quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
heb je 2 linker en 1 rechter
of andersom
Je taalgebruik slaat nergens op en klopt van geen kant.. sorry..quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Jongeman, zoals ik al zei, zijn deze schoenen casual bedoelt. Tevens doe beoefen ik geen van beide sporten en zou je je "stijlblik" eens een beetje moeten verruimen. Ik begrijp natuurlijk dat jij daar op het stijlforum een echte vent bent, toch denk ik dat je wat verder moet kijken dan het ene plaatje wat gepost wordt door die ene user. Een user kan namelijk verschillende soorten schoenen voor verschillende momenten.
Dat jij je klaarblijkelijk alleen op je werk begeeft zegt meer over jouw privéleven dan het mijne.
Zeurpietquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:06 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
ja waar ik ook van gezegd heb dat ze hier niet horen![]()
Pfff, sjonge, dan hou je ze. Ze zijn toch leuk, wat doe je dan moeilijk, waren ze zo duur ofzo? Ze kunnen toch altijd nog van pas komen, eventueel bij nieuwe kleren. En anders draag je ze van de herfst weer. Neem aan dat je voeten niet meer groeienquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:25 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Ik heb hier een paar bruin cowboy laarzen staan. Weet allleen nog niet of ik ze zal houden of terug zal brengen. Ze zijn wel mooi, maar heb ze niet echt nodig. Daarnaast zijn t ook laarzen, en aangezien het zomer wordt. Ik heb ook 2 weken terug al 2 paar schoenen gekocht, waarvan 1 paar zwarte laarzen en een paar lage zwarte ballerina schoentjes.
Aan de andere kant zijn ze wel makkelijk voor erbij. Heeft ook geen hoge hak, dus kan ik makkelijk op werken enzo. En ik heb een bruine broek, waar ik geen bruine schoenen bij heb....
Die lacoste schoentjes zien er ook niet echt robuust uit inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:24 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Pfff, sjonge, dan hou je ze. Ze zijn toch leuk, wat doe je dan moeilijk, waren ze zo duur ofzo? Ze kunnen toch altijd nog van pas komen, eventueel bij nieuwe kleren. En anders draag je ze van de herfst weer. Neem aan dat je voeten niet meer groeien
Zijn ballerina's dit jaar weer zo hip? Die re-make in de vorm van "sex and the city" ballerina's zijn echt het toppunt. Ik heb ze nog van 1,5 jaar geleden.. maar ben ze een beetje zat![]()
Ik heb Lacoste schoenen, de zool was vooral in de sneeuw wel leukmaar ze zijn echt slecht van kwaliteit. Ik heb er een inkoper van Lacoste op aangesproken, zei hij dat ze dan ook puur en alleen voor de sier zijn.
Ik raad dus niemand aan om die schoenen te kopen.
Och, dat was snel getypt en ik zie nu inderdaad ook wat taalfoutjesquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:13 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Je taalgebruik slaat nergens op en klopt van geen kant.. sorry..
Ik heb deze in het zwart. http://www.littlewoods-on(...)main/jj/jj032v27.jpgquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:27 schreef Desiderius het volgende:
Die lacoste schoentjes zien er ook niet echt robuust uit inderdaad.
Tenen zijn niet het mooiste om te zien idd. Maar ach joh, in de zomer loopt iedereen op zn blote kakkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:49 schreef Rev- het volgende:
blote tenen schoenen![]()
nee ik heb het gewoon niet daarop
Zeker een leuke schoen qua kleur en model, maar vind dat grote donkervoort 'etiket' op de zijkant niet zo fijn ogen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:12 schreef H-blast het volgende:
Me nieuwe Donkervoorts![]()
[[url=http://img169.exs.cx/img169/2640/16yy.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img169.exs.cx/img169/3406/27hy.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img169.exs.cx/img169/3456/37la.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik weet de straat niet precies! Maar als je de koopgoot uit komt lopen en voor de V&D staat, moet je naar rechts kijken en zie je een straatje met winkels zoals Dille&Kamille, Yendor, de Dump en ook Britain en Funkyhouse.quote:Op maandag 4 april 2005 22:36 schreef Enyalius het volgende:
en waar zitten die ongeveer?
We kunnen bijna een centraal Tuscany topic startenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:02 schreef V2i het volgende:
Mijn excuses voor de brakke kwaliteit.
[afbeelding]
dat is dan nu iig een eervolle doodquote:Op maandag 11 april 2005 23:16 schreef Bierkameel het volgende:
Mijn familie is dood voor een paar schoenen
We zullen maar geen topic openen over de definitie van succes...........'quote:Op maandag 11 april 2005 21:24 schreef vollie het volgende:
mijn maat 48 queste succesvol ten einde gebracht...
[afbeelding]
thnxs camel voor het leveren voor den mensch op den groten voet![]()
Die heb ik ookquote:
Ja mijn tijgersloffen zitten ook heel lekker, maar ik denk er geen seconde over om ermee op straat te gaan paraderen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Maar dan zonder dat blauwe erbij, volledig zwart/wit. Ze zitten zooooo lekker!
Waar kun je die kopen?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:02 schreef V2i het volgende:
Mijn excuses voor de brakke kwaliteit.
[afbeelding]
het zijn schoenen jaquote:Op woensdag 13 april 2005 07:42 schreef Solitarias het volgende:
met gedramatiseerde cordovan accenten, zoals aangeschaft door Solitarias in 2004. Inclusief een paar cederhouten spreidspanners....
Ah... eindelijk een brogue zoals ' ie hoort te zijn... Klasse!quote:Op woensdag 13 april 2005 07:42 schreef Solitarias het volgende:
Om al het sportschoengeweld het hoofd te bieden, hier een foto van een paar echte schoenen: Santoni full brogue, met gedramatiseerde cordovan accenten, zoals aangeschaft door Solitarias in 2004. Inclusief een paar cederhouten spreidspanners....
[afbeelding]
Ik vond 'm eik zelf ook wel goed gevonden...was in een liguistisch-creatieve bui hedenochtend.....quote:
Ik zie niks bijzonders aan die schoenenquote:Op woensdag 13 april 2005 07:42 schreef Solitarias het volgende:
Om al het sportschoengeweld het hoofd te bieden, hier een foto van een paar echte schoenen: Santoni full brogue, met gedramatiseerde cordovan accenten, zoals aangeschaft door Solitarias in 2004. Inclusief een paar cederhouten spreidspanners....
[afbeelding]
die zien er mooi uit!quote:
Quick is overal wel verkrijgbaar, jammer alleen dat ze geen mooie schoenen meer maken...quote:Op donderdag 14 april 2005 14:49 schreef PrewT het volgende:
[..]
die zien er mooi uit!
maag ik vragen wat die hebben gekost? En is het merk Quick eigenlijk overal verkrijgbaar?
Als ik me niet vergis is het een voetbalschoenen-merk, zijn ze alleen verkrijgbaar bij de sportwinkel?
alvast bedankt
ik vind ze leukquote:
Yeah, die zijn super, waar kan je die kopenquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:38 schreef PolarStars het volgende:
Deze alleen dan meer in het gebroken wit.
Heerlijk luchtig inde zomer
[afbeelding]
Ik heb ze bij coach gekocht. Waarschijnlijk kan je ze nu overal krijgenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:55 schreef SomeDude het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen?
Ze zijn erg tof!
WOW!quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:38 schreef PolarStars het volgende:
Deze alleen dan meer in het gebroken wit.
Heerlijk luchtig inde zomer
[afbeelding]
haha G-Unitquote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef MaximumRush het volgende:
In het leven bevinden mijn voeten zich hierin.
[afbeelding]
ik heb een vraagje over die air jordan iv.quote:
Nicequote:Op maandag 18 april 2005 00:43 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oorspronkelijk gekocht voor net, maar 'k vind ze stiekem ook wel mooi onder een gewone simpele spijkerbroeek.
Spijkerbroek? hmmm ok, als je maar noooooooooooooit zwarte schoenen bij bruine kleding draagt. Dat vind ik zó vreselijk. Maar volgens mij ben ik de enige!!! Ik kan er niet tegen als iemand nette zwarte schoenen draagt met bruine kleding.(of andersom)quote:Op maandag 18 april 2005 00:43 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oorspronkelijk gekocht voor net, maar 'k vind ze stiekem ook wel mooi onder een gewone simpele spijkerbroeek.
Replicas?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:00 schreef sjimz het volgende:
vandaag deze Air Jordan retro 4 gehaald
[afbeelding]
Jaaa die ROELEREN ! Als ik ze ergens voor een schappelijke prijs zie liggen neem ik ze zo meequote:Op zondag 17 april 2005 22:12 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]
Ik zit er over te denken om deze schoenen binnenkort te gaan kopen voor de zomer
Wat vinden jullie er nog van? Wel weer ff oud maarja?
Deze roeleren ! Waar koop je die? En zijn ze ook voor damesch ?quote:Op maandag 4 april 2005 21:32 schreef Popular het volgende:
Ook deze jongen heeft laatst nieuw schoeisel gekocht.
Normaal ga ik shoppen voor schoenen, maar deze Asics kwam ik toevallig tegen in een kledingzaak. Wat een mazzeltje weer...![]()
[[url=http://img44.exs.cx/img44/8660/img38065sv.th.jpg]afbeelding][/URL]
vet, ik heb ze gister ook besteld via thnxquote:Op maandag 4 april 2005 21:32 schreef Popular het volgende:
Ook deze jongen heeft laatst nieuw schoeisel gekocht.
Normaal ga ik shoppen voor schoenen, maar deze Asics kwam ik toevallig tegen in een kledingzaak. Wat een mazzeltje weer...![]()
[[url=http://img44.exs.cx/img44/8660/img38065sv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Good tastequote:Op donderdag 21 april 2005 16:24 schreef frankpaul1 het volgende:
Net deze Puma van Slobbe Sprint gekocht
![]()
[afbeelding]
Bij deze mijn nieuwe schoentjes:quote:Op donderdag 21 april 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Al een tijdje volg ik dit topic, maar nooit kon ik iets toevoegen. Nu heb ik eindelijk nieuwe schoenen gekocht (vorige week al), dus even een tvp. Morgen maak en post ik een foto!
waar en hoeduur?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:24 schreef frankpaul1 het volgende:
Net deze Puma van Slobbe Sprint gekocht
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |