Ik heb ook Hind geluisterd vanmiddagquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:34 schreef BVO het volgende:
Ik luister nu naar Hind. Hoe verassend.
WHAHAHAH!1!!!!!!1111!!:D ::D
![]()
D
! Ik zei verassend!
.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:33 schreef Christine het volgende:
Is niemand blij voor me, dat ik blij ben?
Waar? Hoezo? Welk nummer?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb ook Hind geluisterd vanmiddag![]()
Voor deze keer zie ik het door de vingers dan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen, Zhenar
Maar....het...is.....zo'n.....mooi.....liedje...
Weer eens 'Colors of the wind' die stond nog ergens op mijn computer. Het ging eigenlijk per ongeluk omdat het bestand geen duidelijke naam hadquote:
Die is heel mooi ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weer eens 'Colors of the wind' die stond nog ergens op mijn computer. Het ging eigenlijk per ongeluk omdat het bestand geen duidelijke naam had
Maar het blijft mooi
[insert high five]quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor deze keer zie ik het door de vingers dan.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:![]()
![]()
* Bupatih luistert nu naar Saybia - The Day After Tomorrow
![]()
![]()
Oh nee he, weer een Hind filmpjequote:Op woensdag 23 maart 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
Weet iemand een betere server dan http://www.putfile.com/media.php?n=115_1594 ?
Daar duurt het een eeuw voordat het geladen is..
Tis 7 of 8 mb.
Niet voor jou.quote:
Wat doet het?!? Die site? Weet ik veel, ik heb er niet op gekliktquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet voor jou..
. Doet 'ie het bij jou wel dan?
. Dan ligt het dus gewoon aan me pc.
.
Heb ik toch al op de vorige pagina gezegd! ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:33 schreef Christine het volgende:
Is niemand blij voor me, dat ik blij ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |