Bos moet vooralsnog helemaal niets, wat hij wel moet maken de kiezers bij de eerstvolgende verkiezingen wel uit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In dat geval zou Bos ook moeten opstappen, aangezien die dan ook niet geloofwaardig meer is.
"alle mods"quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:06 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Wel mee-discuseren, maar beetje vreemd dat alle mods hier pro-PVDA zijn
Werkt wel, maar bufferen gaat aan het begin zeer traag.quote:
Tja, ik heb toch geen breedband ... dus ik heb hier alleen novaquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
oef, lastig: zowel het debat (internet) als nova kijken/luisteren...
Hij is genaaid door zijn eigen partij of hij speelt toneel. Ik denk met name het laatste. Hij moet inderdaad niets, maar potentiele kiezers nemen hem niet meer serieus.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:26 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Bos moet vooralsnog helemaal niets, wat hij wel moet maken de kiezers bij de eerstvolgende verkiezingen wel uit.
in realplayer:quote:
ik krijg gewoon een scherm dat hij unavailable isquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Werkt wel, maar bufferen gaat aan het begin zeer traag.
Misschien niet vanavond, maar ik zie een gapend gat in de coalitie en dat zal op een of andere manier gevuld moeten worden. Je kunt niet zomaar een ander op de post van De Graaf zetten als daar niets meer te doen valt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:24 schreef Sidekick het volgende:
Als het kabinet valt komen er nieuwe verkiezingen. Maar dat gaat dus niet gebeuren.
precies. en dat heeft de pvda voor de komende jaren niet mogelijk gemaakt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:23 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik heb het ook over een direct gekozen burgemeester. Ik ben voor een burgemeester die door de gemeenteraad wordt gekozen.
Dan was ik de laatste.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:29 schreef komrad het volgende:
[..]
ik krijg gewoon een scherm dat hij unavailable is
Ik zei enkel dat het kabinet er voor kan zorgen dat de kamer ontbonden wordt. Niet dat het kabinet dan kan blijven door regeren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:19 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Kabinet valt. Koningin roept advies in bij de fractievoorzitters en vervolgens wordt bepaald of er nieuwe verkiezingen komen of dat er een andere coalitie wordt gevormd. Dat is het koninklijk besluit. Het is niet zo dat een kabinet een parlement kan ontbinden en zelf kan blijven zitten.
ik kijk nova wel later (uitzending gemist of herhaling vanacht..) kan met het debat helaas niet...quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:28 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Tja, ik heb toch geen breedband ... dus ik heb hier alleen nova
wat de PvdA gedaan heeft dus, zei hij....dat de 3 coalitie partijen geen concessies wil/konden doen, respecteert hij maar gaf hem dus geen reden meer om nog te blijvenquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Graaf: 'meest verbijsterende gebeurtenis in de recente staatskundige geschiedenis'.
Kan ik ook tegen de PvdA stemmen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:33 schreef -DailaLama- het volgende:
Wie stemt er nu nog voor D66?
Het had in 2010 mogelijk kunnen worden, en indien gemeenten daar zelf voor kozen in 2006. De Graaf wilde daar niet aan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:30 schreef evert het volgende:
[..]
precies. en dat heeft de pvda voor de komende jaren niet mogelijk gemaakt.
Bij het instemmen van de grondwetswijziging zou die kans ook niet bestaan. Het zou erg naief zijn om te denken dat De Graaf, het kabinet en de regeringsfracties opeens het regeerakkoord niet meer zouden volgen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:30 schreef evert het volgende:
[..]
precies. en dat heeft de pvda voor de komende jaren niet mogelijk gemaakt.
Asje: Clickquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:32 schreef komrad het volgende:
heeft iemand een url voor in media player?
Deze werkt bij mij op mediaplayerquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:32 schreef komrad het volgende:
heeft iemand een url voor in media player?
Is dus iets anders dan een burgemeester die een gemeenteraad weg kan sturen en zelf kan blijven zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:31 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Ik zei enkel dat het kabinet er voor kan zorgen dat de kamer ontbonden wordt. Niet dat het kabinet dan kan blijven door regeren.
Gerd Leersquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:34 schreef -DailaLama- het volgende:
Komt er nog iemand bij BvD straks?
Brinkhorst?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:34 schreef -DailaLama- het volgende:
Een gemeente die daar zelf voor kiest? Wie is dat? De burger of de raad?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:33 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het had in 2010 mogelijk kunnen worden, en indien gemeenten daar zelf voor kozen in 2006. De Graaf wilde daar niet aan.
edit, was al gezegd.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:34 schreef -DailaLama- het volgende:
dat doet ie idd heel okay.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:35 schreef evert het volgende:
van mierlo is het nog niet verleerd! leest Noten even een lesje.
Opmerkelijk. De hele dag is er vanuit het kabinet en regeringsfracties druk opgevoerd om hem te laten blijven. Iedereen vond hem geweldig als minister, maar inhoudelijk grijpen ze ook de kans nu aan om De Graaf opzij te zetten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:33 schreef komrad het volgende:
De graaf zegt nogmaals dat hij ook geen vertrouwen in CDA VVD heeft in case bestuurlijke vernieuwing
quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:41 schreef evert het volgende:
ik ben de mensen vergeten die mij ten val hebben gebracht, aldus van thijn.
Ik zal je even helpen Edje, dat was oa Thom de Graaf.
Ach, "onzuiver". Net zo "onzuiver" als de deelname van D66 aan dit kabinet. Net zo "onzuiver" als de 180 graden concessies van CDA en VVD op het gebied van de gekozen burgemeester.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:39 schreef evert het volgende:
en staatsrechtelijk zeer onzuiver. heldere taal van van mierlo.
heb vergeVen zei hij volgens mij (wat praat ie de man toch vreemdquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:41 schreef evert het volgende:
ik ben de mensen vergeten die mij ten val hebben gebracht, aldus van thijn.
Ik zal je even helpen Edje, dat was oa Thom de Graaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |