ZOWIEE is een vrouwquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry jongen, last van je keeltje?
Plakt het?
Ok, een kloon dus.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry jongen, last van je keeltje?
Plakt het?
Nog 4 dagen heb je he?!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens een foto van Copycat gezien in US
En jij maar zeiken dat we in spoilers zaten te fokken! Zie je nou wel.. die jongen heeft nu een trauma..quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, das iets dat je op jouw leeftijd nog niet hebt..
Ik wou gewoon antwoordquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou ga je zelf over sex praten he?!!!
Behalve wanneer je in Brazillië woont waar er een overdosis aan hormonen in het eten zit...quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, das iets dat je op jouw leeftijd nog niet hebt..
Antwoord is ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik wou gewoon antwoord
Ik word genegeerd
Okquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Antwoord is ja.
Althans, zo gaan de verhalen.
Ik ben aan het zoeken en anders probeerquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik heb besloten dat het de bowlingfoto wordt
Nu alleen die andere 2 nog kiezen
En jij?![]()
Ik zal nog een keer antwoord gevenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ok
Ik wou alleen weten of hij dacht dat ik een mannetje was.
Blijven jij!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:49 schreef Zhenar het volgende:
Nou gaat het toch weer over sperma!![]()
Ik ga.
Maak daar maar 14 van he?!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Uhum. Had jij op je vijftiende nog geen sperma?![]()
Nu nog steeds nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Uhum. Had jij op je vijftiende nog geen sperma?![]()
Hele lichaam, verder heb ik alleen een bikini-foto en dat gaat me toch iets te verquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken en anders probeerik er morgen wat te maken.,
.
Die bowlingfoto alks wat? hele lichaam of maffe foto?.
Nee mên, die bikini-foto levert juist stemmen op.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hele lichaam, verder heb ik alleen een bikini-foto en dat gaat me toch iets te ver
Maffe foto heb ik wel genoeg dus dat gaat wel lukken.
Mij niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hele lichaam, verder heb ik alleen een bikini-foto en dat gaat me toch iets te ver
kijk eens in je fbquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maffe foto heb ik wel genoeg dus dat gaat wel lukken.
Ja, dat dacht ik ook ja, maar verder staan er alleen geklede foto's daar dus..quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee mên, die bikini-foto levert juist stemmen op..
Daarom juist, dan ben je helemáál onerslaanbaar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook ja, maar verder staan er alleen geklede foto's daar dus..
laat dan maar wat pics zienquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom juist, dan ben je helemáál onerslaanbaar..
Wat denk je van dat FB waar je net in postte?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |