Ik wel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:46 schreef Xlarge het volgende:
Hoi lekkerSimpel , heb je genoten toen je me zag mastruberen toen je mij zat te begluren vanachter mijn badkamerraam
Ooit penisverlenging overwogen? Want dat zag er niet uit natuurlijk he?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:46 schreef Xlarge het volgende:
Hoi LekkerSimpel , heb je genoten ,toen je me zag mastruberen toen je mij zat te begluren vanachter mijn badkamerraam
Met naam en woonplaats.quote:
Verkeerde knopjequote:
Vooral laten staan danquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Met naam en woonplaats.
Das tegen de policy kutmod
Ach rot op Andre Rotte uit Maaskerk.quote:
Ach sterf toch de grond in , Kees Slachterberg uit Woerdense-Verlaatquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:54 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ow, gaan we zo beginnen Rene Kaas uit Leidendorp![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:54 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ik stalk jou al maaaanden niet meer
Ga toch fietsen Job Haas uit Markum-Westquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Ach sterf toch de grond in , Kees Slachterberg uit Woerdense-Verlaat
Ga jij maar lekker een stukje autorijden Johannus-Marninus Karel van het Veldquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:57 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ga toch fietsen Job Haas uit Markum-West![]()
[afbeelding]
[edit]quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heb je ook het gevoel dat je stiekem gestalkt wordt op FOK! of weet je het zeker?
Groet op dit topic je stalker.
Hallo Y. van der V. uit D.![]()
![]()
Volg me niet steeds naar school manquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:18 schreef Renmaestro het volgende:
Hey Frits. Laat me eens met rust, jij vieze oude man.
Ik kan het niet helpen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:23 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Volg me niet steeds naar school man![]()
Woerdense-verlaatquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Ach sterf toch de grond in , Kees Slachterberg uit Woerdense-Verlaat
Het was een snelle google searchquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:35 schreef nossio het volgende:
Wel is van resizen van foto's gehoord?
En kan ik hier ook een oproep plaatsen voor een stalkster?
Ga je oma pesten Eric-jan van Voren uit Maastrichtquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:11 schreef Knut het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker een stukje autorijden Johannus-Marninus Karel van het Veld
[afbeelding]
het is blauw en snelquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Het was een snelle google searchWist niet dat hij zo groot was.
*aanpast*
Ach man! Ik hoop dat je met een speld in je vinger prikt Johan Berend Grijpgraag uit Waddinxveen!quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:41 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ga je oma pesten Eric-jan van Voren uit Maastricht
[afbeelding]
Knut stomme drol!quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:46 schreef lekkeropdetrekker het volgende:
Heil jezelf!
neej ik stalk je in het openbaarquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:46 schreef Tiemie het volgende:
Ik word in ieder geval niet stiekum gestalked.
Die niet alleen .quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Steve-02 was een goede kloon heh.
Jij bent geen leuke stalkerquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:55 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jij was geen leuk stalkmateriaal
Maar dat die 0 als een O werd aangezien was wel even heel tof, de échte O2 werd zelfs gebanned, en de 02 bleef.quote:
Joh, ga met Arabische vrouwtjes spelen Jos-Jaap van der Spalk uit Spalkenburgquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:46 schreef Knut het volgende:
[..]
Ach man! Ik hoop dat je met een speld in je vinger prikt Johan Berend Grijpgraag uit Waddinxveen!
[afbeelding]
Damn! Sick stuff if you google on "finger"
Is dat een plaatje van een grote teenquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:46 schreef Knut het volgende:
[..]
Ach man! Ik hoop dat je met een speld in je vinger prikt Johan Berend Grijpgraag uit Waddinxveen!
[afbeelding]
Damn! Sick stuff if you google on "finger"
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:41 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoi stalker. Ik hou je in de gaten hoor.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:46 schreef Xlarge het volgende:
Hoi badkamerraam , heb je genoten ,toen je me zag mastruberen toen je mij zat te begluren vanachter LekkerSimpel
Flying Dutchman Tours verzorgt al uw plastische reizenquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ooit penisverlenging overwogen? Want dat zag er niet uit natuurlijk he?
He, een kloon.quote:
Jij ook weer hierquote:
Je bent stom, en je stinkt naar appelsquote:
Nakend?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:40 schreef Stofje het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken om pussydeluxe te gaan stalken. Eerst voorbereidingen treffen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:40 schreef Stofje het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken om pussydeluxe te gaan stalken. Eerst voorbereidingen treffen.
Mits erectie!quote:
Wanneer gaan wij ons eigenlijk aanmelden op Boe's lijstje?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Voorbereidingen? Zijn die nodig dan?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij ons eigenlijk aanmelden op Boe's lijstje?
Hebben jullie geneukt danquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij ons eigenlijk aanmelden op Boe's lijstje?
Hmm, vanavond vielleicht, nu ga ik naar huis, ik bel je.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Doe jij het, of zal ik het doen?
![]()
Neukenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hebben jullie geneukt dan![]()
Da's vies hoor![]()
Is dit een openbaringquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm, vanavond vielleicht, nu ga ik naar huis, ik bel je.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm, vanavond vielleicht, nu ga ik naar huis, ik bel je.![]()
Stofje let his dick see, that was sleeping on his kneequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:48 schreef moemoe het volgende:
Stofje en pussydeluxe sitting in a tree...![]()
Jaloers?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stofje let his dick see, that was sleeping on his knee![]()
Zo slecht ook![]()
Ik heb er geen woorden voor Bioquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stofje let his dick see, that was sleeping on his knee![]()
Zo slecht ook![]()
Vraag jij je nooit af waar die bandjes onderaan een regenbroek voor zijnquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vraag jij je nooit af waar die bandjes onderaan een regenbroek voor zijn![]()
Damn hier ook alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[stalkergroetmode]
hoi c0nd0r
[/stalkergroetmode]
Hejje msn? dan hoeven we elkaar hier niet steeds te begroetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Damn hier ook al
Waarom ben je nou geen lekkere meid met grote memmen
MSN is voor mietjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hejje msn? dan hoeven we elkaar hier niet steeds te begroeten
quote:[GEZ] Vrouwelijke Stalker
Niet ouder dan 12 of een verlopen houdbaarheid datum
Blond of donker
Voorzien van goed voorstel
Minstens 160 klein
Vermeld bij je reactie je IPH, cupmaat en of je iets heb met tubgirl of aanverwanten
Je foto's in een .rar is een pré
Heb em alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
MSN is voor mietjes
Maar kep er wel 1 hoor sst
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |