Niet door mij hoor. Hij heeft alleen de ballon Melkert doorgeprikt en daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:54 schreef Toad het volgende:
Er wordt door jullie rechtsen (hokjessss) veel te veel eer aan hem toegeschreven.
Wil de VVD niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:56 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Of de christenfundamentalisten van Bas van der Vlies...
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:56 schreef Kozzmic het volgende:
Of de christenfundamentalisten van Bas van der Vlies...
Kerel Wimpy Cock zat ook voor Pim te denken, hij zei "laten we in Godsnaam de kalmte bewaren, dat had pim zo gewild".quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:53 schreef Lithion het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mede namens Chriet wil ik je feliciteren met het in de prijzen vallen in de categorieën 'Domste post in POL allertijden', 'Domste user in POL' en 'Jezelf tegenspreken in 2 zinnen'.
En als je van de linkse kerk bent, dan keur je verkrachtingen goed?quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is wel zo jochie, mensen zoals ik interpreteren signalen zoals: "als je aso bent in Volland krijg je alles voor elkander".
En je weet het.... de meeste rechters in nederland behoren tot de linksekerk
Van Schubbekutterveen naar Den Haag is 'veel reizen'.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:58 schreef JohnDope het volgende:
Nou ik dacht hoe durft die indirecte moordenaar zo over Pim te praten en voor ik het wist stond ik met 1 maat van me in de haag en we kregen respect van veel mensen daar omdat we veel gereisd hadden om het binnenhof onveilig te maken.
Ze keuren het niet goed, maar ze bouwen wel clubhuizen voor die daders om lekker het zakie te pappen, te natten en te pamperen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:58 schreef R_ON het volgende:
[..]
En als je van de linkse kerk bent, dan keur je verkrachtingen goed?![]()
Ik stem niet links, maar dit slaat echt nergens op wat je hier beweert.
haha je weet niet waar ik woon.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:59 schreef Lithion het volgende:
[..]
Van Schubbekutterveen naar Den Haag is 'veel reizen'..
Dorpeling..
Welke rechtse kerk? Zo veel echt rechts is er niet. Je hebt hooguit "de ietsjes minder linkse kerk".quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:59 schreef Toad het volgende:
'Linkse kerk', mensen die dat zeggen hebben volgens mij oogkleppen op voor de rechtse kerk in Nederland.
Thom heeft geen uitleg meer gegeven aan de kamer hé? Beetje jammer.
Ga jij maar 'ns naar bed ofzo, samen met Bassiequote:Op donderdag 24 maart 2005 01:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze keuren het niet goed, maar ze bouwen wel clubhuizen voor die daders om lekker het zakie te pappen, te natten en te pamperen.
Brosbreinen een beetje respect aub..... op het forum mag je misschien veel voorstellen maar in de realiteit sta ik boven jou in de voedselketenquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:01 schreef Lithion het volgende:
Maar goed, even de Bros-breinen als JohnDope terzijde, wie gaat De Graaf opvolgen en heeft het departement nog wel bestaansrecht.
Departement heeft geen bestaansrecht meer. Koninkrijksrelaties is volgens mij niet zo'n heftige portfeuille, wellicht dat er een constructie wordt verzonnen dat een andere staatssecretaris of minister deze krijgt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:01 schreef Lithion het volgende:
Maar goed, even de Bros-breinen als JohnDope terzijde, wie gaat De Graaf opvolgen en heeft het departement nog wel bestaansrecht.
Ik zie Dittrich wel in het kabinet stappen. Niet dat BVK er nog toe doet, maar D66 zal toch graag de tweede minister behouden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:01 schreef Lithion het volgende:
Jouw Pim Fortuyn was voorstander van opvoedingskampen. Met alle toeters en bellen van hulpverleners e.d.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze keuren het niet goed, maar ze bouwen wel clubhuizen voor die daders om lekker het zakie te pappen, te natten en te pamperen.
klopt ben ik ook voor, dus?quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:04 schreef R_ON het volgende:
[..]
Jouw Pim Fortuyn was voorstander van opvoedingskampen. Met alle toeters en bellen van hulpverleners e.d.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:01 schreef Lithion het volgende:
Ik lach ook hoor.... meet the fockersquote:
Nou ja, qua bestuurlijke vernieuwing had je ook nog het nieuwe kiesstelsel, of was dat al helemaal geregeld? Ik heb het niet echt goed bijgehouden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:03 schreef Kozzmic het volgende:
Ik zie Dittrich wel in het kabinet stappen. Niet dat BVK er nog toe doet, maar D66 zal toch graag de tweede minister behouden.
Dinsdag komen twee moties in stemming van de LPF.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:04 schreef DionysuZ het volgende:
zucht.. op de man spelen is zoooooo 1982.. wat is de laatste tussenstand in de kwestie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |