Ja heel erg!quote:
Saybia fucking rules!quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:![]()
![]()
* Bupatih luistert nu naar Saybia - The Day After Tomorrow
![]()
![]()
Je lijkt BVO wel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon bij google zoeken op "free e-mail" Dan pak je een pagina-getal hoger dan 10 en dan zoek je een of andere Poolse site op met gratis e-mail adressen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:27 schreef Zhenar het volgende:
Weet iemand hier hoe je een kloon aanmaakt? Al mijn mailadressen kan ik niet gebruiken en toen ik eindelijk een nieuwe had aangemaakt, werkte het niet meer bij het activeren!![]()
Ja he.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
KijkJe zou nieuwsposter ofzo moeten worden
Hoezo?quote:
Ja, dat deed ik dus en die was nog niet geblokkeerd, maar zodra ik hem via die mail wilde activeren opeens WEL!quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon bij google zoeken op "free e-mail" Dan pak je een pagina-getal hoger dan 10 en dan zoek je een of andere Poolse site op met gratis e-mail adressen.
Grote kans dat Fok! die nog niet geblokkeerd heeft.
Hoe weet ik dit toch allemaal?
quote:
Hmm, tsja, ik weet het niet precies.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik dus en die was nog niet geblokkeerd, maar zodra ik hem via die mail wilde activeren opeens WEL!![]()
Zou ik het vanaf een andere compu moeten proberen?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik lijk toch niet op Jantje Smit?
Omdat jij ook altijd post wat je aan het luisteren bent.quote:
Ik zal het niet meer doen, Zhenarquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat jij ook altijd post wat je aan het luisteren bent.
VET irritant!
Ik heb ook Hind geluisterd vanmiddagquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:34 schreef BVO het volgende:
Ik luister nu naar Hind. Hoe verassend.
WHAHAHAH!1!!!!!!1111!!:D ::D
![]()
D
! Ik zei verassend!
.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:33 schreef Christine het volgende:
Is niemand blij voor me, dat ik blij ben?
Waar? Hoezo? Welk nummer?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb ook Hind geluisterd vanmiddag![]()
Voor deze keer zie ik het door de vingers dan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen, Zhenar
Maar....het...is.....zo'n.....mooi.....liedje...
Weer eens 'Colors of the wind' die stond nog ergens op mijn computer. Het ging eigenlijk per ongeluk omdat het bestand geen duidelijke naam hadquote:
Die is heel mooi ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weer eens 'Colors of the wind' die stond nog ergens op mijn computer. Het ging eigenlijk per ongeluk omdat het bestand geen duidelijke naam had
Maar het blijft mooi
[insert high five]quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor deze keer zie ik het door de vingers dan.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |