graafschap ziet in Van den Ouweland een welkome versterking voor het volgend seizoen. Ook FC Den Bosch zou in de speler geïnteresseerd zijn.
Het broertje van Charlie van den Ouweland (FC Den Bosch) speelde eerder voor Willem II waar hij in 2003 werd uitgeroepen tot grootste talent onder de 20 jaar. Aan het begin van dit seizoen werd de speler door Feyenoord verhuurd aan Excelsior, in Kralingen kon hij geen basisplaats verkrijgen waardoor hij terugkeerde naar Jong Feyenoord. (Bron: Omroep Gelderland)
yupquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moest jij ook nog kaartje van Utrecht uit , in redelijke staat, hebben?
onzin,als de Graafschap volgend jaar WEL HCE speelt en wij niet is dat een hele goede reden,of is dat een heeeeeeele goede reden jouw inziens?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Als hij niet naar ons komt voeren we echt een wanbeleid! Of er moet een heeeeele goede reden voor zijn.
Dat is een goede reden inderdaad.. Daar had ik even niet aan gedacht..quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
onzin,als de Graafschap volgend jaar WEL HCE speelt en wij niet is dat een hele goede reden,of is dat een heeeeeeele goede reden jouw inziens?
quote:FC Den Bosch - Feyenoord verboden
De wedstrijd FC Den Bosch - Feyenoord, die woensdag 6 april gepland staat, is door de burgemeester van Den Bosch, Ton Rombouts, verboden.
De Brabantse degradatiekandidaat heeft volgens de burgemeester onvoldoende voorwaarden gecreëerd om de wedstrijd zonder incidenten te laten doorgaan.
Volgens Rombouts is de situatie in het stadion momenteel zo onveilig dat het onverantwoord is er competitieduels met toeschouwers te spelen. Twee weken geleden ontstonden rellen rond het duel van Den Bosch met Roda JC. Aanhangers van de thuisclub vernielden hekken en belaagden de Limburgers met scherpe stukken ijzer.
ik zou het niet weten al lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je voor kijken van je bed wordt afgelicht.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:00 schreef Yeahinho het volgende:
Wat zou er waar zijn van die bed-lichtings-berichten?
yup,en we hebben na Feyenoord nog 4 wedstrijden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
De KNVB ging toch nederlagen uitdelen aan clubs die thuisduels verboden zagen door burgervaders?
Die reden wordt dan wel weer veroorzaakt door wanbeleid van de FC.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is een goede reden inderdaad.. Daar had ik even niet aan gedacht..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |