Waaromquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:34 schreef ferrarifreak het volgende:
Coalitie VVD - CDA - Groep Wilders?
Het lijkt me namelijk voor D'66 totaal niet wenselijk om een kabinetscrisis te veroorzaken. Ze torpederen dan niet alleen dit kabinet maar ook hun eigen partij.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:41 schreef Sidekick het volgende:
Eens met [betreffende user].
En D66 spartelt zoals gewoonlijk nog wat, maar zoals altijd is het gebrek aan ruggegraat hetgene waardoor ze zich toch wel inschikken. Er komt geen kabinetscrises.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:45 schreef ferrarifreak het volgende:
Misschien komen er nieuwe verkiezingen maar krijgt D66 alsnog zoveel symphatie-stemmen dat er niets veranderd
Ik miste 'm al in MyATquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:47 schreef Sidekick het volgende:
Twee topics (1 in NWS en 1 in POL) zijn gemerged overigens.
Over dat laatste ben ik nog niet overtuigd. Het debat dat om 20.00 uur zou beginnen is uitgesteld op verzoek van D66. Een minister die opstapt hoeft op zich niet het einde te zijn, maar als de rest zich solidair verklaart neemt niemand D66 nog serieus als ze in het kabinet blijven.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:41 schreef Sidekick het volgende:
En D66 spartelt zoals gewoonlijk nog wat, maar zoals altijd is het gebrek aan ruggegraat hetgene waardoor ze zich toch wel inschikken. Er komt geen kabinetscrises.
Niermand neemt D'66 sws serieus. Dus dat zou opzich niet nieuw zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:49 schreef NewOrder het volgende:
Over dat laatste ben ik nog niet overtuigd. Het debat dat om 20.00 uur zou beginnen is uitgesteld op verzoek van D66. Een minister die opstapt hoeft op zich niet het einde te zijn, maar als de rest zich solidair verklaart neemt niemand D66 nog serieus als ze in het kabinet blijven.
Ik was m al kwijt:Squote:Op woensdag 23 maart 2005 20:47 schreef Sidekick het volgende:
Er veranderd dus niets.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:49 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Over dat laatste ben ik nog niet overtuigd. Het debat dat om 20.00 uur zou beginnen is uitgesteld op verzoek van D66. Een minister die opstapt hoeft op zich niet het einde te zijn, maar als de rest zich solidair verklaart neemt niemand D66 nog serieus als ze in het kabinet blijven.
Ik vroeg me al af waarom de laatste posts ineens 2 pagina's verder stondenquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:47 schreef Sidekick het volgende:
Dat zou dan ook voor het eerst zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:52 schreef the_disheaver het volgende:
Maar: de spoeddebat is (opnieuw) uitgesteld naar 21:15. Balkende heeft 'iets te zeggen'
Hopelijk is er ergens een zender die dat debat live wil uitzenden?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:52 schreef the_disheaver het volgende:
Maar: de spoeddebat is (opnieuw) uitgesteld naar 21:15. Balkende heeft 'iets te zeggen'
Ja, de twee topics hadden beide al meer dan 50 posts waardoor het zonde zou zijn als die posts "verloren" zouden gaan door een slotje. Maar dat even terzijde dus.quote:
radio 1 denk ik iig welquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk is er ergens een zender die dat debat live wil uitzenden?
Oe, hangt er iets in de lucht?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:52 schreef the_disheaver het volgende:
Nee, dat zou de dagelijkse sleur series doorbrekenquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk is er ergens een zender die dat debat live wil uitzenden?
Vind 't wel een geinige actie.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:54 schreef Sidekick het volgende:
Ja, de twee topics hadden beide al meer dan 50 posts waardoor het zonde zou zijn als die posts "verloren" zouden gaan door een slotje. Maar dat even terzijde dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |