Ja, daar was ik al bang voor..., ik had je niet al zo vroeg hier verwachtquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Had ik ook geweten zonder het herkenbare onderschrift hoor...
Kloptquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:37 schreef OllieA het volgende:
* OllieA prevelt incontinentiepreventie, incontinentiepreventie, incontinentiepreventie.
Wat een heerlijk woord. En dat mag hier gepreveld worden, want het is TTK.
Nee, ik ken jou inmiddels wel een beetjequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat doe je verdomd snel, AR... Ben ik niet gewend van je...
Heb je bier op?
Lijkt me een leuk karweitje voor Gajusquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ik wil natuurlijk nog wel even haar volledige naam zien, én de titel..
Ja, ik zeg wel meerquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zoals je zelf net al aangaf; mevrouw de Kooning...
Gun die jongen nou ook es een verzetje. Hij ligt daar altijd maar in z'n ijzeren long plaatjes omhoog te houden. En met Pasen is het dan altijd even feest op de boot van de Zonnebloem. Even een paar daagjes uitwaaien met volledige verzorging!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gellius gaat een paar dagen weg?
Wat????quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ben jij toch een luie donderstraal, AR!
Is dat niet van Repin?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Gun die jongen nou ook es een verzetje. Hij ligt daar altijd maar in z'n ijzeren long plaatjes omhoog te houden. En met Pasen is het dan altijd even feest op de boot van de Zonnebloem. Even een paar daagjes uitwaaien met volledige verzorging!
Terzake. Een fijn schilderij gaat er altijd in, zoals mijn oudoom altijd zei.
[afbeelding]
Fnurk. Dan houd ik mijn mond maar weer.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:00 schreef OllieA het volgende:
Dat is inderdaad niet-Repin, JAM. De wolgaslepers trokken iets grotere boten.
Als dat al zo is, dan is dat dus alleen maar goed, Do!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij is AR straalbezopen...
Is nog nooit gebeurd Do2..., en zal ook niet gebeuren voorlopig...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij is AR straalbezopen...
Dan houden we het toch gewoon op:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu ja, het is iig Jozef Israëls, maar ik kan de titel niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |