Dat zei de zuster van Marlene Diettrich zelf ook al. Maar dat was nog vóór dat de CDA en de PvdA de formatie verprutsten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Sterk punt. Sowieso is regeren niet echt een optie mijns inziens als je als partij steeds kleiner geworden bent, zo klein tenminste, dat het om enkele zetels gaat.
Toen ging het niet gelijk om de (belangrijkste) helft van alle ministers van één van de coalitiepartijen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:17 schreef Falco het volgende:
Het kabinet gaat niet hierdoor vallen hoor. Er zijn wel vaker ministers afgetreden om zwaardere issues, waarbij het kabinet gewoon voortbleef bestaan.
Dat is wel waar. Maar het aftreden is niet direct toe te rekenen aan een blunder/gekluns van een minister en/of departement, maar aan stemgedrag in de Eerste Kamer. Daarnaast staat het kabinet nog steeds als één man achter hun plannen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toen ging het niet gelijk om de (belangrijkste) helft van alle ministers van één van de coalitiepartijen.
Wat, wil je soms een regering van PvdA die blijkbaar niet veel zin heeft, de stem naar de burgers te geven...?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:22 schreef Takkesteeg het volgende:
Nu de rest nog!
Op de FP stelde pberends de vraag of het nieuwe kiesstelsel nu wel doorgaat. Ik ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toen ging het niet gelijk om de (belangrijkste) helft van alle ministers van één van de coalitiepartijen.
Daar twijfel ik dus aan. Misschien voor de buitenwereld, maar ze hebben mij niet echt kunnen overtuigen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Daarnaast staat het kabinet nog steeds als één man achter hun plannen.
en dat is precies wat die ratten van de PvdA willenquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:26 schreef Drugshond het volgende:
Als hij gaat... gaat de rest ook..... BOEM weg kabinet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |