Ja, daar was ik ook niet helemaal duidelijk in geloof ik...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:32 schreef Gellius het volgende:
Ah, dat had ik even gemist. Ik dacht dat het niet-Bonnard was. Ik maar zoeken, zoeken.
Duidelijker??quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
In het vervolg iets duidelijker zijn, AR.
Botero gebruikt toch nooit van die donkere kleuren en harde lijnen???quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is zeker niet stiekem toch een Botero?
Ik denk dat het door het bier komt Do2...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Komt door de tieten, volgens mij...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zit notabene pas aan m'n derde....
Ja, wanneer komen de naakte mannenquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh..., zo komt Troel noooit meer terug
Mij ook niet..quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
En toch; dat ding komt me zo bekend voor, he...
Maar er schiet me niets te binnen..
Het Fauvisme was een beweging tegen het impressionisme. En anti-bewegingen hebben per definitie een korte levensduur; hun protest wordt geaccepteerd of verworpen en daarmee is in beide gevallen hun raison d´existence verdwenen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
... Het is ergens wel jammer dat het niet wat langer heeft mogen duren...
Het kubisme was het positieve antwoord op het impressionisme. Het is geen toeval dat de fauvist Braque (samen met Picasso) behoort tot de grondleggers van het kubisme.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat is een verklaring, natuurlijk.
Maar daarom mag ik het toch nog wel jammer vinden, Gajus?
Overigens had de opkomst van het kubisme er ook wel iets mee te maken, hoor.
Het kubisme heeft het fauvisme een beetje weggedrukt...
Als tussendoortje, als dagafsluiter ...quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik dan maar een nieuwe plaatsen?
Spontaniteit hoeft niet iin de elementen (in jouw geval die geometrische figuren) te zitten,quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het te berekenend, Gajus...
Spontaniteit laat zich niet vangen in geometrische figuren...
Het is niet de spontaniteit die ik graag zie. Laten we het daar op houden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:20 schreef Gajus het volgende:
[..]
Spontaniteit hoeft niet iin de elementen (in jouw geval die geometrische figuren) te zitten,
spontaniteit kan ook in de compositie van die elementen zitten.
typische opvatting van een wiskundige.
Russin behoor ik eigenlijk te zeggen...quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
We zijn op zoek naar een Rus.
Maar toch ook in de prille periode, dus omstreeks WO1?quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, het is zeker geen Man Ray, Gajus..
Oh ... dan behoort zij tot dat groepje van vijf russinnen ... laatst een expositie over geweest ... nu kom ik eruit ...quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Russin behoor ik eigenlijk te zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |