waarom niet dan? Forza heeft betere AI, online MP en betere graphics (althans dat is de verwachtingquote:Op woensdag 13 april 2005 12:05 schreef CybPraetorian het volgende:
...het gevecht tegen GT4.
tja wat moet ik zeggen: ik krijg een heel andere (en misschien wel beter) gevoel bij GT4 dan bij FM. Kweet het niet...

heb jij wel eens specs, beelden van GT4 gezien of er mee gespeeld?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:26 schreef gijsje79 het volgende:
Gaat me meer om de gameplay en het realisme.
Denk dat GT daar wel een puntje aan kan zuigen.

ik heb met beide gespeeld, en ik kan je zeggen dat Forza realistischer aanvoelde (in de demo), maar een echte conclusie kan ik nog niet trekken omdat ik a) nog niet heel ver ben in GT4 en b) Forza nog niet uit isquote:Op woensdag 13 april 2005 12:30 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
heb jij wel eens specs, beelden van GT4 gezien of er mee gespeeld?

2000 Honda Prelude Standard HSquote:Op woensdag 13 april 2005 06:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Gaat snel hier. Ik begin denk ik in Azie. Evo rijden![]()
Honda s2000 misschien ?

Heb de vorige delen volop gespeeld.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:30 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
heb jij wel eens specs, beelden van GT4 gezien of er mee gespeeld?

Je hebt gelijk hoor.. tis geen gevecht tegen GT4.. dat is namelijk een ongelijke strijd.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:05 schreef CybPraetorian het volgende:
...het gevecht tegen GT4.
tja wat moet ik zeggen: ik krijg een heel andere (en misschien wel beter) gevoel bij GT4 dan bij FM. Kweet het niet...

ja ok betere GFX en AI komt doordat de XBOX betere processor heeft... veel nieuwere console...quote:Op woensdag 13 april 2005 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor.. tis geen gevecht tegen GT4.. dat is namelijk een ongelijke strijd.
Forza heeft MP, betere gfx, betere AI.. punten waar GT4 niet tegen op kan.
GT4 mooi spelleke.. maar als je 1 goede racer moet aanschaffen denk ik dat Forza beter uit de bus gaat komen.

Gevoel is ook wel belangrijk..quote:Op woensdag 13 april 2005 13:40 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja ok betere GFX en AI komt doordat de XBOX betere processor heeft... veel nieuwere console...
en qua auto's kan FM nog een puntje zuigen aan GT4: 200 tegen over 700
[sub] en ik ben totaal niet partijdig, maar GT4 geeft me een beter gevoel...

jah, ach daar zitten ook auto's uit 1920 bij en volgens mij zelfs de Fiat Panda, alsof ik daar ooit mee ga rijdenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:40 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
en qua auto's kan FM nog een puntje zuigen aan GT4: 200 tegen over 700

Waarom blijft iedereen dat toch steeds zeggenquote:Op woensdag 13 april 2005 19:14 schreef Heintje het volgende:
Het enige wat GT4 beter heeft dan FM zijn idd de auto's. Dat het er meer zijn maakt niet zoveel uit. maar bij GT4 heb je meer normale straat auto's wat toch voor meer herkenning zorgt.

In GT zitten geen porsches, wel RUF's wat gewoon getunede porsches zijnquote:Op woensdag 13 april 2005 19:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen dat toch steeds zeggenZe hebben geen Ferrari's en geen Porsches en 3 kwart van wat er overblijft zijn standaart 4 cilinderbakken van Citroën en ford waar je toch nooit in rijd. Verder puik spel hoor, maar als je het aanbod aan auto's vergelijkt loopt FM toch echt niet zo ver achter dan de cijfers doen geloven. Er zit nou eenmaal een verschil tussen een driving sim en een racing sim.

uhmm.. geen Porsche's? RUF zijn gewoon de Porsche's hoor in GT4. RUF is een tuning bedrijf (tenminste dat las ik) van Porsche, en de rechten van Porsche zelf waren al naar FM gegaan.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen dat toch steeds zeggenZe hebben geen Ferrari's en geen Porsches en 3 kwart van wat er overblijft zijn standaart 4 cilinderbakken van Citroën en ford waar je toch nooit in rijd. Verder puik spel hoor, maar als je het aanbod aan auto's vergelijkt loopt FM toch echt niet zo ver achter dan de cijfers doen geloven. Er zit nou eenmaal een verschil tussen een driving sim en een racing sim.

Het is ook gewoon zo dat de PS2 alles in GT4 trekt en niks meerquote:Op woensdag 13 april 2005 21:52 schreef twi het volgende:
Van "Al naar Forza gegaan" is natuurlijk geen sprake. In GT3 zaten imers ook al RUFs. Microsoft heeft blijkbaar betere contacten met autofabrikanten en er meer geld voor over. Ook gezien ze schademodellen mogen gebruiken (waar Sony alleen een slap excuus voor voert in de vorm van "als we het willen implementeren, willen we het ook natuurkundig 100% goed doen). Ja, boeiend, een beetje realistisch een schademodel implenteren moet zo'n groot en ervaren bedrijf wel kunnen lukken, dat ligt mijns inziens gewoon aan het verrotten om een licentie te betalen / overeenkomst te maken over schade.

wat ik ook heb begrepen is dat bepaalde auto's alleen in hun eentje kunnen rondrijden, omdat de PS2 niet meer polygonen aankan. Of zoietsquote:Op woensdag 13 april 2005 23:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo dat de PS2 alles in GT4 trekt en niks meereen schademodel erbij zou hij niet meer aankunnen, net zoals hij een eventuele online mode ook niet goed zou trekken.

quote:Op donderdag 14 april 2005 00:19 schreef kepler het volgende:
[..]
wat ik ook heb begrepen is dat bepaalde auto's alleen in hun eentje kunnen rondrijden, omdat de PS2 niet meer polygonen aankan. Of zoiets

Niet dat ik fan ben van GT4 of zo. Maar als je hier een keer een paar uur langs de weg gaat staan zie je echt geen ferrari's misschien een ankle porche. En voor de rest heel veel standaard 4 cilinders. Dat is het voordeel van GT4, daar kun je veel kans in je eigen auto rijden.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:41 schreef rockstah het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |