Hoe komen die kinderen er ooit?Het zit wel goed bij hem hoor!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Maak daar maar 14 van he?!. Of 13, whatever you like best.
natte poes Geweldigquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat denk je van dat FB waar je net in postte?
Het zit zeker goed bij hem hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Hoe komen die kinderen er ooit?Het zit wel goed bij hem hoor!![]()
En wat kan ik daar vinden?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan moet je even registreren op Shok
Zie mijn sig
Ik val niet op mannenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar jij bent verliefd op bar_rel en daar staan toevallig ook hele geile foto's van hem![]()
Jawel,zomaar even mijn vriendje inpikken en trouwens ik geloof je niet helemaal,want Orginial gaat niet vreemd!quote:
Nee, ik niet, hijquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Jawel,zomaar even mijn vriendje inpikken en trouwens ik geloof je niet helemaal,want Orginial gaat niet vreemd!
Je bent toch niet zwanger hè?
Natuurlijk niet.quote:
Ok dan doe ik het welquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, gut het kost een minuutje hoor
Maar het hoeft niet
quote:
Nee!quote:
Sorry nano, volgende keer kom je ook aan de beurt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee!![]()
Dat meen je niet!
Het ging net zo super goed tussen ons!
En dan moet jij hem weer bezwangeren,stom strand!![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]Daar hebben we Mevrouwtje Vrolijk ook weer hoor.
Ik wil geen kind van jouquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry nano, volgende keer kom je ook aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |