En andersom niet, dat zijn de joden natuurlijk, nergens zo gehaat als in Den Haag.quote:Op zondag 10 april 2005 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
Over het algemeen wordt FCDH wel als vijand nummer 1 beschouwd
yup,had ook meer aan de omstandigheden daar te maken.quote:Op zondag 10 april 2005 00:54 schreef Cruoninga het volgende:
Je hebt het niet met FCG vanwege een gewonde Bosche supporter door toedoen van Groningers in Veendam terwijl er even daarvoor een gewonde Groningse supporter door toedoen van Boschenaren was?
Terwijl FC Den Bosch en Tot Ons Plezier toch ook niet bepaald vrienden van elkaar zijn meende ik.quote:Ook Top Oss - Den Haag voor de periodetitel herinner ik me, met een grote groep Den Bosch fans op de hoofdtribune
De "haat" is er eik alleen van TOP-zijde,Oss zien wij meer als lachertjequote:Op zondag 10 april 2005 14:15 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Terwijl FC Den Bosch en Tot Ons Plezier toch ook niet bepaald vrienden van elkaar zijn meende ik.
Nope, de rivaliteit begon min of meer inderdaad rond die tijd, maar onstond voornamelijk door een aantal zich opeenstapelende incidenten in korte tijd. Ten eerste was daar het incident waarbij een Den Bosch supporter Den Haag fans had bedreigd met een vuurwapen in de binnenstad voorafgaande aan de wedstrijd, waar ook nog eens bij een routinecontrole van de politie, twee verdekt opgestelde bommen op het bezoekersvak werden ontdekt, die de avond daarvoor door Bosschenaren daar geplaatst waren, met een stuk visdraad aan elkaar bevestigd. De opzet was dat als de eerste de beste Hagenees het vak zou komen oplopen, hij door de gespannen draad zou lopen, en daarbij de beide bommen zou "triggeren", die door de wrijvende werking tussen kaliumchloraat en fosfor voor twee gigantische explosies en een zee van vuur zou hebben gezorgd. Voeg daarbij de scheermesjes die er ook in zaten, en je snapt dat de politie jullie behoed heeft voor HEEL veel slachtoffers.quote:Op zondag 10 april 2005 11:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En andersom niet, dat zijn de joden natuurlijk, nergens zo gehaat als in Den Haag.
Maar de gemiddelde Hagenees heeft idd een pleurishekel aan Den Bosch, genoeg wedstrijden gehad met grote ongeregeldheden, zonder publiek, waar het Den Bosch publiek al voor de rust dringend geevacueerd moest worden of er waren wellicht doden gevallen etc. tot rellen rondom 1e divisie ijshockeywedstrijden aan toe.
Ook Top Oss - Den Haag voor de periodetitel herinner ik me, met een grote groep Den Bosch fans op de hoofdtribune, met flinke rellen en daarna een enorme knok en bekogelpartij op het station.
Begon volgens mij ooit allemaal in de Vliert, toen het verbouwd werd en waar de stenen voor het oprapen lagen, en die dus in de Bossche vakken verdwenen een jaar of 14 terug
Holy fuck, het verhaal van de bommen kende ik.. Maar deze gedetailleerde versie nietquote:Op zondag 10 april 2005 18:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nope, de rivaliteit begon min of meer inderdaad rond die tijd, maar onstond voornamelijk door een aantal zich opeenstapelende incidenten in korte tijd. Ten eerste was daar het incident waarbij een Den Bosch supporter Den Haag fans had bedreigd met een vuurwapen in de binnenstad voorafgaande aan de wedstrijd, waar ook nog eens bij een routinecontrole van de politie, twee verdekt opgestelde bommen op het bezoekersvak werden ontdekt, die de avond daarvoor door Bosschenaren daar geplaatst waren, met een stuk visdraad aan elkaar bevestigd. De opzet was dat als de eerste de beste Hagenees het vak zou komen oplopen, hij door de gespannen draad zou lopen, en daarbij de beide bommen zou "triggeren", die door de wrijvende werking tussen kaliumchloraat en fosfor voor twee gigantische explosies en een zee van vuur zou hebben gezorgd. Voeg daarbij de scheermesjes die er ook in zaten, en je snapt dat de politie jullie behoed heeft voor HEEL veel slachtoffers.
quote:Op maandag 11 april 2005 13:06 schreef Reanimatie.com het volgende:
Dat gezever altijd over wie we haten en waar het vandaankomt, voor de duidelijkheid:
Wij haten iedereen en wij moeten niemand, punt.
Er is maar één FC Den Bosch!
En ook al is het kut, wij zijn altijd beterder-der!
Daar werden we destijds wel van beschuldigt, bij het politie onderzoek werd aan sommige mensen dan ook gevraagd of ze er positief tegenover stonden als bijvoorbeeld de IRA hen zou vragen om een "klusje" voor ze op te knappen.quote:Op maandag 11 april 2005 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Holy fuck, het verhaal van de bommen kende ik.. Maar deze gedetailleerde versie niet![]()
Wat voor terroristen zaten er destijds tussen de Den Bosch aanhang![]()
was ook gewoon een reactie op een actie van hun kant. Vergeet niet dat zij er trots op waren om de "uitvinder" van de stadionbom te zijn. Je kan er dan op wachten dat andere mensen dat gaan proberen te overtreffen. Ik was ook bij die wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord in de Meer waar een bom tussen het Ajaxpubliek werd gegooid. In die tijd ging iedereen steeds een stapje verder dan de vorige actie.quote:Op maandag 11 april 2005 15:17 schreef Yeahinho het volgende:
Beetje rellen enzo met hoolies van de tegenpartij, dat kan ik nog wel begrijpen...
Maar waar de fuck slaat het op om levensgevaarlijke bommen in het uitvak te plaatsen?!
Zoveel heb je niet te willen met onze financielen middelen,simpel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zie liever dat er spelers met groeimogelijkheden worden gehaald in plaats van oude GGD-figuren zoals Cales, Moerad en Derksen. FCDB moet is kappen met dat hobbyisten-gedoe en gewoon eens wat slimmer in gaan kopen.
Olfers bijvoorbeeld al vastleggen, da's iemand waar me mee vooruit kunnen de komende jaren. Met Volmer en Uneken niet. Meye mag van mij trouwens ook terugkomen, onbegrijpelijk dat die is afgedankt.
Zal je toch eerst stap 1 moeten nemen=promoveren volgend seizoen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Derksen vind ik geldverspilling. Die gast kunnen we niet meer gebruiken in de HCE, dus die hoeven we niet te halen.
Gezien je leeftijd in je profiel dikke kansquote:Op maandag 11 april 2005 23:22 schreef Hathor het volgende:
Dan heb jij waarschijnlijk dezelfde vrienden als ik.
Een ideale kans voor FCDB: Jan van Dijk is ontslagen bij RBC Roosendaal. Nu actie ondernemen en binnehalen, dat zou een perfecte vervanger zijn. Sympathieke vent die heeft aangetoond in de GGD te kunnen werken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
Kortom,wie moet de nieuwe trainer worden.
Aangetoond?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Een ideale kans voor FCDB: Jan van Dijk is ontslagen bij RBC Roosendaal. Nu actie ondernemen en binnehalen, dat zou een perfecte vervanger zijn. Sympathieke vent die heeft aangetoond in de GGD te kunnen werken.
Hij heeft van Helmond Sport een fatsoenlijke club gemaakt die toch meedoet in de top van de GGD. En wil je dan met een Boeve of Koopman verder? Of Jan Poortvliet? Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Aangetoond?
Wanneer dan? Toen hij met Helmond Sport al zowat kampioen was, maar het uiteindelijk toch dik verprutst heeft?
Van mij mag die van Dijk weg blijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |