abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26118449
quote:
Op zondag 10 april 2005 00:30 schreef DutchGooner het volgende:

Over het algemeen wordt FCDH wel als vijand nummer 1 beschouwd
En andersom niet, dat zijn de joden natuurlijk, nergens zo gehaat als in Den Haag.
Maar de gemiddelde Hagenees heeft idd een pleurishekel aan Den Bosch, genoeg wedstrijden gehad met grote ongeregeldheden, zonder publiek, waar het Den Bosch publiek al voor de rust dringend geevacueerd moest worden of er waren wellicht doden gevallen etc. tot rellen rondom 1e divisie ijshockeywedstrijden aan toe.
Ook Top Oss - Den Haag voor de periodetitel herinner ik me, met een grote groep Den Bosch fans op de hoofdtribune, met flinke rellen en daarna een enorme knok en bekogelpartij op het station.
Begon volgens mij ooit allemaal in de Vliert, toen het verbouwd werd en waar de stenen voor het oprapen lagen, en die dus in de Bossche vakken verdwenen een jaar of 14 terug
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 10 april 2005 @ 14:04:58 #252
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26121430
quote:
Op zondag 10 april 2005 00:54 schreef Cruoninga het volgende:
Je hebt het niet met FCG vanwege een gewonde Bosche supporter door toedoen van Groningers in Veendam terwijl er even daarvoor een gewonde Groningse supporter door toedoen van Boschenaren was?
yup,had ook meer aan de omstandigheden daar te maken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 10 april 2005 @ 14:15:15 #253
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_26121687
quote:
Ook Top Oss - Den Haag voor de periodetitel herinner ik me, met een grote groep Den Bosch fans op de hoofdtribune
Terwijl FC Den Bosch en Tot Ons Plezier toch ook niet bepaald vrienden van elkaar zijn meende ik.
  zondag 10 april 2005 @ 14:16:41 #254
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26121723
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:15 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Terwijl FC Den Bosch en Tot Ons Plezier toch ook niet bepaald vrienden van elkaar zijn meende ik.
De "haat" is er eik alleen van TOP-zijde,Oss zien wij meer als lachertje
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26127803
Ik heb meer een hekel aan Ajax, Willem II en FC Utrecht dan aan FCDH of FCG. Top Oss is een lachertje inderdaad, dan kan je net zo goed een hekel hebben aan UNA ofzo.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 10 april 2005 @ 18:44:44 #256
117098 Hathor
Effe niet
pi_26128081
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:49 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En andersom niet, dat zijn de joden natuurlijk, nergens zo gehaat als in Den Haag.
Maar de gemiddelde Hagenees heeft idd een pleurishekel aan Den Bosch, genoeg wedstrijden gehad met grote ongeregeldheden, zonder publiek, waar het Den Bosch publiek al voor de rust dringend geevacueerd moest worden of er waren wellicht doden gevallen etc. tot rellen rondom 1e divisie ijshockeywedstrijden aan toe.
Ook Top Oss - Den Haag voor de periodetitel herinner ik me, met een grote groep Den Bosch fans op de hoofdtribune, met flinke rellen en daarna een enorme knok en bekogelpartij op het station.
Begon volgens mij ooit allemaal in de Vliert, toen het verbouwd werd en waar de stenen voor het oprapen lagen, en die dus in de Bossche vakken verdwenen een jaar of 14 terug
Nope, de rivaliteit begon min of meer inderdaad rond die tijd, maar onstond voornamelijk door een aantal zich opeenstapelende incidenten in korte tijd. Ten eerste was daar het incident waarbij een Den Bosch supporter Den Haag fans had bedreigd met een vuurwapen in de binnenstad voorafgaande aan de wedstrijd, waar ook nog eens bij een routinecontrole van de politie, twee verdekt opgestelde bommen op het bezoekersvak werden ontdekt, die de avond daarvoor door Bosschenaren daar geplaatst waren, met een stuk visdraad aan elkaar bevestigd. De opzet was dat als de eerste de beste Hagenees het vak zou komen oplopen, hij door de gespannen draad zou lopen, en daarbij de beide bommen zou "triggeren", die door de wrijvende werking tussen kaliumchloraat en fosfor voor twee gigantische explosies en een zee van vuur zou hebben gezorgd. Voeg daarbij de scheermesjes die er ook in zaten, en je snapt dat de politie jullie behoed heeft voor HEEL veel slachtoffers.

Korte tijd later, ook in de Vliert werd er een bestelbus met zo'n 10 Den Haag fans erin op zijn kant gegooid, op hetzelfde moment dat een van de inzittenden uit probeerde te stappen. Die kwam dus onder de omvallende bestelbus te liggen, en de eerste berichten die wij te horen kregen was dat ie dood was. Achteraf bleek het allemaal wel mee te vallen, en kwam ie er met een paar kneuzingen vanaf.

Dat alles bij elkaar gevoegd zorgde voor wederzijdse wraakacties, bedreigingen per telefoon over en weer, en een rivaliteit was geboren.

Ik heb alle krantenknipsels uit die tijd altijd bewaard, als een soort archief, 4 plakboeken vol.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 11 april 2005 @ 13:06:41 #257
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_26145303
Dat gezever altijd over wie we haten en waar het vandaankomt, voor de duidelijkheid:

Wij haten iedereen en wij moeten niemand, punt.
Er is maar één FC Den Bosch!
En ook al is het kut, wij zijn altijd beterder-der!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_26147687
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nope, de rivaliteit begon min of meer inderdaad rond die tijd, maar onstond voornamelijk door een aantal zich opeenstapelende incidenten in korte tijd. Ten eerste was daar het incident waarbij een Den Bosch supporter Den Haag fans had bedreigd met een vuurwapen in de binnenstad voorafgaande aan de wedstrijd, waar ook nog eens bij een routinecontrole van de politie, twee verdekt opgestelde bommen op het bezoekersvak werden ontdekt, die de avond daarvoor door Bosschenaren daar geplaatst waren, met een stuk visdraad aan elkaar bevestigd. De opzet was dat als de eerste de beste Hagenees het vak zou komen oplopen, hij door de gespannen draad zou lopen, en daarbij de beide bommen zou "triggeren", die door de wrijvende werking tussen kaliumchloraat en fosfor voor twee gigantische explosies en een zee van vuur zou hebben gezorgd. Voeg daarbij de scheermesjes die er ook in zaten, en je snapt dat de politie jullie behoed heeft voor HEEL veel slachtoffers.
Holy fuck, het verhaal van de bommen kende ik.. Maar deze gedetailleerde versie niet
Wat voor terroristen zaten er destijds tussen de Den Bosch aanhang
pi_26148321
Beetje rellen enzo met hoolies van de tegenpartij, dat kan ik nog wel begrijpen...

Maar waar de fuck slaat het op om levensgevaarlijke bommen in het uitvak te plaatsen?!
  maandag 11 april 2005 @ 15:29:08 #260
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26148616
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:06 schreef Reanimatie.com het volgende:
Dat gezever altijd over wie we haten en waar het vandaankomt, voor de duidelijkheid:

Wij haten iedereen en wij moeten niemand, punt.
Er is maar één FC Den Bosch!
En ook al is het kut, wij zijn altijd beterder-der!
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 11 april 2005 @ 15:43:36 #261
117098 Hathor
Effe niet
pi_26148953
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Holy fuck, het verhaal van de bommen kende ik.. Maar deze gedetailleerde versie niet
Wat voor terroristen zaten er destijds tussen de Den Bosch aanhang
Daar werden we destijds wel van beschuldigt, bij het politie onderzoek werd aan sommige mensen dan ook gevraagd of ze er positief tegenover stonden als bijvoorbeeld de IRA hen zou vragen om een "klusje" voor ze op te knappen. En dat terwijl het er eigenlijk alleen maar om ging om het nieuws te halen, meer niet. De maker in kwestie was gewoon iemand die op een labaratorium school had gezeten, en een ongezonde interresse toonde in alles wat explodeert. Ik ben erbij geweest toen ie een proefmodel testte, en ik kan je wel vertellen dat het heel indrukwekkend was.
  maandag 11 april 2005 @ 15:47:28 #262
117098 Hathor
Effe niet
pi_26149030
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:17 schreef Yeahinho het volgende:
Beetje rellen enzo met hoolies van de tegenpartij, dat kan ik nog wel begrijpen...

Maar waar de fuck slaat het op om levensgevaarlijke bommen in het uitvak te plaatsen?!
was ook gewoon een reactie op een actie van hun kant. Vergeet niet dat zij er trots op waren om de "uitvinder" van de stadionbom te zijn. Je kan er dan op wachten dat andere mensen dat gaan proberen te overtreffen. Ik was ook bij die wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord in de Meer waar een bom tussen het Ajaxpubliek werd gegooid. In die tijd ging iedereen steeds een stapje verder dan de vorige actie.
pi_26157014
Maar goed dat die bommen opgemerkt zijn. Anders hadden een paar vrienden van me nu nog achter tralies gezeten...
  maandag 11 april 2005 @ 23:22:07 #264
117098 Hathor
Effe niet
pi_26159917
Dan heb jij waarschijnlijk dezelfde vrienden als ik.
  dinsdag 12 april 2005 @ 00:42:15 #265
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26161668
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 00:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zie liever dat er spelers met groeimogelijkheden worden gehaald in plaats van oude GGD-figuren zoals Cales, Moerad en Derksen. FCDB moet is kappen met dat hobbyisten-gedoe en gewoon eens wat slimmer in gaan kopen.

Olfers bijvoorbeeld al vastleggen, da's iemand waar me mee vooruit kunnen de komende jaren. Met Volmer en Uneken niet. Meye mag van mij trouwens ook terugkomen, onbegrijpelijk dat die is afgedankt.
Zoveel heb je niet te willen met onze financielen middelen,simpel.
Als we het met bv een Derksen moeten doen,prima,geen enkele moeite mee,jij denkt aan spelers die gewoon te duur zijn.

Olfers mag van mij accuut komen maar die is echt niet haalbaar lijkt mij.
Ik verwacht toch dat Meye volgend jaar een kans krijgt als ie tenminste niet einde contract is.
Hij kon niet door 1 deur met Wisman
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26161715
Derksen vind ik geldverspilling. Die gast kunnen we niet meer gebruiken in de HCE, dus die hoeven we niet te halen. Zet dan v/d Laak en Powel maar in de spits, die lopen hier toch al. Dan kost het helemaal niets en houden we nog meer geld over. Geld investeren in oude spelers die in de HCE niet meekunnen vind ik kapitaalvernietiging.

Meye is einde contract voor zo ver ik weet, volgens mij wordt dat contract niet verlengd. Zonde, want Meye is een goede verdediger en een betere verdediger dan Volmer en Uneken. Olfers hoop ik dat hij blijft, maar dat kan lastig worden inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 12 april 2005 @ 00:46:17 #267
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26161731
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Derksen vind ik geldverspilling. Die gast kunnen we niet meer gebruiken in de HCE, dus die hoeven we niet te halen.
Zal je toch eerst stap 1 moeten nemen=promoveren volgend seizoen.
Jij denkt al aan stap 2 =HCE,niet doen zolang stap 1 geen feit is
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26161750
Promoveren met een stel oude spelers van GGD-niveau zie ik niet zo zitten, dan wordt het weer hetzelfde liedje als dit jaar. Een matige selectie vol spelers die niet meekunnen en degradatie. Dan bouw ik liever 2 jaar in de GGD aan een verjongde ploeg met spelers die wel mogelijkheden hebben en dan eenmaal in de HCE wat gerichte versterkingen. Dat zie ik echter niet gebeuren zolang het huidige hobbyclubje het voor het zeggen heeft.
  dinsdag 12 april 2005 @ 00:54:48 #269
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26161838
Maar dan kom je bij het volgende,welke jonge spelers?

Als ik een beetje de verhalen mag geloven is het huidige tweede niet echt een vijver wat talent betrefd dus daar moet je niet op gaan zitten hopen.
Je kan wel jongens die net uit de boot vallen bij de topclubs gaan halen maar die kan je wsl alleen maar huren.

Het enigste waar je op mag hopen is dat ze links en rechts wat spelers van andere GGD clubs plukken/spelers die nutteloos zijn geworden bij HCE clubs en zich niet te goed voelen voor de GGD kunnen aantrekken maar dan moet je wel een trainer hebben die er iets van kan maken.
Kortom,wie moet de nieuwe trainer worden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26162276
Het tweede loopt niet over van kwaliteit. Rietberg en Chelah hadden al een kans moeten krijgen in het 1e, voor de rest zie ik er weinig perspectief in. Tenminste wat ik er van heb gezien, hetzelfde geldt voor de A1 eigenlijk. Daar kan ik ook niet vrolijk van worden.

Jonge jongens die bij de topclubs buiten de boot vallen zijn prima geschikt voor de FC, zoals bijvoorbeeld Paul Verhaegh of jongens zoals vd Ouweland destijds of nu Haemhouts. Ik zie liever dat soort jongens met mogelijken dan spelers die nooit verder zullen komen dan de GGD en al aardig op leeftijd zijn, zoals Derksen of Moerad.

De nieuwe trainer? Geen idee. Gert Kruys als die weg moet bij De Graafschap. Job Dragtsma, ontslagen bij FC Volendam komt op mij niet verkeerd over. Verder is er niet zo heel veel vrij eigenlijk. Zo'n Peter Boeve zitten we hier niet op te wachten, de huidigie drie acht ik ook niet capabel. Het is echt tijd voor een frisse wind.
pi_26163598
quote:
Op maandag 11 april 2005 23:22 schreef Hathor het volgende:
Dan heb jij waarschijnlijk dezelfde vrienden als ik.
Gezien je leeftijd in je profiel dikke kans
pi_26165027
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:

Kortom,wie moet de nieuwe trainer worden.
Een ideale kans voor FCDB: Jan van Dijk is ontslagen bij RBC Roosendaal. Nu actie ondernemen en binnehalen, dat zou een perfecte vervanger zijn. Sympathieke vent die heeft aangetoond in de GGD te kunnen werken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26166375
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Een ideale kans voor FCDB: Jan van Dijk is ontslagen bij RBC Roosendaal. Nu actie ondernemen en binnehalen, dat zou een perfecte vervanger zijn. Sympathieke vent die heeft aangetoond in de GGD te kunnen werken.
Aangetoond?
Wanneer dan? Toen hij met Helmond Sport al zowat kampioen was, maar het uiteindelijk toch dik verprutst heeft?
Van mij mag die van Dijk weg blijven!
pi_26166945
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Aangetoond?
Wanneer dan? Toen hij met Helmond Sport al zowat kampioen was, maar het uiteindelijk toch dik verprutst heeft?
Van mij mag die van Dijk weg blijven!
Hij heeft van Helmond Sport een fatsoenlijke club gemaakt die toch meedoet in de top van de GGD. En wil je dan met een Boeve of Koopman verder? Of Jan Poortvliet? Alsjeblieft zeg.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26167043
Van der Hoorn trainer, andere TD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')