veel radio? ja logisch, georganiseerd door BNN en 3FM. logisch dat er veel radio rondliep.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:50 schreef Kirke het volgende:
[..]
Er was wel veel incrowd, veel radio en EMI mensen. Dus het was niet helemaal alleen voor de echte fans.... misschien om meer airplay te krijgen?
veldkaarten waren 19 maart al uitverkochtquote:Op zondag 10 april 2005 01:33 schreef Tourniquet het volgende:
De veldkaarten zijn uitverkocht, maar tribunekaarten nog niet. Te koop bij postkantoren, GWK's en via http://www.ticketmaster.nl
Dat was zeker een ramp ja , ik heb ze gelukkig ook , 4 stuks wel te verstaan .quote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef Muziekjunkie het volgende:
* Muziekjunkie heeft ook veldkaartjes, na heel veel gedoe met ticketservice.
dat dacht ik eerst ook even. totdat het een paar dagen later opeens zelfs twee keer van mijn creditcard was afgeschreven!quote:Op maandag 11 april 2005 14:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Dat was zeker een ramp ja , ik heb ze gelukkig ook , 4 stuks wel te verstaan .
Ze zijn alleen nog niet van mijn credit card afgeschreven, ik hoop dat dat een keertje fout gaat en dat ze die vergeten![]()
yep, had hetzelfde. En het was helemaal vreemd omdat mijn kaartjes voor Rockin' Park wel van mijn CC waren afgeschreven en ik die toch echt een dag later had besteld.quote:Op maandag 11 april 2005 17:38 schreef err het volgende:
ik had ze ook direct, maar mijn CC is (vooralsnog) niet afgeschreven
met mazzel is er wat fout gegaan, en heb je gratis kaartjequote:Op maandag 11 april 2005 17:38 schreef err het volgende:
ik had ze ook direct, maar mijn CC is (vooralsnog) niet afgeschreven
voorprogramma Richard Ashcroft,plus guestsquote:Op maandag 11 april 2005 16:56 schreef greatgonzo het volgende:
is trouwens al bekend wat het voorprogramma wordt?
coolquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:20 schreef soul114 het volgende:
[..]
voorprogramma Richard Ashcroft,plus guests
bron: http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=643
(kwam het toevallig op graz tegen)
catchy nummer welquote:LISTEN TO SPEED OF SOUND:
Coldplay’s new single ‘Speed Of Sound’ was finally unveiled on Radio1 last night after being hand delivered to Steve Lamacq by Chris and Jonny.
Members of Coldplay.com can now listen to the track in full by logging on to the official site and opening the brand new ‘Coldplayer’. The Coldplayer will be the source of all official X&Y content including videos and interviews.
http://www.coldplay.com/site.php
quote:Coldplay wil U2 voorbijstreven
AMSTERDAM - Het doel van Chris Martin, de zanger van de Britse band Coldplay, is groter te worden dan de Ierse band U2. Martin wil met Coldplay de grootste rockband op aarde worden. Acteur Sylvester Stallone inspireert de zanger dit doel te bereiken.
De voorman van Coldplay vergelijkt zichzelf in een interview met de Amerikaanse held Rocky, gespeeld door Stallone. Martin vergelijkt U2 met de enorme Russische bokser Ivan Drago, gespeeld door Dolph Lundgren, in de boksfilm Rocky IV (1985). In de film is het uiteindelijk Rocky die aan het langste eind trekt en overwint.
Missie
"Waar het om gaat is dat we proberen de beste nummers van de wereld te schrijven. En we proberen zo sterk genoeg te worden om Drago, die U2 is, neer te halen. Dat is onze missie", zegt Martin. De zanger heeft tijdens de opnames van het nieuwe album 'X&Y' een foto van de U2 op de muur van de studio gehangen. De afbeelding moest de zanger tot ongekende creatieve hoogtepunten brengen.
Het album 'X&Y' komt op 6 juni uit en wordt voorafgegaan door de single 'Speed of sound', die op 23 mei verschijnt. De Britse band begint na het uitbrengen van dit album aan zijn grootste wereldtournee ooit. Coldplay speelt op 7 juli in een uitverkocht Gelredome in Arnhem.
tuurlijk , kijk maar eens op marktplaats , kaartjes zat , zelf heb ik er nog 2 over waarop vandaag 140 euro werd geboden ... , maar ik zie ze ook voor minder staan....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:48 schreef ZeroVince het volgende:
Net Fix You van Coldplay gehoord. Any chance dat er nog kaartjes te koop zijn?
Jaloers!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:07 schreef evert het volgende:
de setlist:
Square One
Politik
Speed Of Sound
God Put A Smile Upon Your Face
Warning Sign
X&Y
Yellow
Low
The Scientist
Til Kingdom Come
Clocks
What If
---
In My Place
A Message
Amsterdam
Ze moeten gewoon (bijna) alle nummers spelen van het eerste album + een paar van de andere 2.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze moeten echt Shiver spelen, in de Gelredome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |