Als je het zou merken, dan zou je jezelf niet laten controleren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
De middelen van mind control die geschetst worden berusten vooral op electronica, en worden globaal toegepast. Waarom blijken er dan relatief zo weinig mensen last van te hebben, of zie ik iets over het hoofd?
Het moet toch merkbaar zijn om vast te stellen dat het wordt gedaan. Dus mijn volgende vraag is dan wat ik precies over het hoofd zie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:42 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Als je het zou merken, dan zou je jezelf niet laten controleren.
1 heel simpel voorbeeld:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het moet toch merkbaar zijn om vast te stellen dat het wordt gedaan. Dus mijn volgende vraag is dan wat ik precies over het hoofd zie.
Het wordt dus kennelijk nog niet toegepast, of mis ik hier ook iets?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:00 schreef junkie19 het volgende:
[..]
1 heel simpel voorbeeld:
Stel je poetst je tanden 15 jaar met fluoride. Stel die fluoride heeft invloed op je hersenen. Stel dat sommige mensen weten hoe ze dat uit moeten buiten. Stel dat ze dat kunnen zonder dat je het weet. Want jij denkt alleen dat je je tanden gezond houdt met fluoride.
Stel dat bovenstaande verhaal waar is. Stel dat je bovenstaande kunt toepassen op honderduizden andere producten.
Stel dat bovenstaande verhaal waar is. Stel dat je bovenstaande kunt toepassen op dogma's, relegie's, personen, bedrijven, rassen etc etc etc..
Ik lees het binnenkort dan wel.quote:ik post binnenkort hoe je voor jezelf kunt denken. I'm OUT. De nacht wacht![]()
Lijkt me leuk om te kunnen!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:00 schreef junkie19 het volgende:
ik post binnenkort hoe je voor jezelf kunt denken. I'm OUT. De nacht wacht![]()
ik zou zeggen , kijk eens op je tandpasta wat de ingredienten zijn, en kijk dan ook eens op je fles "bronwater" en zoek eens op wat de ( bij )werking van fluoride is. en als je dan toch bezig bent zoek dan ook eens op aspartaam en phenylalaninequote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:Het wordt dus kennelijk nog niet toegepast, of mis ik hier ook iets?![]()
Wat zijn dan de bijwerkingen van fluoride (Niet te verwarren met fluor, wat een zwaar gif is)? Aspartaam is mij het e.e.a. van bekend, maar ik zie niet in wat dat met mind control te maken heeft.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:22 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
ik zou zeggen , kijk eens op je tandpasta wat de ingredienten zijn, en kijk dan ook eens op je fles "bronwater" en zoek eens op wat de ( bij )werking van flouride is. en als je dan toch bezig bent zoek dan ook eens op aspartaam en phenylalanine
en voor aspartaamquote:gene mutations, cancer, reproductive effects, neurotoxicity, bone pathology, dental fluorosis, decrease in IQ
quote:aspartame is neurotoxic. Its components easily transcend the blood-brain barrier, interfering with normal nerve cell function. This affects the glutathione and calcium mechanisms in place, destroying nerve call integrity. The methanol then breaks down into formaldehyde-formic acid components, which denaturizes/mutates the DNA
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zijn dan de bijwerkingen van fluoride (Niet te verwarren met fluor, wat een zwaar gif is)?
De enige serieuze links (Lees: Links die op wetenschappelijke sites staan, en niet op conspiracy sites) hebben het ook in dit geval over fluor, en niet over fluoride. Fluor en fluoride zijn niet hetzelfde.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:28 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://home.iae.nl/users/lightnet/health/fluoridefile.htm
dat komt omdat de effecten pas op lange termijn merkbaar worden.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:24 schreef Alicey het volgende:
Die effecten van aspartaam heb ik nooit waargenomen bij gebruikers er van.
ik zou zeggen , zoek het nog maar eens na dan..quote:De effecten die je voor fluoride opnoemt zijn naar mijn weet de effecten voor fluor, en niet voor fluoride.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |