haha arme jijquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:49 schreef Jump het volgende:
pff, screencaps nemen van gewone tv is irritant. als je shcoon beeld ziet is het al voorbij tegen je cap genomen hebt. plus dat er dan nog eens megagrote spoilers opstaan van de ondertiteling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je eigenlijk iedereen die nu op Yorin kijkt en zeurt dat het nix is deze aflevering moet laten zien.....You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MET Michael Clarke Duncan uit The Green Mile:
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en vanaaf bij CSI herhalingen is Carmine Gio-nogwat, Danny uit NY te zien in CSI:LV... hij heeft daar een gastrol als straatracer! Is wel tof om hem daar te zien!
seizoen 2 van csi New York?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet jij al iets over het nieuwe seizoen?
Kan nergens iets vinden behalve dat er weer 23 episodes zijn besteld...
Ja..quote:
nee geen idee nog wanneer die zomerstop begint. volgens mij is dat elk jaar midden/eind juni als vroege zomervakantie ingaat van basisschool...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..
Word het weer in september uitgezonden?
En al nieuws over wanneer Yorin de zomerstop ingaat?
Het 2e seizoen was sowieso besteld door CBS: weer 23 afleveringenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee geen idee nog wanneer die zomerstop begint. volgens mij is dat elk jaar midden/eind juni als vroege zomervakantie ingaat van basisschool...
dan eind september als alle scholen weer begonnen zijn weer verder met normale programmering!
ik neem aan dat csi ny gewoon zijn tweede seizoen krijg... loop een beetje achter. zal binnenkort weer eens gaan neuzen op amerikaanse forums, tv sites e.d. en als dat zo is dat gewoon eind september/begin october daar weer op de buis!
tssk nieteens 24quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het 2e seizoen was sowieso besteld door CBS: weer 23 afleveringen![]()
*knuff*quote:
nee, we zijn geen klonen van elkaar hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*leuk zo 2 accounts?*
En ikweet het niet... dit seizoen zijn het er ook 23...
wat kan je als laatst herinnerenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:49 schreef Charmian het volgende:
Ok, het is me weer gelukt om voor de ontknoping (tijdens de reclame dus) in slaap te vallen.
Iemand die me het hoe, wie en waarom wil en kan vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |