Wie meinst du?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Soms is het trouwens jammer dat VBL geen besloten forum is...
Moet je even een team van 9 wielrenners maken op:quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:32 schreef methodmich het volgende:
Hoe werkt dat Vaduz? Ik vergeet die spelletjes altijd bij te houden.
Yupquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Hehe VoreG. Eerste keer?
Soms is het trouwens jammer dat VBL geen besloten forum is...
Ik heb me al aangemeldquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Doen er nog Hools mee aan de FOK! Wielermanager? Kunnen we weer even en subleague opzetten.
euh betekent dat, dat we opnieuw naar de stembusseb moeten??quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:17 schreef tong80 het volgende:
Thom de Graaf afgetreden. Alle kanalen melden het tot teletekst aan toe. Het NOS-journaal gaat verder met hun geplande uitzending en rept er met geen woord over
Okee, zoek ik vrijdag wel even uit!quote:
Leuk, doe ook wel mee, even over nadenken.quote:
Moet je ook steeds wisselen of dat niet?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je even een team van 9 wielrenners maken op:
http://sport.fok.nl/wielrennen/index.fok
Voorlopig niet. Wel als de andere D66 ministers zich solidair verklaren en ook opstappen. Dat laatste schijnt nu aan de hand te zijn.Om kwart voor negen gaat de 2de kamer in vergadering.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh betekent dat, dat we opnieuw naar de stembusseb moeten??
Oe weer een beetje spanning in de politiekquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Wel als de andere D66 ministers zich solidair verklaren en ook opstappen. Dat laatste schijnt nu aan de hand te zijn.Om kwart voor negen gaat de 2de kamer in vergadering.
Na iedere wedstrijd kan je 2 normale renners (van de 7) en 1 toprenner uit je team wisselen (waarvan je er twee hebt). De eerste twintig renners aan de aankomst van een koers verdienen punten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Moet je ook steeds wisselen of dat niet?
Andere jaren deed ik altijd mee via DVHN, maar heb me er dit jaar nog niet echt in verdiept (dat ging trouwens alleen over de tour)
wat een gezeur... en dat alleen om de gekozen burgermeester... de lui denken alleen maar aan zichzelf laat er toch eens een regering 4 jaar zitten...quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Wel als de andere D66 ministers zich solidair verklaren en ook opstappen. Dat laatste schijnt nu aan de hand te zijn.Om kwart voor negen gaat de 2de kamer in vergadering.
ja idd.. ging het net weer een beetje lekker.. gaan ze hier over zeuren.. om moe van te worden..quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:40 schreef Suijk het volgende:
Zijn er nou echt geen grotere problemen in dit land.
Kleuters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |