Ja, mooi hequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik word op een gegeven moment gek van je icoon, __Saviour__.
Hehe. Er zit hier nog ergens een winkel die nog CD-i's verkoopt voor 55 euro. En videobanden van films die je bij de Blokker op DVD haalt voor 5 euro, kosten bij hem ook in de 30 euro. 'Kindergarten Cop' enzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:48 schreef __Saviour__ het volgende:
De GBA zou inderdaad een stuk goedkoper mogen. Ik zag vanmiddag trouwens een winkel die nog GameBoy Color's had liggen, en ze durven er gewoon nog 80 euro voor te vragen
Bij de nieuwe van Nintendo hoort het gewoon te zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, mooi he[afbeelding]
Horen er bij GBA-games trouwens geen Sterren te zitten, of is dat alleen bij DS games?
Het was Wario Ware Inc, dus een Nintendo-game.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sterren zitten alleen bij games die Nintendo zelf uitgeeft.
nopequote:Op donderdag 24 maart 2005 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het was Wario Ware Inc, dus een Nintendo-game.
Het is alleen wel de Amerikaanse versie zag ik thuis pas, want er staat 'Nintendo Of America' op.
Doen ze daar niet aan sterren?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:46 schreef Goldboy het volgende:
Even 'n paar noob-vragen over de DS.
1: Stel dat ik de DS importeer uit Amerika, kan ik er dan Nederlandse spellen op spelen?
Ja
2: Stel dat ik de DS importeer uit Amerika, kan ik hem dan gewoon in Nederland opladen?
Nee, maar adapters zijn niet duur. Het is dezelfde adapter als bij de SP[/sb
3: Stel dat ik de DS importeer uit Amerika, kan ik dan hier wirless multiplayeren met Nederlandse versies en hier online gaan?
[b]Ja, wifi = wifi
4: Stel dat ik de DS importeer uit Amerika, heb ik dan wel garantie hier in Nederland?
Geloof het niet
5: Stel dat ik de DS importeer uit Amerika, zit er dan hetzelfde in de doos als bij de Nederlandse versie?
BoeieMaar denk het wel
(Nederlandse versie / Europese versie bedoel ik dan.)
Alvast bedankt.
Gr. Goldboy
heb op het moment geen geld en ik wil er sowieso nog geen hebben, want 'mijn' games zijn nog niet uitquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:03 schreef vanDee het volgende:
Waarom impoteer je hem niet?
Das nog goedkoper ook (momenteel 146.16 EURO bij lik-sang)
Geld...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat heb je nodig om een Nintendo DS te importeren?
Grapjas.quote:
Hoe maak je geld over? Creditcard?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:11 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom zou je een Nintendo Ds willen importeren? Maargoed je hebt er ten eerste geld voor nodig, ten tweede een geldig adres. Alleen maar ff surfen naar www.lik-sang.com en bestellen maar
.
Ruzbeh serieus, haal hem gewoon in Nederland bij de Media Markt ofzo. De DS mag dan nu ietsje goedkoper zijn bij lik-sang.com maar dan heb je nog geen verzendkosten en nog geen invoerrechten erbij gerekend en dan ben je alweer een stukje duurder uit en je moet een paar dagen wachten voordat je hem in huis hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Grapjas.
[..]
Hoe maak je geld over? Creditcard?
Ja maar stel je nou voor dat ik de witte DS wil.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Ruzbeh serieus, haal hem gewoon in Nederland bij de Media Markt ofzo. De DS mag dan nu ietsje goedkoper zijn bij lik-sang.com maar dan heb je nog geen verzendkosten en nog geen invoerrechten erbij gerekend en dan ben je alweer een stukje duurder uit en je moet een paar dagen wachten voordat je hem in huis hebt
Als je hem wil importeren moet je dat zelf beslissen uiteraard maar voor de goedkoopste oplossing moet je dan niet doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja maar stel je nou voor dat ik de witte DS wil.![]()
Laat dat importeren maar zitten.
ja da was lachen of niequote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Grapjas.
[..]
Hoe maak je geld over? Creditcard?
Inderdaad. Maar de Nintendo DS cijfers moet je eigelijk optellen met de verkoopcijfers van de GBA SP en de GBA.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:56 schreef Alessandro het volgende:
Gisteren hadden we de software verkopen al voor je klaar liggen, om één of andere vage reden verschijnen de hardware verkopen altijd 1 dagje later, waardoor we nogmaals het geheel voor jullie op een rijtje hebben gezet. Wederom verkoopt de PSP beter dan de Nintendo DS en verscheelt het geheel niet veel met vorige week. Bekijk de cijfers hieronder.
Waarom? Ik dacht dat de Nintendo DS geen nieuwe gameboy was? Volgens velen hier? Volgens jouw logica zouden we de PS2-verkoopcijfers er ook bij mogen tellenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Inderdaad. Maar de Nintendo DS cijfers moet je eigelijk optellen met de verkoopcijfers van de GBA SP en de GBA.
Ik denk dat de doelgroep van de PSP niet op 50 dollar neerkijkt. Dus dat zal denk ik wel meevallen.quote:In de VS gaat het met de verkoop echt anders, dat weet ik nu wel zeker. In Japan, verschillen de DS en PSP maar met 50 dollar, in de VS 100 dollar. En de DS games kosten evenveel als PSP games. In de VS zijn DS games 20-30 dollar en PSP games 40-50 dollar.
Tja, het is toch Nintendo vs. Sony? Iedereen zegt dat Sony de handheldmarkt gelijk overneemt enzo. Het is dus niet DS vs. PSP maar DS, GBA (SP) vs. PSP, want de GBA platform is nog lang niet dood.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:12 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Waarom? Ik dacht dat de Nintendo DS geen nieuwe gameboy was? Volgens velen hier? Volgens jouw logica zouden we de PS2-verkoopcijfers er ook bij mogen tellen![]()
Welnee, dat zeggen alleen diegenen die niet realistisch kunnen denken. Daarnaast is het ook gewoon niet fair om een productlijn die al 16 jaar bestaat te vergelijken met een nieuwkomer. Daar heb ik me destijds ook aan zitten ergeren toen mensen de X-box zonder reden zaten te bashen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja, het is toch Nintendo vs. Sony? Iedereen zegt dat Sony de handheldmarkt gelijk overneemt enzo.
En? Als de groep die het niet erg vindt maar het grootst is, en dat zijn de goed verdienende twintigers en dertigers. De doelgroep van de PSP dus.quote:En dat de doelgroep van de PSP niet op 50 dollar neerkijkt, tja, dat geld voor een bepaalde groep wel en voor een bepaalde groep niet.
Wie besteld er dan bij bol.com )quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:04 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Welnee, dat zeggen alleen diegenen die niet realistisch kunnen denken. Daarnaast is het ook gewoon niet fair om een productlijn die al 16 jaar bestaat te vergelijken met een nieuwkomer. Daar heb ik me destijds ook aan zitten ergeren toen mensen de X-box zonder reden zaten te bashen.
[..]
En? Als de groep die het niet erg vindt maar het grootst is, en dat zijn de goed verdienende twintigers en dertigers. De doelgroep van de PSP dus.
Ontopic: ik heb mijn Mario DS-bestelling bij Bol.com geannuleerd, hij is er pas weer over 2 weken
Ik heb mijn DS bij bol.com bestelt, op vrijdagochtend 11 maart kwamen ze het mooi brengenquote:
Die xbox loopt dus nog steeds voor geen meter in Japan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:56 schreef Alessandro het volgende:
7. XBox - 345 / 244 / 4.606
Die cijfers zijn inderdaad schokkend laagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Die xbox loopt dus nog steeds voor geen meter in Japan.
Stelletje nationalisten.![]()
Tuurlijk, voor die kleine Japanners lijkt zo'n XBOX helemaal monsterlijk groot.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Die xbox loopt dus nog steeds voor geen meter in Japan.
Stelletje nationalisten.![]()
Die roze versie!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Heb weer effe wat gevonden op de touch DS site!
http://www.touch-ds.jp/mfs/nintendogs/index.html
Je ziet daar een filmpje Nintendogs en mooie, scherpe foto's van alle Nintendo DS kleuren! Wit is echt gigantisch mooi!
Xbox.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:43 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die cijfers zijn inderdaad schokkend laagEn dat terwijl het toch zo'n mooie console is.
Zit bijna op 300 punten (250 ofzo) en 3000 yards (2300)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |