Ik zou het wel weten als ik moets kiezen tussen Anastacia en Coldplay , daar zou ik niet lang over hoeven denken.quote:Op maandag 4 april 2005 14:57 schreef Krizzol het volgende:
ik wil zo graag naar dat concert, maar ik ben ook al naar anastacia geweest, ik doe wel mee aan prijsvragen zodat ik kaartjes kan winnen..
misscihen als ik een bijbaantje ofzo heb dat ik dan nog ergens kaartjes kan kopen..
Ik zou er zelfs helemaal niet over na hoeven denkenquote:Op maandag 4 april 2005 15:27 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik moets kiezen tussen Anastacia en Coldplay , daar zou ik niet lang over hoeven denken.
nicequote:Op woensdag 6 april 2005 00:04 schreef evert het volgende:
ik heb een kaartje voor het 'secret concert'!
Weet alleen de datum, locatie nog niet bekend!
dat is vandaag toch , rond 17:00 uur in A'dam ?quote:Op woensdag 6 april 2005 00:04 schreef evert het volgende:
ik heb een kaartje voor het 'secret concert'!
Weet alleen de datum, locatie nog niet bekend!
gaaf hoor. Welke bekende nummers speelden ze?quote:Op donderdag 7 april 2005 00:06 schreef Kirke het volgende:
Ben net geweest, ken iemand die kaartjes had gewonnen en ik mocht mee op sleeptouw! Het was ge-wel-dig! Heerlijk om ze weer in de Melkweg te zien (5 jaar geleden heb ik ze daar op Crossing Border gezien), knus en toch groots.
Chris vergat wel eens tekst/gitaargrepen, maar ving het moeiteloos op met een luid "Fuck!" en speelde meteen door. Hij komt er dubbel en dwars mee weg.
*zucht*![]()
Nieuwe nummers waren ook tof, hoewel ik wat meer muzikaal avontuur had verwacht... maar wel errug goed! Ik ga hun nieuwe plaat zeker kopen! Het wordt ergens in juni op BNN uitgezonden, radio en tv. Dan kan iedereen meegenieten!
dat klinkt goedquote:Op donderdag 7 april 2005 14:07 schreef evert het volgende:
de setlist:
Square One
Politik
Speed Of Sound
God Put A Smile Upon Your Face
Warning Sign
X&Y
Yellow
Low
The Scientist
Til Kingdom Come
Clocks
What If
---
In My Place
A Message
Amsterdam
Er was wel veel incrowd, veel radio en EMI mensen. Dus het was niet helemaal alleen voor de echte fans.... misschien om meer airplay te krijgen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:03 schreef California het volgende:
Goooodver. Ken ik daarvoor nou iemand met Melkweg-contacten.
veel radio? ja logisch, georganiseerd door BNN en 3FM. logisch dat er veel radio rondliep.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:50 schreef Kirke het volgende:
[..]
Er was wel veel incrowd, veel radio en EMI mensen. Dus het was niet helemaal alleen voor de echte fans.... misschien om meer airplay te krijgen?
veldkaarten waren 19 maart al uitverkochtquote:Op zondag 10 april 2005 01:33 schreef Tourniquet het volgende:
De veldkaarten zijn uitverkocht, maar tribunekaarten nog niet. Te koop bij postkantoren, GWK's en via http://www.ticketmaster.nl
Dat was zeker een ramp ja , ik heb ze gelukkig ook , 4 stuks wel te verstaan .quote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef Muziekjunkie het volgende:
* Muziekjunkie heeft ook veldkaartjes, na heel veel gedoe met ticketservice.
dat dacht ik eerst ook even. totdat het een paar dagen later opeens zelfs twee keer van mijn creditcard was afgeschreven!quote:Op maandag 11 april 2005 14:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Dat was zeker een ramp ja , ik heb ze gelukkig ook , 4 stuks wel te verstaan .
Ze zijn alleen nog niet van mijn credit card afgeschreven, ik hoop dat dat een keertje fout gaat en dat ze die vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |