[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh (Datum 05 Februari 2000).]
Vanaf wanneer zenden ze op de BRT "De Mol" uit? En wanneer? Hopelijk heb ik nog niet teveel gemist, want ik vind het echt een leuke tv-formule!
quote:
op 02-08-2000 om 02:17 AM schreef Niekes het volgende:
Ik kom ook altijd overal te laat achter![]()
Vanaf wanneer zenden ze op de BRT "De Mol" uit? En wanneer? Hopelijk heb ik nog niet teveel gemist, want ik vind het echt een leuke tv-formule!
Zondagavond, om ongeveer 19.30 uur. Er zijn al drie afleveringen geweest. Veel plezier!
Draaien ze in België ook 10 afleveringen? Want dan heb ik maar 1/3 gemist. Ben benieuwd. (Dan snap ik bovenstaande post vast ook beter
quote:
op 02-08-2000 om 03:35 PM schreef Niekes het volgende:Draaien ze in België ook 10 afleveringen? Want dan heb ik maar 1/3 gemist.
Hoi Niekes,
Volgens mij draaien ze in België inderdaad ook 10 afleveringen.
Als je nog wil weten wat er in de vorige 3 afleveringen is gebeurd moet je maar eens kijken op de website van "De Mol": www.tv1.be/demol/
------------------
Nee, jij hebt leuke ideeën!
[Dit bericht is gewijzigd door Witlof (Datum 08 Februari 2000).]
quote:
op 02-11-2000 om 10:40 AM schreef Liejannuh het volgende:
Het is alleen niet om 19.30 maar om 20.30!
Veel plezier met kijken!
Besefte later ook dat het niet klopte, alleen vergeten te wijzigen. Via de site van de Belgische Mol kun je je o.a. abonneren op de nieuwsbrief.
Kijken jullie trouwens ook met ondertitels?
quote:
op 02-29-2000 om 05:39 PM schreef Kimmie het volgende:Kijken jullie trouwens ook met ondertitels?
LOL!
Ja, heel herkenbaar! Helaas kan het alleen als ik 'live' kijk, want ik heb geen video die teletekst kan opnemen.
Wat ik even vond opvallen wat dat NIKI niet tegen hugo had gezegd in het hotal dat ze al vrij was waardoor Hugo bijna te laat kwam in de lounge.
Ik blijf bij Marinaane, de rest reageert veel te enthousiast en direct op alles.
quote:
op 03-07-2000 om 08:48 PM schreef Kimmie het volgende:
Ik blijf bij Marianne....
Trouwens ze bood zichzelf niet aan om de opdracht met de toeristen uit te voeren, zou te veel opvallen, en weigeren ook.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Marianne is de Mol. Hugo in ieder geval niet, en Niki is er te dom voor. Of ze doet alsof. Dat zou nog kunnen. maar ik hou het op ons Marianneke, ze kon die laatste opdrachten bijna niet laten mislukken.
Dus Marianneke is mijn Mol. Maar wel de allerleukste van de hele groep. Ik ben misschien een beetje bevooroordeeld. Tja, ze is ook zo leuk!!!!
Maar, ik twijfelde steeds tussen Hugo en Marianne.
Mijn theorie: Carinne koos voor Hugo. Carinne viel af. Niki valt voor mij af omdat ze te dom is (of misschien is dat mollegedrag?)Hugo had die opdracht in die donkere kamer makkelijk kunnen laten mislukken. Niki had die cijfers niet hoeven zien op het dochegordijn als ze dat niet zou willen.
En Marianne, Zij wilde die opdracht al niet. Want als je kijkt, ze reageert niet als er gezegd wordt dat er iemand nodig is die Spaans spreekt, terwijl iedereen weet dat zij de enige is die Spaans spreekt. Pas nadat de andere twee vrouwen zeiden dat ze het niet willen zei zij dat ze het dan wel zou doen. Ik denk dan dat dat niet zo bedoeld was.
Maar zeg nou zelf. Wie kan zo goed liegen? Voor mij is ze de MOL! En anders zeker de WINNAAR!
En zo niet? Dan ben ik heel erg teleurgesteld in mijn Marianneke!
[Dit bericht is gewijzigd door Witlof (Datum 08 Maart 2000).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |