Knut stomme drol!quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:46 schreef lekkeropdetrekker het volgende:
Heil jezelf!
neej ik stalk je in het openbaarquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:46 schreef Tiemie het volgende:
Ik word in ieder geval niet stiekum gestalked.
Die niet alleen .quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Steve-02 was een goede kloon heh.
Jij bent geen leuke stalkerquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:55 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jij was geen leuk stalkmateriaal
Maar dat die 0 als een O werd aangezien was wel even heel tof, de échte O2 werd zelfs gebanned, en de 02 bleef.quote:
Joh, ga met Arabische vrouwtjes spelen Jos-Jaap van der Spalk uit Spalkenburgquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:46 schreef Knut het volgende:
[..]
Ach man! Ik hoop dat je met een speld in je vinger prikt Johan Berend Grijpgraag uit Waddinxveen!
[afbeelding]
Damn! Sick stuff if you google on "finger"
Is dat een plaatje van een grote teenquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:46 schreef Knut het volgende:
[..]
Ach man! Ik hoop dat je met een speld in je vinger prikt Johan Berend Grijpgraag uit Waddinxveen!
[afbeelding]
Damn! Sick stuff if you google on "finger"
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:41 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoi stalker. Ik hou je in de gaten hoor.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:46 schreef Xlarge het volgende:
Hoi badkamerraam , heb je genoten ,toen je me zag mastruberen toen je mij zat te begluren vanachter LekkerSimpel
Flying Dutchman Tours verzorgt al uw plastische reizenquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ooit penisverlenging overwogen? Want dat zag er niet uit natuurlijk he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |