Ik krijg deze zomer 6 weken training in NY, weet niet of dat ook telt? Daarna ga ik werken in Engeland, wel erg veel zin in de States....quote:Op zondag 30 april 2006 17:58 schreef onne het volgende:
Ben benieuwd of er deze zomer weer mensen gaan werken / studeren in de states? Ervaringen, voorbereidingen etc?!
Bij mij begint het weer een beetje te kriebelen(na een zeer geslaagde summercourse in berkeley 2005) maar ben te laat voor dit jaar (vrees ik).
Misschien een vakantie plannen, of iets voor 2007 zoeken dan maar
"Telt" wat mij betreft zekerquote:Op zondag 30 april 2006 22:46 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik krijg deze zomer 6 weken training in NY, weet niet of dat ook telt? Daarna ga ik werken in Engeland, wel erg veel zin in de States....
Ik ga voor een bank werken en krijg die zes weken een soort basis training in NY, het gebeurt natuurlijk allemaal op Wall Street.quote:Op maandag 1 mei 2006 08:46 schreef onne het volgende:
[..]
"Telt" wat mij betreft zeker
Wat ga je precies doen?
Daarvoor is het werken in het buitenland toch voor?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:21 schreef Repeat het volgende:
Maar wat ik dus een beetje in het topic gelezen heb is dat je er uiteindelijk niks aan verdient of zelfs meer aan moet uitgeven dan dat je ermeer verdient en dat je het dus alleen maar voor de ervaring doet?
Ik heb mij deze week wéér voor Berkeley ingeschreven omdat vorig jaar fantastisch was.quote:Op zondag 30 april 2006 17:58 schreef onne het volgende:
Ben benieuwd of er deze zomer weer mensen gaan werken / studeren in de states? Ervaringen, voorbereidingen etc?!
Bij mij begint het weer een beetje te kriebelen(na een zeer geslaagde summercourse in berkeley 2005) maar ben te laat voor dit jaar (vrees ik).
Misschien een vakantie plannen, of iets voor 2007 zoeken dan maar
ga je zo'n zomercursus doen? En zo ja, waarin?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:11 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik heb mij deze week wéér voor Berkeley ingeschreven omdat vorig jaar fantastisch was.![]()
Ja. Ik ga Investments en Special Topics in Marketing volgen.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
ga je zo'n zomercursus doen? En zo ja, waarin?
Aiii jaloersquote:Op maandag 8 mei 2006 09:10 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ja. Ik ga Investments en Special Topics in Marketing volgen.
Weer session D 6 weken.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:31 schreef onne het volgende:
[..]
Aiii jaloers![]()
Vorig jaar in Berkeley was schitterend, maar zit er dit jaar financieel even niet in... Zomer 2007 wellicht.. Hoe lang blijf je dit jaar? Weer de 6 weekse?
Maar wat als je in NL een huis achterlaat? Je kunt het onderverhuren begrijp ik, maar je blijft altijd kosten houden. En dat CCUSA, is dat voornamelijk gericht op studenten? Ik ben al wel wat ouder namelijk, maar zit nu wel in een fase van mijn leven waarin ik het kan en heel graag wil doen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarvoor is het werken in het buitenland toch voor?
Ik bedoel als je je er vestigd oké, maar als IK ga werken in het buitenland doe ik het meer om de taal te leren of om vakantie medewerker te worden op een camping om de hoeveelheid lol die je er kan hebben.
Hi!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:58 schreef VandaagNiet het volgende:
Wat ik mij nou afvraag na het lezen van jullie positieve ervaringen wat nou ongeveer de kosten zijn van zo'n summercourse bij Berkeley, ik zie hier en daar wel wat bedragen, maar ik vind het lastig om een totaal plaatje te vormen.
Agreed. Als alles meezit, ga ik in augustus een semester in de US studeren. Mijn school (hszuyd heerlen) heeft via het magellan-netwerk contacten met onder andere de Universiteit van Missouri, Rolla (http://www.umr.edu/). Daar gaat dan ook mijn eerste voorkeur naar uit. Ik heb een hele hoop mensen er al over gehoord, allemaal even enthousiast, ik kan dus niet wachten..quote:Op maandag 22 januari 2007 16:59 schreef Repeat het volgende:
schop!
2007 lijkt me een erg geschikt jaar om dit (eindelijk) eens te gaan doen
Heel leuk voor je, ik ga zelf ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:35 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
Agreed. Als alles meezit, ga ik in augustus een semester in de US studeren. Mijn school (hszuyd heerlen) heeft via het magellan-netwerk contacten met onder andere de Universiteit van Missouri, Rolla (http://www.umr.edu/). Daar gaat dan ook mijn eerste voorkeur naar uit. Ik heb een hele hoop mensen er al over gehoord, allemaal even enthousiast, ik kan dus niet wachten..![]()
Ik heb nog niksquote:Op maandag 22 januari 2007 16:59 schreef Repeat het volgende:
schop!
2007 lijkt me een erg geschikt jaar om dit (eindelijk) eens te gaan doen
Lees de topics eens door? Staat genoeg informatie. Wat lijkt je leuk om te gaan doen? Soms heeft de universiteit ook nog wel uitwisselingen voor stages/werken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb nog niks
Zou ook niet weten waar ik moet beginnen
tja er is geen randstad/olympia/start.com voor baantjes in de vsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:37 schreef Avani het volgende:
[..]
Lees de topics eens door? Staat genoeg informatie. Wat lijkt je leuk om te gaan doen? Soms heeft de universiteit ook nog wel uitwisselingen voor stages/werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |