Ik heb hier composition with 2 figures staan, maar ik keur 'm goed..quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:54 schreef Gajus het volgende:
Hebbes ... Composition with Figures (1913) van Liubov Popova.
niets mis met haar oeuvre in haar kortstondige leven
La forma classica is de naam van een tentoonstelling, gewijd aan Derain. (Aosta, 2003/2004)quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Om nog even terug te komen op de opgave van Gellius:
Derain - La forma classica ( ? )
tja, het is abstract gewordenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:50 schreef Gellius het volgende:
Wordt het iets halfnaakts, ditmaal?
In die roze misschien wel ja... een vrouw met een vierkante doosquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:53 schreef Troel het volgende:
[..]
tja, het is abstract geworden
Maar je zou er wat halfnaakts in kunnen zien
Laat Oneven het niet horen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
een vrouw met een vierkante doos
Wat is er mis mee dan?quote:
quote:Wat mij betreft mogen ze dat hele kubisme opdoeken, trouwens.
Als ik ergens niet tegen kan, dan is het wel kubisme..
Mooi, dan ben jij nu aan de beurtquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Niet onaardig, Troel,.
Ja, die van JAM weten we toch allemaal wel?
Zo niet dan wil ik het nog wel even zeggen, hoor:
Magritte - The JAM Condition
grappigquote:
het kost een hoop verf, maar ik vind het mooier dan anders schilderen. Overigens zit er in die kleine niet zo heel veel verf, dat is meer op een gewone manier gedaan, ware het niet met aluminiumfolie in plaats van een kwast. De grote is klodders op het doek en dan met een toiletrol aan de slag.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:30 schreef Z het volgende:
Ziet er goed uit hoor Troel.
kost wel een hoop verf, zo schilderen
Vraag eens aan je moeder of ze je het verschil tussen "moeten" en "een suggestie geven" wil uitleggen...quote:
UHm, als het niet goed is haal je het maar weg, maar dit is wat jij zeiquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vraag eens aan je moeder of ze je het verschil tussen "moeten" en "een suggestie geven" wil uitleggen...
het eerste vind ik meer gebiedende wijs en het tweede is toch duidelijk moetenquote:Automatic Rock: PLaats ze eens in btd!!
Automatic Rock: Serieus, moet je doen!!
Deze kan je beter daar plaatsen: Photoshoppen in TTKquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:45 schreef JAM het volgende:
Nou; een schilderijtje om te raden.
[afbeelding].
-Hihi!-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |