quote:Concert Coldplay gaat door ondanks terreur London
Het centrum van Londen is vanochtend opgeschrikt door een serie terreuraanslagen. In minstens zes metrostations en een dubbeldekbus zijn explosieven ontploft.
In samenspraak met het management en de band is besloten het concert van Coldplay door te laten gaan ondanks deze betreurenswaardige berichten.
Er worden geen extra veiligheidsmaatregelen genomen in Gelredome omdat de reeds bestaande veiligheidsmaatregelen in Gelredome van hoog niveau zijn
...ben benieuwd wat hiervan de invloed zal zijn op het concert. Kan mijns inziens twee kanten op..of het worden een schitterend, persoonlijk en intens concert met triest en/of boze ondertoon.., of ze raffelen het af en gaan naar huis...quote:Concert Coldplay gaat door ondanks terreur London
Het centrum van Londen is vanochtend opgeschrikt door een serie terreuraanslagen. In minstens zes metrostations en een dubbeldekbus zijn explosieven ontploft.
In samenspraak met het management en de band is besloten het concert van Coldplay door te laten gaan ondanks deze betreurenswaardige berichten.
Er worden geen extra veiligheidsmaatregelen genomen in Gelredome omdat de reeds bestaande veiligheidsmaatregelen in Gelredome van hoog niveau zijn
bron: http://www.gelredome.nl/publiek/index.asp?p=3&id=43
één ding is zeker, het wordt een bijzonder concertquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:43 schreef ForrestX het volgende:
[..]
...ben benieuwd wat hiervan de invloed zal zijn op het concert. Kan mijns inziens twee kanten op..of het worden een schitterend, persoonlijk en intens concert met triest en/of boze ondertoon.., of ze raffelen het af en gaan naar huis...
nou ik denk dat dat afraffelen wel mee valt... misschien dattie er wel wat over zegt... en dat het meer een intens iets word...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:43 schreef ForrestX het volgende:
[..]
...ben benieuwd wat hiervan de invloed zal zijn op het concert. Kan mijns inziens twee kanten op..of het worden een schitterend, persoonlijk en intens concert met triest en/of boze ondertoon.., of ze raffelen het af en gaan naar huis...
uiteraard ook waar ik op hoopquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:44 schreef spenky het volgende:
[..]
nou ik denk dat dat afraffelen wel mee valt... misschien dattie er wel wat over zegt... en dat het meer een intens iets word...
dat lijkt me wel jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef rubbereend het volgende:
Chris gaat er zeker wat over zeggen en een nummer aan opdragen
Wat ik zo op de site hoor klinkt best aardig, ben benieuwd.. Heb er zin in... over half uurtje ben ik ook onderwegquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:41 schreef pascalheister het volgende:
deze dus
http://www.vertigotheband.com/index1.php
Op 3Fm hadden ze een complete After Party met allemaal telefoontjes en Coldplay songs. erg gaaf.quote:pff... sta nog helemaal stijf van adraline.... net draaide ze speed of sound nog ff op 538, allemaal mee bleren in de auto![]()
en What if miste ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:02 schreef evert het volgende:
heb genoten! de sterken opening met square one en politik. till kingdom come blijft heel bijzonder, lichtshow Clocks indrukwekkend. De verwijzing naar de ongelooflijke tragiek in London was kippevel. en Fixx you was een verrassend goede afsluiter.
Alleen Amsterdam gemist qua songs.
ja koop je een kaar van 5 euro kost drinken 2,60quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:09 schreef pascalheister het volgende:
alleen minpunt was die achterlijke cosumptiekaart en de dure prijzen
paar nummers waren leuk, maar voor de rest viel Richard me wel tegenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
omg wat een goed concert, kippenvel momenten gehad, staan springen alles! Heerlijk vooraan gestaanmiste alleen trouble eigenlijk of heb k dat ff gemist?
Vertigo was bagger.
Richard Ashcroftmisschien wel t beste voorprogramma ooit, prachtig die Verve nummers Bitter sweet Symphony en vooral Lucky man was super
mega avond alleen beetje lang wachten op een bus naar de parkeerplaats.
[..]
ja koop je een kaar van 5 euro kost drinken 2,60
idd Richard Ashcroft vond ik niet veel , terwijl die hele toffe nummers heeft , maar dit optreden was niet veel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
paar nummers waren leuk, maar voor de rest viel Richard me wel tegen
Nu maar hopen dat er een dvd van komt
Richard vond k heel bijzonder en gaafquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
paar nummers waren leuk, maar voor de rest viel Richard me wel tegen
Nu maar hopen dat er een dvd van komt
Zat er zo'n heel groot scherm in het midden? wij zaten echt aan de zijkant dus konden dat niet zien, alleen van die schermen aan de zijkant....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:24 schreef Xlarge het volgende:
de eerste telefoonfoto ,
sorry voor de brakke kwaliteit
[afbeelding]
echt zo nutteloos als je iedereen met die telefoontjes ziet, kwaliteit ziet er gewoon niet uitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:24 schreef Xlarge het volgende:
de eerste telefoonfoto ,
sorry voor de brakke kwaliteit
[afbeelding]
waren meer projectieschermen waar beelden en lichteffecten op kwamenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:32 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Zat er zo'n heel groot scherm in het midden? wij zaten echt aan de zijkant dus konden dat niet zien, alleen van die schermen aan de zijkant....
30.000quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:36 schreef Hansnr8 het volgende:
En hoeveel man was er nou uiteindelijk?
en dan in het bijzonder hoop ik Coldplay Live 2005 from Arnhemquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Richard vond k heel bijzonder en gaaf
DVD zal er zeker komen
trouwens een uur zitten wachten op de bus daarna binnen t uur thuis
Op 3FM de afterparty met vrijwel alleen Coldplayze draaiden 1 nummer van t concert wat eigenlijk niet mocht, over een maandje of wat komt t geheel op de radio
]quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan in het bijzonder hoop ik Coldplay Live 2005 from Arnhem
het is alleen maar voor de gein , het is niet mijn bedoeling om een professionele dvd opname te makenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
echt zo nutteloos als je iedereen met die telefoontjes ziet, kwaliteit ziet er gewoon niet uit
heb er helemaal niet op gelet eigenlijk, maar we zien het welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
]
daar waren er volgens mij veel te weinig camera's voor
nee dat snap ik, maar veel heb je er niet aanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
het is alleen maar voor de gein , het is niet mijn bedoeling om een professionele dvd opname te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |