wat hij zegtquote:Op donderdag 24 maart 2005 05:04 schreef pascalheister het volgende:
mogge, laatste werkdagje van de week
Hmz, ik denk dat ik morgen ook nog moetquote:Op donderdag 24 maart 2005 07:33 schreef manny het volgende:
jow, ik ben geloof ik de enige looser in nederland die vrijdag ook moet werken...![]()
goedemorgen overigens..
*nog een loser die zich meldt danquote:Op donderdag 24 maart 2005 07:33 schreef manny het volgende:
jow, ik ben geloof ik de enige looser in nederland die vrijdag ook moet werken...![]()
goedemorgen overigens..
ook meldtquote:Op donderdag 24 maart 2005 07:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Hmz, ik denk dat ik morgen ook nog moet![]()
Goedemorgen en ook hier nog eens feli DD!
Nee hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 07:33 schreef manny het volgende:
goedemorgen overigens..
morgen zijn de meeste mensen hier ook wegquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor
En dat terwijl ons hoofdkantoor in Duitsland vrolijk dicht is en mijn klanten in Scandinavie allemaal dicht zijn![]()
Wordt een lekker dagje Fokken denk ik
Weinig belangstelling/begeleiding lijkt mij best irritant. Ik heb slechte begeleiding vanuit school...dat is ook erg irritant!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
morgen zijn de meeste mensen hier ook wegmijn stagebegeleider ook
![]()
Lekker ff niks doen... ach ze weten trouwens toch niet wat ik aan het doen ben.
Want echt veel belangstelling/begeleiding is er ook niet....
Nou ik heb dus beide ik heb een begeleider vanuit school die niks van zich laat horen.... ik mail hem maar krijg geen antwoord en telefonisch is hij helemaal onbereikbaar... en tja hier hebben ze het zo druk met "de deadlines" enz enz dat ze geen tijd voor mij hebben... NEEM DAN GEEN STAGAIRE AAN!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Weinig belangstelling/begeleiding lijkt mij best irritant. Ik heb slechte begeleiding vanuit school...dat is ook erg irritant!!
Maar morgen heb ik misschien nog een afspraak, of ik veel ga doen morgen is een tweede![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |