omdat dan zijn buren wakker worden van zijn kutwekker?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom niet?
Ook leuk als je dan wakker bent geworden doordat je appartement onder water staat omdat je met je dronken kop in slaap bent gevallen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:42 schreef Woutey het volgende:
in Salou sliep ik elke avond op het balkon. Beetje kanker wakker worden met die zon vol op je plaat. maar voor de rest wel chill
Een normale vakantieganger slaapt dan ook door op het strandquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:28 schreef illusions het volgende:
Is wel chill maar in het buitenland vaak last van muggen en irritante paupers die het nodig vinden om 9 uur 's ochtends luidruchtig in het zwembad te springen of naar het strand te gaan. Word nooit later als 10 uur zo.
Jaren goed gedacht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
k heb jáááááááaren gedacht dat jij een man was...
Heb je ook geen tuin?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:50 schreef Steve-O het volgende:
Ik wil ook een balkon waar ik op kan pitten.
Het is erg relaxed inderdaad.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:50 schreef Steve-O het volgende:
Ik wil ook een balkon waar ik op kan pitten.
Ik ook, maar doe je het ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:17 schreef Superheld het volgende:
ik kan dat elke dag
Kan je daarop pitten? Doen dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:06 schreef Kang-He het volgende:
Oef, ik denk dat ik misschien ook zo met de Fatboy op het balkon ga liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |