ze hebben iig wel een schitterend publiek, allemaal van die witte gewaden aan met zo'n zwarte band om hun kop, en dan een heel stadion volquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:15 schreef rubbereend het volgende:
de Saudi's hebben altijd wel een redelijke pleog gehad dus niet echt verrassend
zier er idd geweldig uit en ook prachtig stadionquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
ze hebben iig wel een schitterend publiek, allemaal van die witte gewaden aan met zo'n zwarte band om hun kop, en dan een heel stadion vol
En PSV op no. 3 ranglijst van Eurosport
Welk programma precies? Toch niet dat ene vol met spyware waar je naar de Spaanse ESPN kunt kijken ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef cultheld het volgende:
Ik ben nu Engeland - Duitsland aan het kijken![]()
Ik kan alle sportzenders ontvangen dankzij een programma
Coolstreaming.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:59 schreef Djekko het volgende:
[..]
Welk programma precies? Toch niet dat ene vol met spyware waar je naar de Spaanse ESPN kunt kijken ofzo?
Die bedoelde ik volgens mij.quote:
Jawelquote:
Je moet je mediaplayer wel goed ingesteld hebben he. Ik had eerst bijna geen beeld, maar toen bleek ik te hebben ingesteld dat ik een 10 mb verbinding heb; Je moet gewoon de mediaplayer automatisch een snelheid laten zoeken, dan loopt het als een treinquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:13 schreef Djekko het volgende:
[..]
JawelDa bufferen duurt verrekkes lang
En ik kan het voetbal niet vinden![]()
Sorry Vaduz, maar we zijn nu al genoeg off topic gegaan,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een blunder van Carson zeg.
zal wel een herhaling zijn geweest, wel een kwalificatiewedstrijd trouwensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Vanmiddag?!
De wedstrijd tegen de Saudi's is nu live bezig...
ja en dat was pas minuut 52. Enkele minuten later werd he 0-4 en liep de F-side echt compleet leeg op enkele plekken recht achter de goalquote:
Ja ik heb 't tenminste nog nooit bij een andere club gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:42 schreef gras het volgende:
Het is toch wat. Alsof we dat alleen zien bij Ajax...
Die laatste foto's van die gast bij de rolstoelen, echt een leuk verhaal is datquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:05 schreef WooZ het volgende:
Nog een paar leuke plaatjes van afgelopen zondag dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |