Is er geen centraal Wilders topic? Dank....quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:44 schreef Nyrem het volgende:
[..]![]()
Hoezo populistisch stemmen trekken?
Wie is daar nou tegen? Het probleem is hoe dan de rest van de voorzieningen in Nederland te betalen?
Alles privatiseren en naar de klote helpen?
Dacht het niet.
Hans Dijkstal was de 'boosdoener'. En het was kennelijk toch 27 mei, dus Thom de Graaf zat al wel in de Kamer...quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:42 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Geen idee. Maar niet van Thom de Graaf...
quote:Woensdag 25 mei 1994
De motie die Hans Dijkstal (VVD) indient en waarin het de ministers verboden wordt zich nog langer met de IRT's te bemoeien, scheert de beide bewindslieden over één kam, terwijl - zoals ik in mijn bijdrage heb duidelijk gemaakt - een verschil in politieke beoordeling op zijn plaats is. De RPF blijkt op een wippositie te zitten: de motie kan al op 73 stemmen rekenen! Veel belangstelling derhalve voor ons stemgedrag. Voorafgaande aan de stemming leg ik een stemverklaring af, waarin ik beargumenteerd aangeef dat de RPF-fraktie de motie niet zal steunen. Er volgt een hoofdelijke stemming: 61 voor, 59 tegen! De motie is aangenomen. Het is weliswaar geen motie van wantrouwen, maar niettemin een 'zware' motie en Hirsch Ballin kondigt begrijpelijk genoeg aan behoefte te hebben aan kabinetsberaad. Het is 1:10 uur als Wim Deetman de vergadering besluit. M'n vuurdoop heb ik gehad!
Vrijdag 27 mei 1994
Hirsch Ballin is afgetreden en het moet al gek lopen als Van Thijn hem later op de dag niet zal volgen.
http://www.andrerouvoet.nl/index.php?Hoofd=/nieuws.php&tekstId=99
haha jij moet niet denken voor de doden, respectloos.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:43 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jouw Pim Fortuyn deze bewering zou hebben ondersteund.
Mooi, is dat ook weer duidelijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:46 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hans Dijkstal was de 'boosdoener'. En het was kennelijk toch 27 mei, dus Thom de Graaf zat al wel in de Kamer...
[..]
Rot 'ns op met die knakker...quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:48 schreef JohnDope het volgende:
Sterker nog R_ON Fortuyn zou het harder zeggen
http://members.lycos.nl/fortuynstorage/PIM/Nachtfragment.mp3
Ik hoop het niet, onder meer omdat die politieke instabiliteit (buitenlandse) investeerders afschrikt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:35 schreef Arcee het volgende:
Nee, later deze week pas, wanneer het D66 duidelijk wordt dat JP en Gerrit geen nieuw kiesstelsel willen.
Dat klopt denk ik niet meer.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:45 schreef evert het volgende:
thans woordvoerder buitenlandse zaken.
Moet jij niet tegen mij beginnen paddestoel, maar tegen R_ON....quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Rot 'ns op met die knakker...
Het gaat niet over hem.
Hulde!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:50 schreef Lithion het volgende:
Als een stem op een persoon nou eens niet automatisch ook een stem op een partij zou zijn..
Ik ben benieuwd of er daadwerkelijk nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven. Is er niet sprake dat er eerst een informateur wordt aangesteld?quote:
Waarom reageren jullie linksen altijd zo emotioneel op hem?quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:48 schreef Toad het volgende:
Rot 'ns op met die knakker...
Het gaat niet over hem.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:47 schreef JohnDope het volgende:
haha jij moet niet denken voor de doden, respectloos.
Pim zou dit zeker ondersteunt hebben
Waarom hebben we dan rechters in Nederland die berovingen, verkrachtingen, plunderingen e.d. bestraffen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha jij moet niet denken voor de doden, respectloos.
Pim zou dit zeker ondersteunt hebben
Kan. Als er aanleiding is om te denken dat er een andere coalitie of een minderheidsregring kan worden gevormd kan men besluiten eerst dat te onderzoeken. Dat hangt af van de fractievoorzitters van de belangrijkste partijen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:51 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er daadwerkelijk nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven. Is er niet sprake dat er eerst een informateur wordt aangesteld?
Omdat ik in m'n broek schijt voor hem.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom reageren jullie linksen altijd zo emotioneel op hem?
Haha! lol!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:53 schreef Lithion het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mede namens Chriet wil ik je feliciteren met het in de prijzen vallen in de categorieën 'Domste post in POL allertijden', 'Domste user in POL' en 'Jezelf tegenspreken in 2 zinnen'.
Och ja, dan krijg je 'lijmpogingen'.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:51 schreef Toad het volgende:
Ik ben benieuwd of er daadwerkelijk nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven. Is er niet sprake dat er eerst een informateur wordt aangesteld?
Ik vrees voor een minderheidskabinet met de Lijst Pim Fortuyn als gedoogpartij.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:54 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Kan. Als er aanleiding is om te denken dat er een andere coalitie of een minderheidsregring kan worden gevormd kan men besluiten eerst dat te onderzoeken. Dat hangt af van de fractievoorzitters van de belangrijkste partijen.
Of de christenfundamentalisten van Bas van der Vlies...quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vrees voor een minderheidskabinet met de Lijst Pim Fortuyn als gedoogpartij.
Het is wel zo jochie, mensen zoals ik interpreteren signalen zoals: "als je aso bent in Volland krijg je alles voor elkander".quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:53 schreef R_ON het volgende:
[..]
Waarom hebben we dan rechters in Nederland die berovingen, verkrachtingen, plunderingen e.d. bestraffen?
Je komt nu echt niet verder dan populistisch geblaat.
Ik vind best dat je een punt hebt als je stelt dat er nu zo'n grote crises is over een gekozen burgemeester, terwijl dat er niet echt heel veel toe doet.
Niet door mij hoor. Hij heeft alleen de ballon Melkert doorgeprikt en daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:54 schreef Toad het volgende:
Er wordt door jullie rechtsen (hokjessss) veel te veel eer aan hem toegeschreven.
Wil de VVD niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:56 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Of de christenfundamentalisten van Bas van der Vlies...
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:56 schreef Kozzmic het volgende:
Of de christenfundamentalisten van Bas van der Vlies...
Kerel Wimpy Cock zat ook voor Pim te denken, hij zei "laten we in Godsnaam de kalmte bewaren, dat had pim zo gewild".quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:53 schreef Lithion het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mede namens Chriet wil ik je feliciteren met het in de prijzen vallen in de categorieën 'Domste post in POL allertijden', 'Domste user in POL' en 'Jezelf tegenspreken in 2 zinnen'.
En als je van de linkse kerk bent, dan keur je verkrachtingen goed?quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is wel zo jochie, mensen zoals ik interpreteren signalen zoals: "als je aso bent in Volland krijg je alles voor elkander".
En je weet het.... de meeste rechters in nederland behoren tot de linksekerk
Van Schubbekutterveen naar Den Haag is 'veel reizen'.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:58 schreef JohnDope het volgende:
Nou ik dacht hoe durft die indirecte moordenaar zo over Pim te praten en voor ik het wist stond ik met 1 maat van me in de haag en we kregen respect van veel mensen daar omdat we veel gereisd hadden om het binnenhof onveilig te maken.
Ze keuren het niet goed, maar ze bouwen wel clubhuizen voor die daders om lekker het zakie te pappen, te natten en te pamperen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:58 schreef R_ON het volgende:
[..]
En als je van de linkse kerk bent, dan keur je verkrachtingen goed?![]()
Ik stem niet links, maar dit slaat echt nergens op wat je hier beweert.
haha je weet niet waar ik woon.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:59 schreef Lithion het volgende:
[..]
Van Schubbekutterveen naar Den Haag is 'veel reizen'..
Dorpeling..
Welke rechtse kerk? Zo veel echt rechts is er niet. Je hebt hooguit "de ietsjes minder linkse kerk".quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:59 schreef Toad het volgende:
'Linkse kerk', mensen die dat zeggen hebben volgens mij oogkleppen op voor de rechtse kerk in Nederland.
Thom heeft geen uitleg meer gegeven aan de kamer hé? Beetje jammer.
Ga jij maar 'ns naar bed ofzo, samen met Bassiequote:Op donderdag 24 maart 2005 01:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze keuren het niet goed, maar ze bouwen wel clubhuizen voor die daders om lekker het zakie te pappen, te natten en te pamperen.
Brosbreinen een beetje respect aub..... op het forum mag je misschien veel voorstellen maar in de realiteit sta ik boven jou in de voedselketenquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:01 schreef Lithion het volgende:
Maar goed, even de Bros-breinen als JohnDope terzijde, wie gaat De Graaf opvolgen en heeft het departement nog wel bestaansrecht.
Departement heeft geen bestaansrecht meer. Koninkrijksrelaties is volgens mij niet zo'n heftige portfeuille, wellicht dat er een constructie wordt verzonnen dat een andere staatssecretaris of minister deze krijgt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:01 schreef Lithion het volgende:
Maar goed, even de Bros-breinen als JohnDope terzijde, wie gaat De Graaf opvolgen en heeft het departement nog wel bestaansrecht.
Ik zie Dittrich wel in het kabinet stappen. Niet dat BVK er nog toe doet, maar D66 zal toch graag de tweede minister behouden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:01 schreef Lithion het volgende:
Jouw Pim Fortuyn was voorstander van opvoedingskampen. Met alle toeters en bellen van hulpverleners e.d.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze keuren het niet goed, maar ze bouwen wel clubhuizen voor die daders om lekker het zakie te pappen, te natten en te pamperen.
klopt ben ik ook voor, dus?quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:04 schreef R_ON het volgende:
[..]
Jouw Pim Fortuyn was voorstander van opvoedingskampen. Met alle toeters en bellen van hulpverleners e.d.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:01 schreef Lithion het volgende:
Ik lach ook hoor.... meet the fockersquote:
Nou ja, qua bestuurlijke vernieuwing had je ook nog het nieuwe kiesstelsel, of was dat al helemaal geregeld? Ik heb het niet echt goed bijgehouden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:03 schreef Kozzmic het volgende:
Ik zie Dittrich wel in het kabinet stappen. Niet dat BVK er nog toe doet, maar D66 zal toch graag de tweede minister behouden.
Dinsdag komen twee moties in stemming van de LPF.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:04 schreef DionysuZ het volgende:
zucht.. op de man spelen is zoooooo 1982.. wat is de laatste tussenstand in de kwestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |