Officer Blue was aflevering 9 jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
we hebben 9 net gehad toch zondag?
denk dat 13 nog NET word uitgezonden..meestal 2e week van juni stopt alles...
Life and Cooking stopt op 5 juni...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Officer Blue was aflevering 9 ja
Gaan ze echt zolang door? Tweede week van juni zou precies goed zijn want de 3e ga ik op vakantie![]()
Die aflevering komt zaterdag op TVquote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef BlueCurl het volgende:
weten jullie trouwens dat danny Messer een gastrol heb gehad in CSI LV?
CSI - Thumpy G - Revenge Is Best Served Cold (2002)
das s03e01 voor degene die dat niet even bloot uit het hoofd weten
dat mag toch wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:10 schreef BlueCurl het volgende:
mag ik even mededelen dat zut opp je pc staan en downloaden en daar over praten op fok niet is toegestaan! kan mij voor de rest weinig boeien maar mocht je een keer een ban krijgen
ennuh die van volgende week op de tv... vind ik zo'n goede aflevering! van mij werd csi boeiend vanaf 9 die dus afgelopen zondag opde buis is geweest!
quote:Het plaatsen van links naar illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar.
Hij's halverwege met binnenhalen hier.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:36 schreef Jeroenus het volgende:
21 is dus by far de beste aflevering tot nu toe.
De laatste...neehééé?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij's halverwege met binnenhalen hier.
Ik ben ZOOO benieuwd.
Volgende week de laatste toch?
Is er al iets bekend over het volgende seizoen qua uitzenddata?
Zou wel weer september worden![]()
van dit seizoen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:35 schreef Nory het volgende:
Nu al de laatste aflevering van CSI: New York?Beetje vreemd, ze zijn nog maar net begonnen
![]()
Heb je 21 inmiddels gezien?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
van dit seizoen.
Er komen er nog 2...
NEEE hij is TE langzaamquote:
quote:
belgiëquote:
Hoever zijn ze daar?quote:
is nu de aflevering die zondag op tv is in nederland.quote:
#10 Tri-Borough dus?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:21 schreef Jump het volgende:
[..]
is nu de aflevering die zondag op tv is in nederland.
En zondagt is het CSI MIA die dan de dinsdag in Nederland getoont word
quote:Een slaapwandelaarster wordt aangetroffen naast het lijk van een andere vrouw. Het CSI-team probeert te achterhalen hoe de vork aan de steel zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |