Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay, homo's zal in die tijd een taboe zijn geweest, maar zigeuners en bejaarden ook?
Ik denk dat lesmateriaal toen ook nog net niet geupdate was.![]()
Je zou bijna denken dat ik het zelf heb meegemaakt.quote:
Soms kom ik wel eens op de gedachte dat je bijzonder veel gemeen hebt met een valse nicht gezien je vermakelijk zuigende postgedrag zo nu en dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik het zelf heb meegemaakt.![]()
En ik blijf maar denken dat je een kloon bent. Evenzo logisch als vermakelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:10 schreef Omara het volgende:
[..]
Soms kom ik wel eens op de gedachte dat je bijzonder veel gemeen hebt met een valse nicht gezien je vermakelijk zuigende postgedrag zo nu en dan.
Gedachten en geloofsovertuigingen zijn vrij. Ik voel niet de aandrang om alles uit de kast te trekken in verwoede pogingen om je van het tegendeel te overtuigen. Misschien denk je er over een half jaar anders over als mijn hele postgeschiedenis weer zichtbaar wordt op Fok? Zo niet dan ligt mijn leven daarvan ook niet in de warquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:12 schreef Stali. het volgende:
[..]
En ik blijf maar denken dat je een kloon bent. Evenzo logisch als vermakelijk..
Jouw postgeschiedenis wijkt niet veel af van jouw voormalige postgeschiedenis, echt niemand ligt daarvan in de war hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:19 schreef Omara het volgende:
[..]
Gedachten en geloofsovertuigingen zijn vrij. Ik voel niet de aandrang om alles uit de kast te trekken in verwoede pogingen om je van het tegendeel te overtuigen. Misschien denk je er over een half jaar anders over als mijn hele postgeschiedenis weer zichtbaar wordt op Fok? Zo niet dan ligt mijn leven daarvan ook niet in de war
Tja very tempting om het binnen dit Holocaustonkennersgilde-topic te hebben over vuistbeuken natuurlijk. Wij zien voor ons hoe sjuuuneke (of luuucida) Omara vuistbeukt terwijl hij hardop roept dat de Holocaust nooit nooit nooit heeft plaatsgevonden. Jeeeeeaaaaah. Hij komt nu klaar, die rechtsradikale blaag van ons... Natuurlijk zien onze Mods allemaal dat het maar scherts is hè. Kortom: weer een Holocaustontkenningstopic dat blijft bestaan op Fok!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:26 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jouw postgeschiedenis wijkt niet veel af van jouw voormalige postgeschiedenis, echt niemand ligt daarvan in de war hoor..
En anders 8 mei 2006 met ons Sjunneke natuurlijk.
Lullig dat jij allang geen gesprekspartner meer voor hem bent he?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:46 schreef PJORourke het volgende:
We zouden ook weer kunnen gaan praten over de voordelen van Zyklon B boven Zyklon A. dat was toch een van jouw stokpaardjes, Ryan?
Nee, ik ben niet zo op de hoogte van dat soort chemicalien. De kennis die Ryan opgedaan heeft in eerdere discussies kan van pas komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:49 schreef Stali. het volgende:
Lullig dat jij allang geen gesprekspartner meer voor hem bent he?
Helaas zijn sommige uitspraken tijdelijk niet meer terug te halen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo op de hoogte van dat soort chemicalien. De kennis die Ryan opgedaan heeft in eerdere discussies kan van pas komen.
Waarom?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:42 schreef Sater het volgende:
Ik ben van 18 - 11 - 1938. Inderdaad schaamte.![]()
Ik vraag het me ook af, misschien werd het zomaar eens geen rattenkoning.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:05 schreef Lu_uK het volgende:
Op Fok! word je er voor gebant:
Ik vraag me echt af wat deze gast gezegt heeft.
Lucille (Forum Admin) - vrijdag 25 maart 2005 @ 13:54
DeHeldjes is 48 uur weg wegens jodenhaat en ontkennen holocaust.
Denk je door dit soort postings enige nuance in het debat te brengen???quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:08 schreef heiden6 het volgende:
I maar zij beweerde in ieder geval dat een bepaald persoon 'gewoon een Nazi' was omdat hij tijdens zijn kleutertijd bij de Hitlerjügend had gezeten.
Nee, het is ook niet echt on topic en voor discussie vatbaar. Maar het is in ieder geval beter dan dat over en weer incrowd-geouwehoer wat hier verder te vinden is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk je door dit soort postings enige nuance in het debat te brengen???
De combanatie Holocaust en nuance is, zoals ik eerder al beweerde - in weliswaar niet zoveel wooden- op Fok! überhaupt lachwekkend, dus wat wou je nou met je post???quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet echt on topic en voor discussie vatbaar. Maar het is in ieder geval beter dan dat over en weer incrowd-geouwehoer wat hier verder te vinden is.
Dat je over nuance begint vind ik echt lachwekkend.
Je kunt op zijn minst proberen een behoorlijke discussie aan te gaan, lijkt me. Sommige mensen vinden dat dat niet mag, en dat was zelfs min of meer waar het (oorspronkelijk) over ging.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De combanatie Holocaust en nuance is, zoals ik eerder al beweerde - in weliswaar niet zoveel wooden- op Fok! überhaupt lachwekkend, dus wat wou je nou met je post???
Troost je, het is niet zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:10 schreef Omara het volgende:
[..]
Soms kom ik wel eens op de gedachte dat je bijzonder veel gemeen hebt met een valse nicht gezien je vermakelijk zuigende postgedrag zo nu en dan.
-Laat maar-quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:12 schreef Stali. het volgende:
[..]
En ik blijf maar denken dat je een kloon bent. Evenzo logisch als vermakelijk..
-Laat maar-quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk je door dit soort postings enige nuance in het debat te brengen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |