abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2005 @ 04:17:12 #251
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26213623
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:30 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

heb jij wel eens specs, beelden van GT4 gezien of er mee gespeeld?
Als GT altijd pretendeerd een zeer realistisch race/rijspel te zijn vraag ik me af waarom ik het toch altijd vrij simpel vind. Met de snelste bakken lekker rijden kost me helemaal geen moeite. Dat betekent of dat ik gewoon bijster goed ben in racespellen (valt wel mee, zie Twi), dat ik auto's heel goed aanvoel (mwoh nog nooit in het echt geracet maar als t zo easy is kan ik wel mee) of dat GT gewoon een leuk racespel is maar zichzelf misschien wat overwaardeerd waar het realisme aangaat. Ik zeg het laaste.

Trouwens geen idee hoe Forza is (koop hem toch wel, als fan van racespellen), dus daar zal je me ook niet over horen. Maar dat heilig verklaren van de GT serie vind ik ook weer zo makkelijk.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  donderdag 14 april 2005 @ 08:54:04 #252
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26214416
Forza vereist bij mij in elk geval elke bocht weer concentratie, want elk foutje wordt dik afgestraft, een gevoel wat ik bij GT3 niet had
  donderdag 14 april 2005 @ 10:30:17 #253
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26216166
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:26 schreef Heintje het volgende:

[..]

Niet dat ik fan ben van GT4 of zo. Maar als je hier een keer een paar uur langs de weg gaat staan zie je echt geen ferrari's misschien een ankle porche. En voor de rest heel veel standaard 4 cilinders. Dat is het voordeel van GT4, daar kun je veel kans in je eigen auto rijden.
dat is natuurlijk niet de bedoeling, ik wil in die exotische wagens rijden die ik nog nooit gezien heb, maar die wel een top van 300+ hebben
The line is a dot to you!
pi_26217772
Och ik zou het niet erg vinden als er zoveel auto's in zouden zitten hoor. Wie wil er nou niet zijn eigen autotje zo tunen dat je er 300+ mee gaat? Het argument dat GT vol zit met dubbele versies en forza niet, is ook niet waar. In forza zitten meerdere dubbele auto's, met enkel een andere raceskin erop. Leuk, maar waarom geen andere auto toevoegen. Al met al, een beetje een mierenneukerig punt. Het gaat om kwaliteit, en niet om kwantiteit. En op dat punt zijn beide games redelijk gelijk.

Het grote verschil in forza vs GT kun je vinden in de kwantiteit van features. Hoe zeer ik ook genoten heb van de GT serie tm deel 3, Forza biedt op dit moment gewoon meer waar ik enthousiast van word. Plus het feit dat het extra stukje simgevoel ook een leuke toevoeging is (godzijdank niet in de mate van Richard Burns rally, wat totaal onspeelbaar is zonder stuurtje).

Nog even over de PS2 en het niet kunnen weergeven van meer auto's dan 1 bij een bepaald model: het gaat dan om een aantal exclusieve auto's die niet in te passen zijn in de gewone career mode (denk aan de nike auto, de jay leno tank). Technisch zal de PS2 heus wel meer dan 1 van deze modellen op kunnen tekenen, maar het past gewoon niet in de career mode.
Het ontbreken van schade is echter een ander verhaal, de PS2 kan dit simpelweg niet aan (kijk voor de lol eens naar dtm race driver 1, het schademodel zorgde ervoor dat de automodellen veel simpeler waren dan in de GT serie omdat de auto uit verschillende lagen bestaat.
  donderdag 14 april 2005 @ 13:25:20 #255
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26220357
quote:
Op donderdag 14 april 2005 08:54 schreef twi het volgende:
Forza vereist bij mij in elk geval elke bocht weer concentratie, want elk foutje wordt dik afgestraft, een gevoel wat ik bij GT3 niet had
Ik ga zooo slecht scoren in de weekenden
The truth was in here.
  donderdag 14 april 2005 @ 13:40:08 #256
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26220682
'k Ben meer bezig met de Evo, dat vind ik persoonlijk echt tien keer leuker dan zo'n Ferrari. Het blijft echter een verrot lastig spel. Na 9 rondjes wist ik er alleen met ABS (en natuurlijk automatisch schakelen) pas een 1.32.080 uit te persen (wel een paar rondjes achter elkaar, maar dit was de beste ) terwijl ik al een 1.31.720 had staan.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk Maar ik voelde dat ik na een tijdje niet gespeeld te hebben maar weer eens aan de bak moest met Dino's 1.31.1

* twi gaat nog even door.
pi_26240468
Forza in on the spot:
http://www.gamespot.com/onthespot/index.html

Wat leuke beelden over het customizen van je auto, en wat racebeelden op Road America. Er was 1 ding wat mij opviel, wat verduidelijkt wordt in de eerste quote van IGN hieronder. Lekker voorbereid overigens, de gozer die zit te spelen weet gewoon niets van het spel..

Review code binnen bij IGN, + 10 nieuwe niet opmerkelijke filmpjes:
http://xbox.ign.com/articles/604/604341p1.html

Opmerkelijke quotes:
> The major differences between the final game and the demo, well…there's a lot," said Greenawalt. "But the main differences are the graphics and the assists. On the assists side, we created more room in the analog for people who felt the control was too literal. There is extended play in the brakes. The ABS is more balanced, and it's more biased than in real life to provide a less rigid response while turning. We tuned it for gamers." <

Het spel is dus makkelijker gemaakt . We kunnen dus wel stoppen met de demo, een voorsprong krijgen we er toch niet van . Tuurlijk had de ABS wat hulp nodig, maar ik vind het wel jammer dat het, zo te zien aan de beelden van gamespot, een héél stuk makkelijker is geworden om de auto op de weg te houden.
Aan de andere kant: het heeft mij gisteren onderhand 10 rondes gekost in de demo om de evo weer onder de knie te krijgen na de Ferrari, en dat is natuurlijk niet acceptabel tijdens een race op live met veel wisselende auto's. Het spel moet wel verkopen natuurlijk, en speelbaar zijn voor de grote meute.

> The other aspect is graphics. Forza is indeed a very pretty game that's finally been optimized, polished, and honed to a shiny gleam. While still not as remarkable as Polyphony Digital's Gran Turismo, the cars, backgrounds, and courses are all realistic, refined, and beautiful. <

Alles dat ik heb gezien van de final is vloeiend, maar idd zijn de auto's grafisch niet zo indrukwekkend als GT4. Toch knap van Sony.

@Twi, nog gelukt?
Tijdens mijn eerste 'sessie' kwam ik gisteren niet eens verder dan een 1.34 , enorm wennen weer.
Tijdens mijn 2e set, had ik een gemiddelde van 1.34.5 per ronde (over 10 ronden dus, modified demo), let wel, inclusief de startronde, en kutrondjes. 3 rondes in de 1.31 in 1 set , kan wel zeggen dat het lekker ging (jammer dat ik mijn snelste ronde verneukte, ik zat op 2 punten op het zand, anders had het wel eens een hoge 1.29 kunnen zijn ).
De Ferrari rijdt overigens leuker
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:59:33 #258
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26241837
Vind het niet leuk dat ze het spel makkelijker hebben gemaakt.. maar denk ook niet dat het nu de makkelijke besturing is pgr2 ofzo.. ja misschien ook wel.. he dammit.
The truth was in here.
pi_26241864
Neuh zo makkelijk als PGR2 niet natuurlijk, dat is een arcade racer, forza is toch echt een sim.
Makkelijker als in meer vergevingsgezind qua controls, de physics zijn gewoon hetzelfde gebleven hoor.
  vrijdag 15 april 2005 @ 12:15:29 #260
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26244895
als je de hulpmiddelen uitzet dan zal het nog steeds heel moeilijk zijn
voor het brede publiek hebben ze het aantrekkelijker gemaakt (die rijden met hulpmiddelen aan), maar als echte die-hard races zet je die gewoon uit en heb je een retemoeilijk, maar realistisch racespel.

althans dat denk ik dan
  vrijdag 15 april 2005 @ 12:16:11 #261
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26244910
en het is ook iets leuker op live, als het iets makkelijker is. Krijg je meer spannende races, want anders lig je na een klein foutje gelijk 10 seconden achter op de rest...
  vrijdag 15 april 2005 @ 12:21:58 #262
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26245050
Ik zat op de 1.31.279 na 10 rondjes nu Dino, maar er moet nog wel wat mogelijk zijn. Al denk ik dat ik achter een vrij unieke feature ben gekomen, namelijk de "Maak-het-bartje-twi-onmogelijk-om-onder-de-1.31-te-rijden"-feature

En natuurlijk is 't jammer dat 't minder makkelijk is geworden, maar wel begrijpelijk. Het kost gewoon erg veel tijd om er in te komen, en tegen de tijd dat je er in zit, ben je een (half) uur verder. Mensen met wat kortere speelsessies leggen dit spel dan snel aan de kant.

Al hoop ik wel dat 't daarmee niet die edge verliest die ik 't t.o.v. GT3 vond hebben qua realisme en moeilijkheid.

[ Bericht 41% gewijzigd door twi op 15-04-2005 12:30:18 ]
pi_26246373
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:29 schreef twi het volgende:
M'n eigen auto staat voor de deur, als ik daar in wil rijden dan kan ik er gewoon in stappen.
  vrijdag 15 april 2005 @ 14:38:17 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26248510
Het lastige van kleine TV's zonder trinitron is dat die tijden daar rechtsboven in de hoek zo krom trekken he?

pi_26250087
Ah eindelijk weer back on top, waar je hoort . Deze tijd begin ik niet eens aan, onder de 1.30 kom ik denk ik niet.

Mooie tijd hoor, het snelste dat ik heb gezien is 1.28.4, dus erg veel sneller kan je gewoon niet. Wel gewoon netjes tussen de lijntjes gereden?
  vrijdag 15 april 2005 @ 15:59:03 #266
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26250523
Helemaal netjes! Ik had een paar keer een 1.31.5 achter elkaar in de sessie ervoor, omdat ik een stuk minder aggressief ging rijden (vroeger remmen, meer laten rollen, hield m'n momentum wat meer). Daarna verprutste ik alleen of de corkscrew, of de 1-na-laatste bocht (te wijd) Nu ging 'ie helemaal langs 't lijntje door de cork en kwam ik nog net met m'n linker achterwiel in 't stof in die een na laatste bocht, maar hield het gas er maar gewoon op, god zegene de greep
pi_26250784
Hehe ik snij nog wel eens wat af in de corkscrew, best moeilijk om daar goed op uit te komen. Wel grappig, ik rij net ff snel wat rondjes, mijn 2e ronde gelijk een 1.30.880, helaas begon de kleine daarna te klieren waardoor ik nu niet nog ff verder kan. Wordt er ook wel gaar van zolangzamerhand
  vrijdag 15 april 2005 @ 16:17:00 #268
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26250948
Heb 't gevoel dat je in de corkscrew niet echt sneller kan afsnijden. Tenminste, ik ben er nooit zo goed in En zeker in de laatste bocht kost afsnijden gewoon meer tijd i.v.m je tractie.
pi_26253690
uche*
Let op, save target as vereist, of je moet erg grote filmpjes willen streamen (tot 70 mb)

http://rmjv.net/vi/forzagp2.wmv < Seat Cupra GT @ Mapple Valey, ingame & replay.
http://rmjv.net/vi/forzagp3.wmv < Skyline GT @ Silverstone, ingame & replay
http://rmjv.net/vi/forzagp4.wmv < Audi TT met xbox skin @ Blue Mountain (batthurst lookalike), ingame & replay
http://rmjv.net/vi/forzagp5.wmv < McLaren GTR @ Nurburgring, volle ronde ingame. (aanrader! lekker vergelijken met PGR2)
http://rmjv.net/vi/forzagp6.wmv < de replay van de McLaren GTR hierboven
http://rmjv.net/vi/forzagp7.wmv < Porsche GT3 @ Road America, ingame & replay.

Veel filmpjes, en lang ook

Opvallend:
- de replay muziek is niet mijn ding
- Grafisch heel erg netjes, een goed snelheidsgevoel en geen framedrops. Schitterende automodellen die goed uit komen in de replays (check de McLaren replay..)
- Ten opzichte van de demo: graphics een stuk verbeterd. Alleen die moeilijkheidsgraad is zo te zien echt behoorlijk naar beneden geschroeft, of deze persoon kan het echt goed. In de demo moet je echt geconcentreerd blijven bij elke bocht, hier rijdt de speler zonder veel problemen de circuits rond.
- Ondanks de grote hoeveelheid details, voelt het toch iets doods aan na het zien van de filmpjes. Maar dat heb ik een beetje met elke racegame.
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:32:00 #270
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26253849
Pfewwww wat ziet dat er lekker uit, vooral dat Posrche filmpje!

[ Bericht 33% gewijzigd door Bastard op 15-04-2005 18:48:40 ]
The truth was in here.
pi_26254686
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:24 schreef DinoPK het volgende:
uche*
Let op, save target as vereist, of je moet erg grote filmpjes willen streamen (tot 70 mb)

http://rmjv.net/vi/forzagp2.wmv < Seat Cupra GT @ Mapple Valey, ingame & replay.
http://rmjv.net/vi/forzagp3.wmv < Skyline GT @ Silverstone, ingame & replay
http://rmjv.net/vi/forzagp4.wmv < Audi TT met xbox skin @ Blue Mountain (batthurst lookalike), ingame & replay
http://rmjv.net/vi/forzagp5.wmv < McLaren GTR @ Nurburgring, volle ronde ingame. (aanrader! lekker vergelijken met PGR2)
http://rmjv.net/vi/forzagp6.wmv < de replay van de McLaren GTR hierboven
http://rmjv.net/vi/forzagp7.wmv < Porsche GT3 @ Road America, ingame & replay.

Veel filmpjes, en lang ook

Opvallend:
- de replay muziek is niet mijn ding
- Grafisch heel erg netjes, een goed snelheidsgevoel en geen framedrops. Schitterende automodellen die goed uit komen in de replays (check de McLaren replay..)
- Ten opzichte van de demo: graphics een stuk verbeterd. Alleen die moeilijkheidsgraad is zo te zien echt behoorlijk naar beneden geschroeft, of deze persoon kan het echt goed. In de demo moet je echt geconcentreerd blijven bij elke bocht, hier rijdt de speler zonder veel problemen de circuits rond.
- Ondanks de grote hoeveelheid details, voelt het toch iets doods aan na het zien van de filmpjes. Maar dat heb ik een beetje met elke racegame.
* taart is aan het downloaden geslagen
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:08:16 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26254689
Handgeschakeld zit ik gelukkig geen 10 maar 1.3 seconden van m'n snelste tijd af

Paar filmpjes bekeken, en misschien dat 't een beetje geforceerd is doo 't nieuws over het gemakkelijker maken eerder op de dag, maar ik heb het gevoel alsof er inderdaad veel aan dep hysics zijn veranderd in de vorm van gewichtsverplaatsing van de auto. Verder zijn veel filmpjes niet optimaal geencode lijkt 't. Maar ik ben nog bezig met de McLaren op de Nordschleife

Die Xbox skin op die TT ook Maar in dat filmpje heb ik dus ook het gevoel dat er wat aan de physics is veranderd, aangezien 'ie ongestraft te hard een haarspeld in kan gaan of gewoon erg hard door de bocht kan waar ik zou denken dat die auto normaal gesproken moeilijk houdbaar wordt. Maar misschien is de downforce van die bak gewoon goed...

[ Bericht 43% gewijzigd door twi op 15-04-2005 19:20:48 ]
pi_26255003
Potverdikkeme, jullie gaan wel hard nu, met de snelle Ferrari zit ik nu op 1.12.830 en de Lancer moet ik nog mee beginnen. Ik lijk het niet bij te houden, bastards.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_26255091
Ligt het aan mij of zijn al die auto's een beetje te hoog, niet breed genoeg?

Een echte Audi TT of Porsche GT3 zien er namelijk veel breder uit in het echt.

Verder meesterlijk, de bestuurder rijdt wel brak, maar dit is met hulp aan, het moet gamebaar blijven .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:27:12 #275
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26255103
Nou, die Ferrari moet ik nog onder de knie krijgen hoor Nu maar even doen dan

/edit: 10 rondjes gedaan - Herinner mij er even aan wat er ook alweer leuk was aan het rijden in dit ding met alleen ABS aan?

[ Bericht 34% gewijzigd door twi op 15-04-2005 19:45:05 ]
pi_26255704
Het gaat lekker hard
Doe voor de lol eens 10 rondjes met de ferrari en kijk dan eens hoe snel je nog bent met de evo, wedden dat je je enorm verslikt (zeker met handschakelen).

@Mrzaki: Forza is op breedbeeld ingesteld, maar de filmpjes zijn 4:3 geencodeerd. Het zit dus wel goed (zelfde probleem met de IGN filmpjes).
pi_26255826
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 19:54 schreef DinoPK het volgende:
@Mrzaki: Forza is op breedbeeld ingesteld, maar de filmpjes zijn 4:3 geencodeerd. Het zit dus wel goed (zelfde probleem met de IGN filmpjes).
Gelukkig, ja bij die IGN filmpjes was het inderdaad hetzelfde verhaal dus ik vreesde al.

Maar dat scheelt, pfew .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 15 april 2005 @ 20:01:16 #278
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26255865
Gewoon in BSPlayer een keer op A drukken, geen probleem met de aspect ratio meer dan
pi_26262964
PGR2
  zaterdag 16 april 2005 @ 01:40:34 #280
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26263487
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 01:03 schreef -Struikrover- het volgende:
PGR2
The truth was in here.
pi_26266481
Een stuk minder leuk dan forza inderdaad
God wat reed ik als een krant zeg, alleen dat laatste rondje met de 355 op de ring was erg cool door de verrassende combinatie van auto & track.
  zaterdag 16 april 2005 @ 12:00:58 #282
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26267328
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:08 schreef DinoPK het volgende:
Een stuk minder leuk dan forza inderdaad
Tijjd zal het uitwijzen

Net dat gamespot filmpje gekeken.. je kan er echt Lonsdale opzetten
The truth was in here.
  zaterdag 16 april 2005 @ 12:23:35 #283
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26267743
Irriterend puntje: constant bandengepiep, zelfs met ABS aan. Dat klopt dus gewoon niet.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 16 april 2005 @ 12:43:54 #284
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26268164
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:23 schreef Rodie83 het volgende:
Irriterend puntje: constant bandengepiep, zelfs met ABS aan. Dat klopt dus gewoon niet.
Tsja, hoe realistisch wil je het hebbeN?
The truth was in here.
pi_26268862
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tijjd zal het uitwijzen

Net dat gamespot filmpje gekeken.. je kan er echt Lonsdale opzetten
pi_26269330
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:23 schreef Rodie83 het volgende:
ABS werkt niet zijwaards!

Zijn er geen beelden vanuit de wagen zelf. Ik zie alleen maar filmpjes vanachter de auto. Op die manier racen maakt het natuurlijk wel makkelijker en onrealistischer.
  zaterdag 16 april 2005 @ 19:31:45 #287
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26278547
ik had net een stukje gezien in Gammo over Forza motorsport, en zag dat daar en auto met redelijk kracht tegen de zijkant sloeg. Ik had verwacht dat er zeker een flinke deuk zichtbaar was of wel meer, er valt een rechterachteraf (daar knalde hij tegen aan) maar hij deed dat niet...) en krijg niet het gevoel wat ik krijg als ik GT4 zie...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26280179
Nee in GT4 zit je auto helemaal in elkaar heh als je ergens tegenaan rijdt...

Forza heeft 3 verschillende schade niveau's, Geen / Cosmetisch / Full damage. Cosmetisch laat wel schade zien, alleen minder heftig dan Full damage, en zonder performance gevolgen.

Overigens; Het is nu al de 3e keer dat je niet hetzelfde gevoel krijgt bij forza dan bij GT4 (ik overigens ook niet, alleen dan in het voordeel van forza), waarom laat je het er niet gewoon bij totdat je het spel daadwerkelijk eens gespeeld hebt.

edit:
Net even op www.gammo.nl de korte preview van forza gekeken. Ik neem aan dat je het over de grijze auto had die op de oval tegen de zijkant aan kwam. Daar staat duidelijk damage uit, als je in de demo zo langs de muur gaat heb je toch echt wel behoorlijke schade aan je rechterkant hoor.
Wel een aantal nieuwe beelden in deze preview, alleen diegene die in de auto's reed kon er werkelijk waar geen ene zak van (wat weer duid op een toch niet al te makkelijke moeilijkheidsgraad )

[ Bericht 35% gewijzigd door DinoPK op 16-04-2005 20:39:38 ]
  zaterdag 16 april 2005 @ 20:59:59 #289
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26280775
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:34 schreef DinoPK het volgende:
Nee in GT4 zit je auto helemaal in elkaar heh als je ergens tegenaan rijdt...

Forza heeft 3 verschillende schade niveau's, Geen / Cosmetisch / Full damage. Cosmetisch laat wel schade zien, alleen minder heftig dan Full damage, en zonder performance gevolgen.

Overigens; Het is nu al de 3e keer dat je niet hetzelfde gevoel krijgt bij forza dan bij GT4 (ik overigens ook niet, alleen dan in het voordeel van forza), waarom laat je het er niet gewoon bij totdat je het spel daadwerkelijk eens gespeeld hebt.

edit:
Net even op www.gammo.nl de korte preview van forza gekeken. Ik neem aan dat je het over de grijze auto had die op de oval tegen de zijkant aan kwam. Daar staat duidelijk damage uit, als je in de demo zo langs de muur gaat heb je toch echt wel behoorlijke schade aan je rechterkant hoor.
Wel een aantal nieuwe beelden in deze preview, alleen diegene die in de auto's reed kon er werkelijk waar geen ene zak van (wat weer duid op een toch niet al te makkelijke moeilijkheidsgraad )
aha, ok, ik wist niet dat er niveau's in zaten... ja idd de grijze geloof ik.
zag idd dat ze alle kanten op gleden...

maar ik zal er nu over ophouden hoor
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  zaterdag 16 april 2005 @ 22:23:48 #290
35662 Heintje
Gears of War.
pi_26283058
Ik heb net ook maar ff mijn demo aangepast en daarna 4 of 5 keer 10 rondjes gereden.
Mijn snelste rondetijd tot nu toe is 1.18.914. Ik heb wel het idee dat er veel bochten zijn waar ik harder door kan, of al eerder op mijn gas. Maar makkelijk is het niet, dus verlopig zit ik nog niet aan de 1.13.

Wat ik wel jammer vind is dat je geen valse start kan maken. Dat je gewoon gas en de koppeling in moet houden en als je dan de koppeling eerder los laat dat je dan al aanrijd. Wat dus een straftijd of zo als gevolg heeft als je te vroeg start.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_26286500
Bij gammo hadden ze volgens mij de damage uitstaan, niet gek die Niels 't Hoofd is zo anti xbox als wat.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_26289677
Nou , geinteresseerden, maak jullie borst maar nat.
Ditmaal wel een torrent, maar daar moet wel lukken neem ik aan. Ik laat hem overigens maar een paar dagen staan.

link: torrent

Bestandsgrootte: 179mb
Tijdsduur: 6.48
Resolutie: 640x360 (bijna een full screen resolutie dus, en dat maakt echt het verschil, verbluffend gewoon)

Wat is er zoal te zien:
Een aantal volledige ronden met verschillende auto's op verschillende circuits, gereden vanuit 3rd person.

• Chrysler ME4-12 @ Sunset Peninsula Raceway (oval), verbluffende belichting.
  • Een 'le mans' auto @ Laguna Seca, niet veel veranderd sinds de demo, maar die versie was al erg realistisch en nu veel scherper in beeld.
  • Aston Martin Vanquish @ Blue Mountains, een ietwat te lang maar erg mooi stukje. Hierin is goed te zien dat de reflecties niet met dezelfde framerate gerenderd worden als de rest, een slim trucje wat erg goed werkt.
  • De klapper: Chevrolet #73 3R Racing Corvette Z06 @ New York Short. Belachelijk, maar dan ook echt belachelijk mooi. Stampt PGR2 met zijn stadscircuits 3x de grond in. Times Square is misschien wel de mooiste scenery die ik ooit in een game heb gezien.

[ Bericht 2% gewijzigd door DinoPK op 17-04-2005 07:48:43 ]
  •   zondag 17 april 2005 @ 10:48:46 #293
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26290805
    Godverdomme, waarom kan ik geen torrents downen
    The truth was in here.
    pi_26290980
    Heb je een IGN Insider account? Kijk dan eens snel bij de forza filmpjes
    En torrents, gewoon een torrent client installeren, en de betreffende poortjes openzetten? Azureus bijvoorbeeld, 1 van de beste clients. Niets illegaals aan.
      zondag 17 april 2005 @ 11:07:02 #295
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_26291110
    quote:
    Op zondag 17 april 2005 10:48 schreef Bastard het volgende:
    Godverdomme, waarom kan ik geen torrents downen
    Neem dan es Azureus.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      zondag 17 april 2005 @ 11:08:46 #296
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26291142
    quote:
    Op zondag 17 april 2005 11:00 schreef DinoPK het volgende:
    Heb je een IGN Insider account? Kijk dan eens snel bij de forza filmpjes
    En torrents, gewoon een torrent client installeren, en de betreffende poortjes openzetten? Azureus bijvoorbeeld, 1 van de beste clients. Niets illegaals aan.
    Ik heb azureus staan.. hij doet gewoon geen klap.. poortjes staan open, vuurmuur uit, kheb geen idee meer.

Maar tword via via binnen gehaald nu.
    The truth was in here.
      zondag 17 april 2005 @ 11:26:17 #297
    20410 Oei
    Gas met die bak!
    pi_26291475
    Weet iemand of je muziek van de harddisk kan afspelen in Forza?
      zondag 17 april 2005 @ 11:32:42 #298
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26291618
    quote:
    Op zondag 17 april 2005 11:26 schreef Oei het volgende:
    Weet iemand of je muziek van de harddisk kan afspelen in Forza?
    Kweet het niet zeker.. maar ga er maar wel van uit. Ieder spel heeft die optie tegenwoordig.
    The truth was in here.
      zondag 17 april 2005 @ 11:38:48 #299
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26291737
    TeamXbox meldt van niet, maar als ik Microsoft's filosofie voor de Xbox 2 mag geloven, lijkt het me onlogisch als 't er niet in zit
      zondag 17 april 2005 @ 12:49:42 #300
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26293256
    Dat Forza filmpje......... dd...d..dat .. gaat he-le-maaal nergens over...
    The truth was in here.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')