Ik heb er niets van gezien, weet alleen dat er niet is gescoord. Maar Vogel is toch de aanvoerder of niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:02 schreef WooZ het volgende:
Gister iemand Frankrijk - Zwitserland gezien?
Was aardig spannend, die kansen van Frankrijk waren écht niet normaal
Vogel speelde goed, Vonlanthen op de bank.
3 wedstrijden, 0 doelpuntenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien, weet alleen dat er niet is gescoord. Maar Vogel is toch de aanvoerder of niet?
En hoe doet Vonlanthen het eigenlijk in Italië. Ik volg de serie A niet, dus heb geen idee eigenlijk
Invalbeurtjes welteverstaanquote:
Maar speelt hij ook goed, of valt zijn spel daar tegen ?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:13 schreef Djekko het volgende:
[..]
Invalbeurtjes welteverstaanHad ie net zo goed bij PSV kunnen blijven, of naar een subtopper in Nederland kunnen gaan
Ik weet het niet precies, maar het zal vast wel zo zijn dat hij niks kan laten zien in de laatste +- 10 min. van de wedstrijdquote:Op zondag 27 maart 2005 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar speelt hij ook goed, of valt zijn spel daar tegen ?
Duidelijk wie er geld teveel heeft, hè Asquote:Op zondag 27 maart 2005 15:32 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben vast wat mensen vergeten, dus geef ff een gil waar je zit
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:32 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben vast wat mensen vergeten, dus geef ff een gil waar je zit
[afbeelding]
Jou lijn valt wegquote:Op zondag 27 maart 2005 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tis geen PSV-ers maar gaat dacht ik wel:
DutchGooner (KK)
Hij staat er wel op zie ik nu, maar dan verkeerde vak
Maar je moet even bij mij een lijn trekken naar K. Dat kun je er niet uithalen vind ik![]()
ojaquote:Op zondag 27 maart 2005 15:39 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, appelsientje, mijn naam verkeerd man
Bijna iedereen schrijft em verkeerd
Ja, ik had die post nog niet gelezen. Het is nog vroegquote:Op zondag 27 maart 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jou lijn valt wegals je hem volledig bekijkt zie je hem wel...
en DutchGooner zit wel op TThij's verhuist
Suggesties voor een nieuwe titel, maken deze wel vol.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:44 schreef ASSpirine het volgende:
Denk dat we al naar de nieuwe topic kunnen gaan, wie maakt em?
edit: laat maar, nog 11 posts zie ik
ik ben echt zo slecht in titels verzinnenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Is wel heel erg origineel Appelsientje.
Nee, want als we tegen Lyon moeten zitten we al in topic 75 of zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |