nee, gaat meer om camera's met redelijke inzoommogelijkheden, een telefooncamera is natuurlijk niks vergeleken met een professionele camera.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef Hansnr8 het volgende:
heb het al eerder gevraagd, maar ik heb een telefoon met (video) camera.. krijg ik dit wel mee naar binnen? op site van mojo staat:
4.4 Het is verboden foto-, film- en andere opnameapparatuur mee te nemen naar de plaats waar het evenement plaatsvindt, op straffe van inbeslagname voor de duur van het evenement.
Geld dit dus ook voor telefoons?
hoop dat t de HMH kan evenaren dan zou k al tevreden maar k ben bang dat de grote van de hal wat van de glans van t opreden afhaald.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:03 schreef medman het volgende:
[..]
Can't wait! Dit moet het beste concert van het jaar gaan worden![]()
gaan ze nu doenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Klingon het volgende:
[..]
Hmm ik hoop dat ze dit ook doen op 7 juli. Bitter Sweet Symphony is een wereldnummer
deuren gaan 5 uur open, en om 1900 begint t voorprogramma neem k aanquote:Op zondag 3 juli 2005 18:23 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
heeft een van jullie enig idee hoe laat het nou echt begint? Of hoe laat je daarzo moet zijn?
Op de kaarten staat alleen maar 19u00
is dat het tijdstip dat de deuren open gaan of begint het voorprogramma dan?
ik denk dat het rond 23:00 uur is afgelopen, hou me er niet aan vast , maar ik denk dat het aardig zal kloppenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
ok thanks voor jullie reacties.
Ik zit eigenlijk nog te twijfelen of ik met de auto ga, of met de trein.
Probleem is, dat ik niet weet tot hoelaat er nog treinen rijden.(aangezien ik niet weet hoelang het duurt).
tweede voorprogramma?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:14 schreef Klingon het volgende:
Weet ook niet hoe laat het is afgelopen, maar als de NS extra treinen inzet (vertrekken allemaal iets na twaalven) dan mag ik aannemen dat je die ook na het concert kan halen. Dus gok ook dat het niet veel later dan half 12 is afgelopen. Iemand enig idee wat het tweede voorprogramma wordt naast Richard Ashcroft? Ben benieuwd.
Bij U2 zijn anders wel twee voorprogramma's, maar U2 is natuurlijk wel een maatje groter dan Coldplay. Met alle respect.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:16 schreef Xlarge het volgende:
[..]
idd , tweede voorprogamma ?
nog nooit van gehoord
Op Ticketservice:quote:voorprogramma Richard Ashcroft, plus guests
Op Coldplayfans.nl:quote:Coldplay Voorprogramma: plus guests, Richard Ashcroft
Daarnaast, bij alle andere concerten in o.a. Engeland staan ook gewoon twee voorprogramma's (bv. Supergrass/Interpol/Elbow/Doves & Morning Runner etc.) Ik reken dus ook gewoon in het Gelredome op een tweede voorprogramma.quote:Niemand minder dan Richard Ashcroft zal op 7 juli in het voorprogramma staan van Coldplay, dit meldt Mojo. De ex-frontman van The Verve zal waarschijnlijk niet als enige de heren van Coldplay in het Gelredome ondersteunen. Wie er nog meer op 7 juli op het podium zullen verschijnen is nog onbekend.
ja vraag ik me ook af.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef rubbereend het volgende:
werkt dat parkeren bij t Gelredome een beetje?
ja mijn probleem met ov terug is ook dat ik dan waarschijnlijk ergens halverwege terug sta, en dat de treinen dan niet meer verder rij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:07 schreef Thirteen_Senses het volgende:
Ik twijfel ook nog tussen de auto en OV.
Het probleem met OV is dat ik terug waarschijnlijk mijn laatste aansluiting in Utrecht mis.![]()
En dan sta ik dus in Utrecht...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:02 schreef greatgonzo het volgende:
mensen, wat maken jullie je toch ongerust:
Tussen station Arnhem en Gelredome worden pendelbussen ingezet.
Na afloop van het concert rijdt NS een extra trein om 00.08 uur van Arnhem naar Utrecht Centraal en om 00.11 uur van Arnhem naar Zwolle. De extra treinen worden getoond in het reisadvies van Planner Plus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |